Gå til innhold

hår opp til navlen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg plages med hår som vokser opp til navlen. Før var det bare små lyse hår, så barberte jeg de vekk, nå har jeg stubber, svarte hår som vokser opp :overrasket:

hvor skal jeg henvende meg for å få fjernet dette, og va ligger prisen ann til? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg anbefaler IKKE laser, da det er så usikkert på hvordan huden blir om noen år, enkelte har faktisk fått lyse striper i huden etter denne type behandling.. Beste råd må være å vokse det! Bare ring en eller annen salong og forhør deg om pris. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg napper dem ut med pinsett etterhvert som de vokser ut igjen :s går greit siden det bare er snapp om max 10 hår. ellers er voks et bra alternativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

laser på "veiviser" koster ca 1500, må regne med 4-6 behandlinger.

å få hvite striper har jeg da aldri hørt om??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beste er vist å bruke sånn silkèpil sånn maskin som drar ut hårene...høres sikkert grusomt ut men er vist bedre enn å bruke pinsett fordi d går mye fortere å får flere hår ut som du ikke ser å de blir mykere å mindre ettervert. eller så er jo laser et alternativ... kommer ann på hva du tar deg råd til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laser på "veiviser" koster ca 1500, må regne med 4-6 behandlinger.

å få hvite striper har jeg da aldri hørt om??

hmm..1500 pr behandling :overrasket: , tilsammen håper jeg? vet du hvor man skal henvise seg for å få jobben gjort? blir hårene borte for alltid, det er det jeg er på jakt etter. Har ganske så mange, så pinsett tar jo evigheter, er lei av å måtte barbere de bort nå, dessuten forverrer det jo saken og flere og flere trår fram :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_fruktfat_*

det er 1500 pr behandling de tre første gangene, deretter halv pris. må regne med opp til 5-6 behandlinger, sier hun jeg går til (jeg tar bikinilinje). de sier jo at det er permanent, jeg håper det, men tror det ikke før jeg får se det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...