Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #1 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg plages med hår som vokser opp til navlen. Før var det bare små lyse hår, så barberte jeg de vekk, nå har jeg stubber, svarte hår som vokser opp hvor skal jeg henvende meg for å få fjernet dette, og va ligger prisen ann til? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #2 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg anbefaler IKKE laser, da det er så usikkert på hvordan huden blir om noen år, enkelte har faktisk fått lyse striper i huden etter denne type behandling.. Beste råd må være å vokse det! Bare ring en eller annen salong og forhør deg om pris. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #3 Del Skrevet 17. august 2005 jeg napper dem ut med pinsett etterhvert som de vokser ut igjen :s går greit siden det bare er snapp om max 10 hår. ellers er voks et bra alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 17. august 2005 #4 Del Skrevet 17. august 2005 laser på "veiviser" koster ca 1500, må regne med 4-6 behandlinger. å få hvite striper har jeg da aldri hørt om?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shine21 Skrevet 18. august 2005 #5 Del Skrevet 18. august 2005 det beste er vist å bruke sånn silkèpil sånn maskin som drar ut hårene...høres sikkert grusomt ut men er vist bedre enn å bruke pinsett fordi d går mye fortere å får flere hår ut som du ikke ser å de blir mykere å mindre ettervert. eller så er jo laser et alternativ... kommer ann på hva du tar deg råd til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #6 Del Skrevet 18. august 2005 laser på "veiviser" koster ca 1500, må regne med 4-6 behandlinger. å få hvite striper har jeg da aldri hørt om?? ← hmm..1500 pr behandling , tilsammen håper jeg? vet du hvor man skal henvise seg for å få jobben gjort? blir hårene borte for alltid, det er det jeg er på jakt etter. Har ganske så mange, så pinsett tar jo evigheter, er lei av å måtte barbere de bort nå, dessuten forverrer det jo saken og flere og flere trår fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_fruktfat_* Skrevet 21. august 2005 #7 Del Skrevet 21. august 2005 det er 1500 pr behandling de tre første gangene, deretter halv pris. må regne med opp til 5-6 behandlinger, sier hun jeg går til (jeg tar bikinilinje). de sier jo at det er permanent, jeg håper det, men tror det ikke før jeg får se det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå