AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Hvor lett er det egentlig for oss menn som faktisk ønsker kjæreste, å finne kjærligheten på tinder? Vil si jeg er en litt over middels attraktiv mann, normalt slank med litt muskler. 190 høy Erfaringer? Anonymkode: a6094...c2c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Skal ikke være problem for deg å finne en kjæreste mtp utseende, men det kommer an på personligheten og hvordan du fremstiller deg på Tinder. Anonymkode: d98dd...4c1 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Jeg fant samboeren min der.. så han fant tydeligvis en😅 Anonymkode: e9def...b47 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Jeg hadde aldri tatt til takke med en som trengte apper eller nettside for å finne kjæreste. Anonymkode: a012a...27e 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 6.33): Jeg hadde aldri tatt til takke med en som trengte apper eller nettside for å finne kjæreste. Anonymkode: a012a...27e vh stolt brukter av kvinneguiden.no Anonymkode: aad92...b26 28
kenpet Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 (endret) Mann her. Har vært på Tinder i flere år, men kun vært på 2 Tinder-date (og 3 Badoo-dates). Fått mange matcher, men enten svarer de ikke, ellers slutter de å svare etter en kort stund. Er få damer som tar initiativet og som mener at det er mannen som skal styre samtalene. Har prøvd å ha både korte og lange Tinder-profiler, og prøvd å starte samtaler på forskjellige måter (ikke kleine sjekkereplikk). Alt i fra "Hei" til "Hei!" etterfulgt av en kommentar om et av bildene hennes f.eks. Jeg tror rett og slett at damer drukner i meldinger at de ikke får tid til å lese alle sammen, men fullt mulig at jeg tar feil. Er også mange som er der kun for å få opp selvtilliten. Er alt for mange av damene som virker "care" på bildene hvor jeg får et inntrykk av at de er der kun "for the laughs". Har fått bedre resultater av å møte folk ute på byen f.eks. Nettdating er dessverre vanskelig, i hvertfall som mann hvor konkurransen er stor. Men lykke til videre! Endret 9. februar 2021 av kenpet 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #8 Skrevet 9. februar 2021 On 2/5/2021 at 6:10 PM, AnonymBruker said: Skal ikke være problem for deg å finne en kjæreste mtp utseende, men det kommer an på personligheten og hvordan du fremstiller deg på Tinder. Anonymkode: d98dd...4c1 Godt poeng mht fremstillingen på Tinder. Ta en runde med deg selv. Hvem er du og ikke minst, hva ønsker du. Det kan være "jeg er velavbalansert og rolig mann, jeg søker en å dele hverdagen med. Liker veldig godt kino/film, tur, konserter eller hva det nå måtte være. Jeg (kvinne) traff min samboer på Tinder. Både han og jeg var tydelig i profilen på hva vi søkte og hvem vi var. Og som en annen nevner, så får man som kvinne mange henvendelser. Jeg tog no en mer avventende rolle, men akkurat samboers første melding ramte et eller annet som gjorde meg nysgjerrig på han og svarede han.... 🥰 Anonymkode: 61c26...fa0 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #9 Skrevet 9. februar 2021 On 2/8/2021 at 6:33 AM, AnonymBruker said: Jeg hadde aldri tatt til takke med en som trengte apper eller nettside for å finne kjæreste. Anonymkode: a012a...27e I 2021 er nettdating en hel vanlig måte å treffe andre på 😂 Anonymkode: 61c26...fa0 7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #10 Skrevet 9. februar 2021 Er på Tinder (og happn) men er dårlig på å svare når jeg har "noe på gang" for jeg klarer ikke å holde samtaler gående med flere på en gang... Anonymkode: 51af7...814
