AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Far er siktet for seksuelle overgrep og vold. Saken etterforskes av politiet. Hvem skal bistå mor og barn og regulere samvær etc? Barnevern tenker at fars foreldre kan passe barna, samme besteforeldre som nekter for at far kan ha utsatt barna for noe. De Bor i samme hus som far. Barnevern tenker at besteforeldre kan ha barna der, i det huset. Små barn. Jeg er utenforstående og lurer på hvem som skal beskytte disse barna? Politiet har opphevet formelt kontaktforbud. Anonymkode: f66d0...6aa
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Mor må gå til samværsstopp, da kan far stevne henne for retten og retten vil dømme hvordan samværet skal gjennomføres, jeg ville tenkt samvær med tilsyn eller beskyttet tilsyn. Anonymkode: 8bb53...95a 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mor må gå til samværsstopp, da kan far stevne henne for retten og retten vil dømme hvordan samværet skal gjennomføres, jeg ville tenkt samvær med tilsyn eller beskyttet tilsyn. Anonymkode: 8bb53...95a Mor har ønsket at eventuelt samvær gjennomføres med tilsyn fra barnevern, barnevern ønsker å trekke seg helt ut av saken. De Tenker at samvær med tilsyn fra besteforeldre må være greit. Er ikke det rart? Det pågår en omfattende etterforskning. Anonymkode: f66d0...6aa
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Mor skaffer seg advokat Anonymkode: 693e1...888 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 barna bør sendes på barnehjem, de kan ikke få bo i nærheten av far iværtfall. Anonymkode: a4aff...3f6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mor har ønsket at eventuelt samvær gjennomføres med tilsyn fra barnevern, barnevern ønsker å trekke seg helt ut av saken. De Tenker at samvær med tilsyn fra besteforeldre må være greit. Er ikke det rart? Det pågår en omfattende etterforskning. Anonymkode: f66d0...6aa Dette er overhodet ikke greit! Her gjør ikke bv jobben sin. Mor kan sende klage til fylkesmannen på bv sin håndtering av saken. Hadde kontaktet juristen i Stine Sofie stiftelsen og nærmeste barnehus. Hvilket fylke er dette bv i? Anonymkode: b0bab...5c2 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er overhodet ikke greit! Her gjør ikke bv jobben sin. Mor kan sende klage til fylkesmannen på bv sin håndtering av saken. Hadde kontaktet juristen i Stine Sofie stiftelsen og nærmeste barnehus. Hvilket fylke er dette bv i? Anonymkode: b0bab...5c2 ☝ yes. Ta skikkelig tak i dette. Gi klar beskjed at dette ikke er greit via skriftlig klage(r). Anonymkode: a97a9...1ff 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #8 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er overhodet ikke greit! Her gjør ikke bv jobben sin. Mor kan sende klage til fylkesmannen på bv sin håndtering av saken. Hadde kontaktet juristen i Stine Sofie stiftelsen og nærmeste barnehus. Hvilket fylke er dette bv i? Anonymkode: b0bab...5c2 Jeg vil ikke skrive mer av hensyn til barna, men kanskje det er lurt å kontakte barnehuset ja.. Anonymkode: f66d0...6aa
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #9 Skrevet 5. februar 2021 Mor har svært begrenset økonomi og er helt alene, lite/ ikke-eksisterende nettverk. Anonymkode: f66d0...6aa
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #10 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mor har svært begrenset økonomi og er helt alene, lite/ ikke-eksisterende nettverk. Anonymkode: f66d0...6aa Det koster ingenting å sende en klage, ringe å sjekke opp osv..mulig at hun også har krav på fri rettshjelp. Noen ganger så lurer jeg på hva som feiler enkelte som jobber i bv. Og jeg har jobbet i den bransjen i 10 år. Anonymkode: b0bab...5c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå