Gå til innhold

Hvem i all verden er det som ligger med folk i utlandet uten kondom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies at de fleste i Norge som har hiv har blitt smittet i utlandet. Det betyr jo at de fleste av disse må ha hatt ubeskyttet sex med den/de de har ligget med i utlandet.

Og jeg lurer på hvem er disse menneskene?  Vet at alle kan bli smittet, men å bevisst ikke beskytte seg i risikoland, hva får folk til å ikke gjøre det?

Anonymkode: fc983...780

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det sies at de fleste i Norge som har hiv har blitt smittet i utlandet. Det betyr jo at de fleste av disse må ha hatt ubeskyttet sex med den/de de har ligget med i utlandet.

Og jeg lurer på hvem er disse menneskene?  Vet at alle kan bli smittet, men å bevisst ikke beskytte seg i risikoland, hva får folk til å ikke gjøre det?

Så tullete....Folk i Norge har ons uten kondom og får klamydia som bare det. 

Er det bedre? 

Anonymkode: 3951b...cb4

• Liker 3
Skrevet

Rus, sol, musikk, frihetsfølelse, etc..

Anonymkode: 6a44b...46e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så tullete....Folk i Norge har ons uten kondom og får klamydia som bare det. 

Er det bedre? 

Nei det er ikle bedre, men klamydia kan man hvertfal få behandling for og bli kvitt. Det blir man ikke av hiv, der bærer man viruset og må behandles resten av livet på medisiner som gir bivirkninger. 

• Liker 7
Skrevet

Tja, rus og dumhet? Det var mine grunner (Skal sies at jeg hadde sex med en svenske da så var jo ikke så veldig "eksotisk" fyr selv om det var i syden. Men vet jo ikke hva han hadde vært bortpå før)

Anonymkode: fbae0...c21

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Rus, sol, musikk, frihetsfølelse, etc..

Anonymkode: 6a44b...46e

Der flest blir smittet er vel Russland, Thailand og India hvis jeg husker riktig, det er jo ikke typisk partyland. 

• Liker 1
Skrevet

Faktisk har jeg erfart at menn i utlandet er mye flinkere til å bruke kondom👍🏻

Anonymkode: e8c9f...9c7

• Liker 1
Skrevet

Folk som er dritings

Anonymkode: b6c2b...b4f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Der flest blir smittet er vel Russland, Thailand og India hvis jeg husker riktig, det er jo ikke typisk partyland. 

Nei, flest er i Afrika 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nei det er ikle bedre, men klamydia kan man hvertfal få behandling for og bli kvitt. Det blir man ikke av hiv, der bærer man viruset og må behandles resten av livet på medisiner som gir bivirkninger. 

Kjenner du mange som har blitt smittet i utlandet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, flest er i Afrika 

Joda, men flest nordmenn blir ikke smitta der, de blir smitta i landene jeg viste til. Og det var også det jeg skrev. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Joda, men flest nordmenn blir ikke smitta der, de blir smitta i landene jeg viste til. Og det var også det jeg skrev. 

Hvem er de «flest nordmenn» du snakker om? Kjenner du noen personlig eller er det bare fordomsfull fantasi igjen? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvem er de «flest nordmenn» du snakker om? Kjenner du noen personlig eller er det bare fordomsfull fantasi igjen? 

Sjekk opp fakta og statestikken så får du svar på spørsmålene dine.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sjekk opp fakta og statestikken så får du svar på spørsmålene dine.

Så du lager en tråd for så å sende folk til å sjekke opp «fakta» og «statEstikken»? 
Jeg har ingen spørsmål. Jeg vet at det du sier ikke stemmer. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ei av de som har hatt sex uten kondom når jeg har vært i "syden". Kåt og full er grunnen kanskje. Jeg er vel skyldig i å ha hatt endel ons uten kondom også. Det har gått fint så langt.

Anonymkode: b0efe...20b

• Liker 1
Skrevet

Nordmenn er notorisk dårlig på å bruke kondom. 

Anonymkode: a57db...39b

• Liker 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

De som ikke bruker kondom "hjemme", bruker selvfølgelig heller ikke det i utlandet.

Hvis du tenker etter så spiller det ingen rolle om DU ikke har ubeskyttet sex med utlendinger eller i utlandet, hvis du har ubeskyttet sex med en norsk kjekkas eller smukk frøken her hjemme -  brått har de vært i utlandet /pult en utlending, eller en ekskjæreste av de har gjort det. Vips, så har du fått dritt du aldri blir kvitt.

Man har ikke ubeskyttet sex med personer så sant man ikke er i en fast relasjon, og begge har testet seg. Alt annet er kun sjansespill og beror kun på flaks/uflaks om det går bra.

Folk virker helt tilbakestående når det gjelder bevisstheten rundt smittekjeder.

Må man velge så er det jo bedre å være han karen som ubeskyttet har sex med 100 damer i utlandet og 40 prostituerte og så får Hiv, enn å være han stakkaren som har pult 6 norske damer men også ender opp med HIV fordi eksen hennes var nettopp Mr.Horebukk himself.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 3
Skrevet

Hadde sex med en nordmann i Norge, jeg spurte om kondom, og han sa - Må jeg det? Hva med analsex da? Da trenger vi ikke kondom!
Hadde jeg ikke vært full hadde jeg dratt derifra, men kondom brukte han til slutt!

Slike typer er det overalt i Norge, og selvfølgelig oppfører de seg på samme måte i utlandet!

Anonymkode: d9d20...17a

• Liker 4
Skrevet (endret)

Husk at mange nordmenn blir voldtatt når de er på ferie i utlandet også.

Endret av Uatskillelig
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Thailand er på plass 38. 

Russland - 48. USA er på 60-ende plass. 

Anonymkode: 05d2c...b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...