AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 En gang sugte jeg visst litt for hardt og han fikk veldig vondt. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det, men har ikke så mye erfaring. Jeg har prøvd å slikke og suge forsiktig på pungen og ta de litt inn i munnen. Men merker han er livredd. Sa han ikke likte det. Så han klarer nok dessverre ikke slappe av? Tips? Menn, liker dere ballekos? Hvordan? Anonymkode: a9951...5c9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men merker han er livredd. Hehe, han føler seg sikkert ekstremt sårbar og føler nok at han legger livet sitt i dine hender (eller din munn da). Anonymkode: 92eaa...b2c 5
Fioljenta Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Jeg var også litt overivrig i starten. Trodde liksom de tålte litt mer. Han var overbeskyttende i lang tid etterpå. Ikke tale om at han kunne/ville slappe av hvis jeg rørte dem. Han er fortsatt beskyttende. Men når jeg er superforsiktig virker det som om han nyter det nå. ;-)
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Tenk dere at noen klyper deg i klitten. Ville du latt den personen leke på mus igjen? Anonymkode: 38371...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 Vel, om det er en person jeg er veldig glad i, så ville jeg ikke vært redd selv om de var litt uforsiktige med ballene mine første gang. Handler om tillitt. Elsker du en person så burde det jo ikke være noe problem å vise litt tillitt selv om man fikk litt vondt i balla første gangen. Da mener jeg man er litt hårsår og ikke mann nok. Ja jeg er en mann. Anonymkode: 0fec6...c66 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå