AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Hvor gammel var du? Var du Keeg, hipster, Gangster før? Hva fikk deg til å endre stil? Anonymkode: 25262...a6c
strynejenta Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel var du? Var du Keeg, hipster, Gangster før? Hva fikk deg til å endre stil? Anonymkode: 25262...a6c Var aldri kul, hadde ingen interesse heller.
SPOCA Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Jeg har aldri vært hip eller kul. Og heller ikke alminnelig og grå. Jeg går primært i 50-tallskjoler til hverdags, og elsker farger; blått, turkis, rødt, oransje og gult er favorittene. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Er 42 og har forsåvidt hatt samme stil hele tiden. Bare litt mer ekstrem i ungdommen (sort/freaka). Anonymkode: 6fda0...a77
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 Er ganske vanlig til hverdags men kan nok kle meg ganske ungdommelig til fest. Har en fin kropp så hvorfor skal den skjules, er 47. Anonymkode: af9d3...f2e 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 Da jeg ble trygg nok på meg selv til å skjønne at det bare var stress å skulle ha dyre, flotte klær hele tiden🙌🏻 Vil ikke si at jeg er grå nå, men mer praktisk i klesveien😄 Anonymkode: 1b29e...c86 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 Er like opptatt av sminke og klær nå som jeg alltid har vært. Men har gått fra å følge trender, til å ha en mer tidløs stil. Grå vil jeg ikke kalle meg. Men gjetter på at 20 år gamle meg hadde kalt det litt for kjedelig. Anonymkode: d55f6...fa7 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #8 Skrevet 5. februar 2021 Hvem er det som definerer hva som er kult og ikke? Det mange mener er "kult", altså ting som er populært osv, ser jo ofte helt forjævlig ut. Det viktigste er at man trives i det man går i Anonymkode: 12e99...198 8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #9 Skrevet 5. februar 2021 Tror jeg sluttet rundt da jeg var 19, på slutten av 90-tallet en gang. Jeg var rimelig gangstar(r) tror jeg, med South Pole og Fubu-klær, så ut som en idiot med buksa på ræva 😄 Men så ble jeg far tidlig, og livet snudde seg på hodet, så da gikk jeg fra hettegenser uansett hva, til piquetrøyer Anonymkode: 8dfdc...f4d 2
n_97 Skrevet 5. februar 2021 #10 Skrevet 5. februar 2021 Street wear. Men strengt tatt ble jeg mer Street i stilen med alderen. Ingen planer om å slutte med klærne 2
Gjest Føsleguri Skrevet 5. februar 2021 #11 Skrevet 5. februar 2021 Jeg føler ikke at jeg alminnelig og grå. Jeg pynter meg med farger, kjoler og pene klær hele tiden både på jobb og på fritiden. Jeg er 50 år og er stiligere i klesstilen nå enn da jeg var 25 år siden jeg har mye bedre råd nå.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #13 Skrevet 5. februar 2021 Er nok født kul. Anonymkode: d9642...f05 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #14 Skrevet 5. februar 2021 Tja, i fjor under covid? Bruker ingen andre klær enn sykepleieruniform og klær det ikke er så farlig med til og fra jobb (vil ikke ha fine klær i garderobeskapet på jobb). Kledde meg alltid kult på fridager før covid. Vil si at jeg hadde litt sånn enkel, fransk gatestil før. God kvalitet, enkle klassiske klær med en tvist som f.eks en vintage blondebluse. Anonymkode: dba70...b57 2
Daria Skrevet 5. februar 2021 #15 Skrevet 5. februar 2021 Kult for hvem? Hadde jeg kledd meg etter hva tenåringene på jobben synes er kult, hadde jeg neppe vært kult hverken i deres eller mine jevnaldrendes (40) øyne... Grå og alminnelig tror jeg aldri jeg har blitt kalt, uten at jeg heller har blitt ansett som kul på noe tidspunkt. At stilen endrer seg og blir mer voksen med årene skjer de fleste, men det er gjerne en pågående og mer eller mindre kontinuerlig prosess, de færreste endrer stil over natta i en konkret alder. Jeg fikk to nye, unge kollegaer rett fra skolebenken for et par år siden, de kommenterte begge at de merket at stilen deres hadde forandret seg etter at de hadde vært i arbeidslivet et års tid. Ikke fordi vi har kleskode eller at de hadde fått noen kommentarer, men man blir påvirket av omgivelsene og plukker ubevisst opp litt signaler på hva som gjelder. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #16 Skrevet 5. februar 2021 Da jeg var 19? Hadde litt sånn skatestil, uten at jeg var den typen. Så "kul" er nok mer treffende. Så ble jeg utrolig kjedelig. Skinny jeans og enkel genser. Ser bilder og tenker at jeg var veldig grå og kjip. Nå er jeg 33 og har de siste årene funnet litt mer min stil igjen. Kjøper klær med fokus på snitt og farge som kler meg, og av god kvalitet. Fortsatt en enkel stil, men med slutt edge. Anonymkode: ee04a...e07
Sykepleierinnen Skrevet 5. februar 2021 #18 Skrevet 5. februar 2021 En gang kul, alltid kul. Der har du meg. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #19 Skrevet 5. februar 2021 Jeg vet ikke helt. Da jeg ble overvektig syns jeg det var vanskelig å finne kule klær. Men til vanlig kler jeg meg i klær som jeg liker, og er iallfall ingen grå mus. Anonymkode: 92703...c1c 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #20 Skrevet 5. februar 2021 Gikk i ganske spesielle klær før. Vet ikke hva jeg vilkalle det. Min egen stil... Slutta med det da jeg begynte å jobbe som lærer. Nå går det mest i praktiske klær. Anonymkode: 09fdf...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå