AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Del Skrevet 5. februar 2021 Gjelder mindre tilbygg og har ikke peiling. Ønsker å få tips om du vet om en som er både god, men også rimelig for et slikt oppdrag. Ønsker ikke noen som i hovedsak har lagt parkett eller bygget platting, men noen som er dyktig på TEK17 så jeg kan være sikker på at ting blir gjort etter forskriften og at tak blir skjøtet bra. Tips anyone? :-) Anonymkode: dfae7...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Del Skrevet 5. februar 2021 Tømrer-Terje. Kjempehyggelige, raske og dyktige 😊 http://tomrerterje.no Anonymkode: ede2e...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dominas leketøy Skrevet 5. februar 2021 #3 Del Skrevet 5. februar 2021 https://www.atmb.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Del Skrevet 5. februar 2021 Jeg har meget god erfaring med disse: https://www.geirthoresen.no/om-oss-5980s.html?show=2 Anonymkode: 91446...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har meget god erfaring med disse: https://www.geirthoresen.no/om-oss-5980s.html?show=2 Anonymkode: 91446...2be Brukt de mye? Er det et dyrt firma eller god kvalitet til fornuftig pris? :-) Anonymkode: dfae7...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tømrer-Terje. Kjempehyggelige, raske og dyktige 😊 http://tomrerterje.no Anonymkode: ede2e...2ac Dominas leketøy skrev (1 time siden): https://www.atmb.no Noterer meg begge disse også, men håper å finne noen med kortere kjørevei. Prosjektet ta noe tid og da vil det koste en del ekstra med en times kjøring per dag tror jeg. Men tusen takk for tips :-) Anonymkode: dfae7...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dominas leketøy Skrevet 5. februar 2021 #7 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Noterer meg begge disse også, men håper å finne noen med kortere kjørevei. Prosjektet ta noe tid og da vil det koste en del ekstra med en times kjøring per dag tror jeg. Men tusen takk for tips 🙂 Anonymkode: dfae7...bcd Be om en fast pris på jobben og ikke tIme basert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #8 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Brukt de mye? Er det et dyrt firma eller god kvalitet til fornuftig pris? 🙂 Anonymkode: dfae7...bcd Nei, bare ett oppdrag. Ikke spesielt dyre slik jeg husker det (er noen år siden, husker ikke timeprisen). Jeg ville gjerne bruk dem igjen, sjefen er veldig grei og prate med og til å stole på. Bruker østeuropeiske snekkere, men forholdt meg bare til den norske sjefen. Anonymkode: 91446...2be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #9 Del Skrevet 6. februar 2021 Pink-action skrev (9 timer siden): Legg ut på Mittanbud.no Der får du svar og du kan sammenligne prisene Har brukt mitt anbud tidligere og inntrykket er at arbeidere der tar på seg hva som helst av oppdrag uten tilstrekkelig kompetanse til å gjøre jobben. Ofte prises også anbudet for lavt for å få jobben og så tilkommer det heller merutgifter underveis med begrunnelser du ikke kan avslå, men som de burde visst i forkant. Hører også at de beste håndverkerne neppe er på mitt anbud på Finn fordi de ikke behøver det. Ønsker som sagt ikke at folk som i hovedsak har lagt parkett eller malt og listet plutselig skal trene seg på å bygge tilbygg på min bolig. Jeg vil vite sikkert at jobben blir skikkelig gjort av et stødig firma som ikke er konkurs om 4 måneder og som etterlater seg tull. Godt mulig jeg legger ut dette oppdraget på Finn, men ønsker uansett tips fra andre med god erfaring med dyktige håndverkere uten at de er de dyreste på markedet (jada, jeg vet man ofte får det man betaler for og jeg ber ikke om urimelige billige håndverkere, men altså noen som er dyktige, effektive og som tar fornuftig betalt fremfor ville overpriser). Jeg har dessverre ikke et ubegrenset budsjett og ønsker selvsagt mest mulig for pengene jeg kan bruke på dette 😉 Anonymkode: dfae7...bcd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #10 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg leter også etter håndverkere i Oslo Vest/Bærum/Asker, men jeg ønsker ikke å bruke utenlandske håndverkere, jeg ønsker å bruke et firma som ansetter nordmenn og som tar inn lærlinger. For meg er det viktig å gi unge lærlinger muligheten til lære faget så jeg ønsker å bidra til det nå når jeg skal pusse opp et helt hus. Men sliter veldig med å finne noen, det eneste jeg har funnet er et parkettleggerfirma der de virket som ordentlige folk og jeg overhørte at sjefen snakket til en lærling i en helt normal, høflig, hjelpsom tone, så det firmaet skal jeg absolutt bruke. Men ellers finner jeg bare firmaer som ansetter utlendinger, og firma hvor sjefen ikke virker å være spesielt hyggelig overfor de ansatte. Slikt er ikke Ok, og ikke noe jeg ønsker å støtte. Håper noen her inne kan anbefale noen som er ordentlige, som ansetter nordmenn og som tar vare på sine ansatte. Anonymkode: 999d0...f6b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 6. februar 2021 #11 Del Skrevet 6. februar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg leter også etter håndverkere i Oslo Vest/Bærum/Asker, men jeg ønsker ikke å bruke utenlandske håndverkere, jeg ønsker å bruke et firma som ansetter nordmenn og som tar inn lærlinger. For meg er det viktig å gi unge lærlinger muligheten til lære faget så jeg ønsker å bidra til det nå når jeg skal pusse opp et helt hus. Men sliter veldig med å finne noen, det eneste jeg har funnet er et parkettleggerfirma der de virket som ordentlige folk og jeg overhørte at sjefen snakket til en lærling i en helt normal, høflig, hjelpsom tone, så det firmaet skal jeg absolutt bruke. Men ellers finner jeg bare firmaer som ansetter utlendinger, og firma hvor sjefen ikke virker å være spesielt hyggelig overfor de ansatte. Slikt er ikke Ok, og ikke noe jeg ønsker å støtte. Håper noen her inne kan anbefale noen som er ordentlige, som ansetter nordmenn og som tar vare på sine ansatte. Anonymkode: 999d0...f6b Jeg har noe arbeider på en garasje som må gjøres og jeg tenker ganske likt. Det er ikke bare bare å finne noen man ønsker å bruke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #12 Del Skrevet 6. februar 2021 Pink-action skrev (17 timer siden): Legg ut på Mittanbud.no Der får du svar og du kan sammenligne prisene Det var en tråd om mittanbud her på kg og der skrev mange at mittanbud er mye tull Anonymkode: 7ec27...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #13 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg leter også etter håndverkere i Oslo Vest/Bærum/Asker, men jeg ønsker ikke å bruke utenlandske håndverkere, jeg ønsker å bruke et firma som ansetter nordmenn og som tar inn lærlinger. For meg er det viktig å gi unge lærlinger muligheten til lære faget så jeg ønsker å bidra til det nå når jeg skal pusse opp et helt hus. Men sliter veldig med å finne noen, det eneste jeg har funnet er et parkettleggerfirma der de virket som ordentlige folk og jeg overhørte at sjefen snakket til en lærling i en helt normal, høflig, hjelpsom tone, så det firmaet skal jeg absolutt bruke. Men ellers finner jeg bare firmaer som ansetter utlendinger, og firma hvor sjefen ikke virker å være spesielt hyggelig overfor de ansatte. Slikt er ikke Ok, og ikke noe jeg ønsker å støtte. Håper noen her inne kan anbefale noen som er ordentlige, som ansetter nordmenn og som tar vare på sine ansatte. Anonymkode: 999d0...f6b Det har jeg gjort. De hadde kun norske ansatte med norske lærlinger. Betalte blodpris for skitjobb. Måtte ta inn andre for å fikse jobben deres. Aldri mer! Holder til i Viken. Anonymkode: 248a2...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #14 Del Skrevet 7. februar 2021 Dominas leketøy skrev (På 5.2.2021 den 20.08): Be om en fast pris på jobben og ikke tIme basert. Ja, må nok be om fast pris, men tenker likevel de må regne inn kjøretid og bompenger i prisen de gir uten at de sier noe om det direkte 😉 Anonymkode: dfae7...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #15 Del Skrevet 11. februar 2021 Tar gjerne imot flere anbefalinger da jeg ønsker å hente inn anbud fra flere 😉 Anonymkode: dfae7...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #16 Del Skrevet 15. februar 2021 Dytter da jeg driver og innhenter tilbud nå. Kom gjerne med gode tips dere som har noen å anbefale 😉 Anonymkode: dfae7...bcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #17 Del Skrevet 15. februar 2021 Dominas leketøy skrev (På 5.2.2021 den 18.03): https://www.atmb.no Brukt de mye? Er det et dyrt firma eller god kvalitet til fornuftig pris? :-) Når jeg googler adressen er de nærmere enn jeg trodde så tenker å kontakte de hvis de er konkurransedyktige på pris, men leverer god kvalitet på arbeidet? :-) Anonymkode: dfae7...bcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dominas leketøy Skrevet 15. februar 2021 #18 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Brukt de mye? Er det et dyrt firma eller god kvalitet til fornuftig pris? 🙂 Når jeg googler adressen er de nærmere enn jeg trodde så tenker å kontakte de hvis de er konkurransedyktige på pris, men leverer god kvalitet på arbeidet? 🙂 Anonymkode: dfae7...bcd Kvaliteten er prima. Aldri noe tull når jeg har brukt de. Pusset opp huset i etapper og de har gjort alt.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #19 Del Skrevet 15. februar 2021 Dominas leketøy skrev (Akkurat nå): Kvaliteten er prima. Aldri noe tull når jeg har brukt de. Pusset opp huset i etapper og de har gjort alt.... Høres veldig bra ut! Regner med du ikke ville brukt de om de var overpriset? Er avhengig av å holde meg innenfor et visst budsjett, men tenker jeg hører også med disse og ser hva de evt gir av tilbud. Tusen takk for hjelp! Anonymkode: dfae7...bcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dominas leketøy Skrevet 15. februar 2021 #20 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres veldig bra ut! Regner med du ikke ville brukt de om de var overpriset? Er avhengig av å holde meg innenfor et visst budsjett, men tenker jeg hører også med disse og ser hva de evt gir av tilbud. Tusen takk for hjelp! Anonymkode: dfae7...bcd Det viktigste for min del har vært faglig kvalitet og ikke noe overraskelser. Men hadde de overpriset ville jeg ikke brukt de. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå