Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Med mitt første barn (jente) ble vi gravide på første forsøk! Satt som et skudd! Har prøvd nå i 6 mnd for barn nr.2 men det skjer bare ikke:(  Aldri erfart vanskeligheter med menstruasjonssyklusen,og helt normal syklus. Er 25 år gammel... Noen som har erfart det samme? 

Mvh frustrert mamma😥

Anonymkode: 972ab...eae

Videoannonse
Annonse
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei. Med mitt første barn (jente) ble vi gravide på første forsøk! Satt som et skudd! Har prøvd nå i 6 mnd for barn nr.2 men det skjer bare ikke:(  Aldri erfart vanskeligheter med menstruasjonssyklusen,og helt normal syklus. Er 25 år gammel... Noen som har erfart det samme? 

Mvh frustrert mamma😥

6 mnd er ikke spesielt lenge, innenfor et år er vel regnet som normalt :) Vi ble kjapt gravid med nr 1, ca 2 med,  også tok det 7 mnd med nr 2. Jeg syntes ikke 7 med var spesielt lenge :)

Anonymkode: 1330a...74a

• Liker 9
Skrevet (endret)

.... 

Endret av Mamma1994
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

6 mnd er ikke spesielt lenge, innenfor et år er vel regnet som normalt :) Vi ble kjapt gravid med nr 1, ca 2 med,  også tok det 7 mnd med nr 2. Jeg syntes ikke 7 med var spesielt lenge :)

Anonymkode: 1330a...74a

Jaha... Kan jeg spørre hvor gammel du er? Og har alder noe å si kanskje?? 

Skrevet

6 mnd er jo ingenting.

Anonymkode: b64a7...c95

• Liker 12
Skrevet

Ingen grunn til å frike ut etter 6mnd :) Hvis det går enda 6mnd, da kan det være lurt å ta det videre.

Anonymkode: d4ae3...1be

• Liker 2
Skrevet

Så fryktelig tungt du må ha det. Stakkars, prøvd i hele 6 måneder på barn nummer 2. Livet er hardt. 

Anonymkode: bcd97...5e4

• Liker 9
Skrevet

6 mnd er helt normal prøvetid, opp til et år. Slapp helt av. 

Anonymkode: 07e11...bd4

Skrevet

Man kan få inntrykk av at de fleste får det til på første forsøk, men det er mange som bruker over 6 mnd! Det er ikke før etter 1 år at man utredes. Håper det klaffer snart! Er det samme far? I så fall tviler jeg på at det er noe galt, siden dere har fått det til før 😊 Pust, hold ut!

Anonymkode: 9c75c...aa0

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Så fryktelig tungt du må ha det. Stakkars, prøvd i hele 6 måneder på barn nummer 2. Livet er hardt. 

Anonymkode: bcd97...5e4

🙄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

🙄

Trenger da vell ikke å svare så frekt??? Vet lite om dette! Glad ikke alle svarer som deg 🙈

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Man kan få inntrykk av at de fleste får det til på første forsøk, men det er mange som bruker over 6 mnd! Det er ikke før etter 1 år at man utredes. Håper det klaffer snart! Er det samme far? I så fall tviler jeg på at det er noe galt, siden dere har fått det til før 😊 Pust, hold ut!

Tusen takk for svaret ditt!! Da vet jeg det☺️☺️

Skrevet

Skjønner at 6 mnd føles lenge, for det er lenge når man står i det 😅 men det er 1 år som regnes innenfor normal prøvetid som noen over her skriver! Her tok det 3 år før jeg ble gravid, til tross for at alt så normalt ut.. håper virkelig ikke det tar så lang tid med nestemann 😒😩

Masse lykke til!

Anonymkode: 063c4...def

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Mvh frustrert mamma😥

6 mnd er jo ingenting. 

Mange her har prøvd i årevis og gætg gjennom uttalige ivf før det har klaffet 

Anonymkode: b0d7e...7db

• Liker 1
Skrevet

6 mnd er ingen tid. Jeg kjenner noen som prøvde i 7 år før det gikk

Anonymkode: 738d7...af5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Mvh frustrert mamma😥

Prøv Clearblue advanced. 

Anonymkode: fd9af...2fc

Skrevet
15 hours ago, Mamma1994 said:

Trenger da vell ikke å svare så frekt??? Vet lite om dette! Glad ikke alle svarer som deg 🙈

Det svaret du siterte tolket jeg som en som var oppgitt over et ironisk å lute støttende svar. Så om du syns de som støtter deg er frekke er det litt vanskelig å svare deg.

Anonymkode: aadd8...519

Gjest Bet-t-ina
Skrevet
Mamma1994 skrev (15 timer siden):

Hva var frekt med det? aa0 himla med øynene til den sarkastiske kommentaren til 5e4. 

Gjest Bet-t-ina
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Mvh frustrert mamma😥

Alle er forskjellige.  6 måneder er visst ikke uvanlig. Lykke til😊

Endret av Bet-t-ina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...