Gå til innhold

Når kaffen du får servert smaker absolutt forjævlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du da? F. eks når du er i besøk hos familie/bekjente og får servert kaffe som smaker så forjævlig at du holder på å kollapse. 

Anonymkode: c5bd3...bd5

Skrevet

Ta med  kaffe på termos

Anonymkode: e1afe...35f

• Liker 3
Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe men det blir jo ofte glemt, da drikker jeg saaaakte og ser blid og fornøyd ut selv om det smaker høgg. Er det hos noen jeg kjenner godt ber jeg om vann e.l istedenfor da, men de husker det som regel uansett.

Anonymkode: 5fc73...fbb

• Liker 2
Skrevet

Da er jeg ærlig. Om den er altfor sterk eller svak kommenterer jeg det med et dertil passende ansiktsutrykk
og en knusktørr humoristisk setning.  :glare: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg later som ingenting, drikker høflig en kopp. 

• Liker 36
Skrevet
Just now, Muskath said:

Jeg også 😂

• Liker 9
Skrevet
Muskath skrev (2 minutter siden):

Samme her

Anonymkode: d6e28...93a

• Liker 5
Skrevet

Definitivt det samme som flere over her. Jeg drikker den høflig og sier ingenting.... passer på å takke nei til mer 😂

• Liker 9
Skrevet

Lider i stillhet og drikke kloakk kaffen å holder kjeft.. Er påpasselig om å ytre ett ønske om en kopp te neste gang😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker kaffe så mye at jeg synes som regel det er godt selv når den er vond. 

Kan ikke engang se for meg at det skal gå an å bli så vondt at man holder på å kollapse, da skal den virkelig ha en usmak, sånn at den ikke smaker kaffe engang. Hadde påpekt det til noen jeg kjente godt, spurt hvilken kaffe det var. Til svigermor hadde jeg smilt og drukket. 

Får fint ned elendig kaffe jeg altså, man har da vært på ferie i Spania en del ganger etter hvert og levd på det i ukesvis.

• Liker 12
Skrevet

Drikker litt mens jeg holder pusten og lar resten bli kaldt. 

Forøvrig synes jeg det er MANGE som serverer kaffe som smaker hoggorm. 

Anonymkode: 5bc93...11d

Skrevet
Cuntzilla skrev (7 minutter siden):

Jeg elsker kaffe så mye at jeg synes som regel det er godt selv når den er vond. 

Kaffe som har stått på kanne over lang tid er noe av det verste jeg får servert. 

Kaffe skal serveres fersk! Etter rundt 30 minutter så er den ikke fersk lenger. 

Fikk servert noe av det mest grusomme jeg har drukket hos min bestemor en gang. Hun spurte om jeg skulle ha kaffe. Så spurte jeg om den var fersk. Ja, sa hun, så jeg takket ja. Å fy f... så jeg spurte henne når tid hun hadde kokt kaffen. "Jo, den kokte jeg i morges når jeg stod opp. Rundt kl 06". 

Åja. Klokka var 14.30 når jeg fikk den servert. 

Så jeg sa at den smakte gammel, så jeg gikk å kvelte den ut. Helt uakseptabelt å sitte der å finne seg i at man skal drikke hoggormpiss. 

Anonymkode: 9aab7...e80

• Liker 5
Skrevet

Jeg er ikke kresen på kaffe, så jeg har aldri fått servert kaffe som jeg syntes  smakte for jævlig.

Anonymkode: 80430...d9d

• Liker 5
Skrevet

Jeg er for øvrig kaffekresen. Jeg lager kaffen perfekt, etter oppskrift. Vanntemperatur, vannhardhet, vannmengde, kaffemålingen, kaffetype, renhet osv skal være perfekt for å gi best mulig kaffe. Jeg undres over folk som bare hiver på kaffe og tenker at kaffe er kaffe. Er pepsi max faktisk god pepsi max varm og uten kullsyre? Nei. 

Anonymkode: 9aab7...e80

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hva gjør du da? F. eks når du er i besøk hos familie/bekjente og får servert kaffe som smaker så forjævlig at du holder på å kollapse. 

Anonymkode: c5bd3...bd5

Har ikke dette problemet. Drikker ikke kaffe

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ta med  kaffe på termos

Anonymkode: e1afe...35f

Litt spesielt å ta med det på besøk... 

• Liker 5
Skrevet

Nå drikker jeg ikke kaffe lenger, men da jeg fremdeles drakk og fikk servert udrikkelig kaffe, takket jeg pent, tok to slurker og lot resten stå. 

• Liker 1
Skrevet

Pleier å be om melk eller fløte, så det tar bort den verste hvis kaffen smaker litt beskt.

Anonymkode: c4fb8...24e

• Liker 1
Skrevet

Jeg spør etter sukker! Ja til og med fløte noen ganger, selv om jeg ikke er så stor fan av melk i kaffe. Men jo, er kaffen fæl så kan man pimpe den litt opp så går det greit likevel. ;)

Anonymkode: 3420d...f47

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...