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #11 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er på Tinder (og happn) men er dårlig på å svare når jeg har "noe på gang" for jeg klarer ikke å holde samtaler gående med flere på en gang... Anonymkode: 51af7...814 Ble ikke ferdig 😆 Føler det er en fin plass å møte folk, det mangler ikke på oppmerksomhet iallefall. Er K 43 med en ganske dårlig "profil" (tenkte jeg skulle fikse på den om ikke førsteutkastet funket, men det funker så da gidder jeg ikke 😂) Anonymkode: 51af7...814 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #12 Skrevet 9. februar 2021 Fant min nåværende kjæreste der. Og har hatt to ekser derifra. Min bror , begge søstrene mine og tante har funnet kjærligheten på tinder og. De alle er gift med dem og.. + barn . Bare et tips :) Ta også ting som det kommer , og ikke hver for desperat der inne.. kvinner kan lukte det fra lang vei. Om du finner en fin dame du vil bli bedre kjent med , hver frempå og få til et møte! Så ta det derifra:) Lykke til Anonymkode: efef6...da4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #13 Skrevet 9. februar 2021 Møtte samboeren min på tinder! To venninner har barn med kjærester fra tinder, og flere bekjente har samboere fra tinder/sukker ☺️ Anonymkode: d8b1c...95e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #14 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 5.2.2021 den 17.19): jeg er en litt over middels attraktiv mann, normalt slank med litt muskler. 190 høy Men har du en personlighet? Anonymkode: ef282...36a 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #15 Skrevet 9. februar 2021 Fant min samboer og far til mine barn på tinder, så han fant hvertfall en Anonymkode: 5a429...3b9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #16 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 6.33): Jeg hadde aldri tatt til takke med en som trengte apper eller nettside for å finne kjæreste. Anonymkode: a012a...27e Det handler jo ikke om at man trenger, men de aller fleste unge, single har, eller har hatt tinder en gang. Samboer og jeg traff hverandre på tinder. Og tre andre vennepar av oss traff sin kjære på tinder. Så fullt mulig å treffe seriøse der, og. Anonymkode: 3b2c4...19c
Binki Skrevet 10. februar 2021 #17 Skrevet 10. februar 2021 Traff også min samboer på tinder, noe som skilte han ut for meg var at han smilte på alle bildene. Alt er mulig 😊
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #18 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 6.33): Jeg hadde aldri tatt til takke med en som trengte apper eller nettside for å finne kjæreste. Anonymkode: a012a...27e lol. AnonymBruker skrev (På 5.2.2021 den 17.19): Hvor lett er det egentlig for oss menn som faktisk ønsker kjæreste, å finne kjærligheten på tinder? Vil si jeg er en litt over middels attraktiv mann, normalt slank med litt muskler. 190 høy Erfaringer? Anonymkode: a6094...c2c kommer an på personlighet og om du matcher med noen som liker den som du ser her så finner veldig mange kjærester på tinder. spesielt nå om dagen. alle "nyere" forhold jeg kjenner til (de siste to årene) kommer fra tinder (!). Anonymkode: a05ff...c88
Hr. Aktiv Skrevet 11. februar 2021 #19 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 5.2.2021 den 17.19): Hvor lett er det egentlig for oss menn som faktisk ønsker kjæreste, å finne kjærligheten på tinder? Vil si jeg er en litt over middels attraktiv mann, normalt slank med litt muskler. 190 høy Erfaringer? Anonymkode: a6094...c2c Det går, men du må lete litt og være kritisk med de du evt. får tilbud om. Masse tull og lovnader om ditt og datt. Fasaden er en fremtredende faktor og klarer du ta vekk denne fasademaska så kan du se hennes sanne jeg. 10% er skikkelige damer som kansje passer. 40% skal bare leke selv om de sier noe annet. De har også flere partnere og ikke skjeden møter de til date/treff ferdigfyllt av han før deg på lista. 50% er helt ubrukelige og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de tar seg bryet med å prøve.
Pingvinen Skrevet 11. februar 2021 #20 Skrevet 11. februar 2021 Hr. Aktiv skrev (32 minutter siden): Det går, men du må lete litt og være kritisk med de du evt. får tilbud om. Masse tull og lovnader om ditt og datt. Fasaden er en fremtredende faktor og klarer du ta vekk denne fasademaska så kan du se hennes sanne jeg. 10% er skikkelige damer som kansje passer. 40% skal bare leke selv om de sier noe annet. De har også flere partnere og ikke skjeden møter de til date/treff ferdigfyllt av han før deg på lista. 50% er helt ubrukelige og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de tar seg bryet med å prøve. Akkurat det samme gjelder menn på datingsider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå