AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Noen som har erfaring om no contact rule og om det faktisk funker? Blitt dumpa av en mann som absolutt ikke ønsker å ha kontakt med meg, men lurer på om det kan fungere uansett Anonymkode: d03e4...dbc
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Fungerer for hva egentlig? No contact rule er å blokke, slette, fjerne, så du ikke tenker eller ser den andre personen på noe måte, så du fortere kommer over og glemmer dette. Out of sight out of mind. Anonymkode: fe507...91e 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Det fungerer kjempebra til å komme over folk. Anonymkode: d66dc...5a3 3
Romilo Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Ja, det tok tre måneder og så kom han krypende tilbake. Anbefaler deg uansett å move on with your life, det var ikke verdt å gå tilbake til, det er aldri det. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 Null kontakt er det beste og mest effektive. Anonymkode: 1b4eb...960
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 Romilo skrev (2 minutter siden): Ja, det tok tre måneder og så kom han krypende tilbake. Anbefaler deg uansett å move on with your life, det var ikke verdt å gå tilbake til, det er aldri det. Kan du fortelle begrunnelsen for at han slo opp? Akkurat i dette tilfellet er jeg sikker på at han er verdt det, jeg har rota det til Anonymkode: d03e4...dbc
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 Har ikke kjørt full no contact, og hverken kan/vil det - gravid med en mann som dro fra meg, lang historie, men vi kommuniserer og er enige om å jobbe med tingene. Det tok ca 2 1/2-3 mnd før han ville snakke positivt og prøve å løse fremtiden sammen. Jeg har bare fokusert på barnet, gjort positive endringer for meg selv, handlet inn til baby, ordnet barnerom og vist og fortalt ham informativt, positivt og kort om hva som skjer - med baby og med alt annet. Om du har noe som helst du trenger å ta med ham, fordele eller ordne opp i, gjør det på en moden og trivelig måte. Vis at du ikke er bitter eller lei deg, vær raus, smil og minn ham om den gode jenta du er/var når dere ble kjent. Ikke ta opp problemer eller vis at du er lei deg. Ikke ta kontakt med mindre du må, frem til du evt hører noe fra ham eller hvis du som sagt må ordne noe praktisk etter bruddet. Bruk tiden på å gjøre ting for deg selv så du føler deg bra, utseendet, trening, les hyggelige bøker, vær med venner og ha det hyggelig. Om du bruker sosiale medier legger du bare ut positivitet der også. Du skal være deg selv, men den beste utgaven- den type jente han opprinnelig ville ha:) Anonymkode: 3cf3d...a37
Romilo Skrevet 5. februar 2021 #8 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan du fortelle begrunnelsen for at han slo opp? Akkurat i dette tilfellet er jeg sikker på at han er verdt det, jeg har rota det til Anonymkode: d03e4...dbc Det var et rot, han flørta med andre damer bak ryggen min, jeg slet allerede psykisk og da jeg fant det ut klikka det for meg, klarte heller ikke la det ligge. Det blir man jo sliten av... Så han slo opp, forsvant, kom tilbake, og så var det samme regla en gang til, men da varte forholdet i nesten tre år. Det viktigste jeg gjorde i mellomtiden var å jobbe med meg selv og nærmest glemme han bort, det er jo ingen garanti for at han kommer tilbake, men så lenge du virker happy på sosiale medier (hvis du bruker de) og viser at du klarer det fint uten han, så er det større sjans for at han husker det positive med deg og kommer tilbake. Og det må VIRKELIG være helt no contact også, ikke et eneste ord om noe som helst, ikke "hvordan går det" eller noe. La han komme til deg.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #9 Skrevet 5. februar 2021 Romilo skrev (2 minutter siden): Det var et rot, han flørta med andre damer bak ryggen min, jeg slet allerede psykisk og da jeg fant det ut klikka det for meg, klarte heller ikke la det ligge. Det blir man jo sliten av... Så han slo opp, forsvant, kom tilbake, og så var det samme regla en gang til, men da varte forholdet i nesten tre år. Det viktigste jeg gjorde i mellomtiden var å jobbe med meg selv og nærmest glemme han bort, det er jo ingen garanti for at han kommer tilbake, men så lenge du virker happy på sosiale medier (hvis du bruker de) og viser at du klarer det fint uten han, så er det større sjans for at han husker det positive med deg og kommer tilbake. Og det må VIRKELIG være helt no contact også, ikke et eneste ord om noe som helst, ikke "hvordan går det" eller noe. La han komme til deg. Takk for svar! Han har avsolutt ingen sosiale medier, men da fokuserer jeg bare på mitt. Redd det er for sent, men gi det et forsøk. Anonymkode: d03e4...dbc 1
Romilo Skrevet 5. februar 2021 #10 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar! Han har avsolutt ingen sosiale medier, men da fokuserer jeg bare på mitt. Redd det er for sent, men gi det et forsøk. Anonymkode: d03e4...dbc Det samme trodde jeg, jeg sendte jo meldinger til han i sikkert en halv måned etterpå, og de var ikke særlig snille heller. Så ble det stille fra min side og jeg gjorde mitt, var med venner osv, det gikk strålende likevel!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #11 Skrevet 5. februar 2021 Romilo skrev (1 minutt siden): Det samme trodde jeg, jeg sendte jo meldinger til han i sikkert en halv måned etterpå, og de var ikke særlig snille heller. Så ble det stille fra min side og jeg gjorde mitt, var med venner osv, det gikk strålende likevel! Skal prøve, tusen takk!! Anonymkode: d03e4...dbc
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #12 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke kjørt full no contact, og hverken kan/vil det - gravid med en mann som dro fra meg, lang historie, men vi kommuniserer og er enige om å jobbe med tingene. Det tok ca 2 1/2-3 mnd før han ville snakke positivt og prøve å løse fremtiden sammen. Jeg har bare fokusert på barnet, gjort positive endringer for meg selv, handlet inn til baby, ordnet barnerom og vist og fortalt ham informativt, positivt og kort om hva som skjer - med baby og med alt annet. Om du har noe som helst du trenger å ta med ham, fordele eller ordne opp i, gjør det på en moden og trivelig måte. Vis at du ikke er bitter eller lei deg, vær raus, smil og minn ham om den gode jenta du er/var når dere ble kjent. Ikke ta opp problemer eller vis at du er lei deg. Ikke ta kontakt med mindre du må, frem til du evt hører noe fra ham eller hvis du som sagt må ordne noe praktisk etter bruddet. Bruk tiden på å gjøre ting for deg selv så du føler deg bra, utseendet, trening, les hyggelige bøker, vær med venner og ha det hyggelig. Om du bruker sosiale medier legger du bare ut positivitet der også. Du skal være deg selv, men den beste utgaven- den type jente han opprinnelig ville ha:) Anonymkode: 3cf3d...a37 Vet du om han aktivt søkte bekjentskaper med nye damer? Vet at min eks er på datingapper Anonymkode: d03e4...dbc
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #13 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet du om han aktivt søkte bekjentskaper med nye damer? Vet at min eks er på datingapper Anonymkode: d03e4...dbc Nei, det tror jeg (ganske sikkert) ikke han gjorde. Det er jo ærlig talt et litt dårlig tegn:( Men ønsker deg lykke til ❤️ Anonymkode: 3cf3d...a37
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #14 Skrevet 5. februar 2021 Jeg sa dette til en mann som jeg hadde et av og på forhold før jeg traff mannen min for over tjue år siden. Han var hot and cold og jeg ble alltid såret. Siste samtalen jeg hadde med han den gang var at han kunne love meg å aldri ta kontakt med meg uansett. Tror han skjønte det for han tok aldri kontakt, og jeg satt heller ikke å ventet på at han skulle ta kontakt heller. Jeg gikk videre da. Har truffet han i forbi farten, men da er det bare et høflig hei og et smil, ikke noe mer enn det Anonymkode: b889e...52b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #15 Skrevet 5. februar 2021 Ja, men det var for å komme meg videre selv! Han kom uansett tilbake selvom det ikke var målet mitt, og nå er vi samboere med en baby sammen! Anonymkode: 74bfc...005
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #16 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nei, det tror jeg (ganske sikkert) ikke han gjorde. Det er jo ærlig talt et litt dårlig tegn:( Men ønsker deg lykke til ❤️ Anonymkode: 3cf3d...a37 Ikke nødvendigvis. De fleste menn gjør dette fordi det er spennende og nytt, helt til mange finner ut at ingen måler seg med eksen. Men er han helt ferdig, er han ferdig og ingenting hjelper! Min samboer og jeg var på datingapper da det var slutt i 4 måneder Anonymkode: 74bfc...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå