Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble plutselig dumpet av samboer gjennom to år. En uke etterpå er han på tinder, og leter etter «livsglad jente» som han så fint skrev i bioen. Vi hadde normal relasjon og normalt sexliv rett frem til bruddet. Men han mente at jeg ikke viste nok forståelse og kjærlighet.
Har noen noe mening om han faktisk er ute etter kjæreste eller bare bekreftelse?

Helt knust og livredd for at han skal finne en ny.

Anonymkode: 6bb4d...2c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ferdig med deg dessverre, la han gå og finne seg denne livsglade jenta, du får det bedre ❤️ 

Anonymkode: b7004...fbd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ble plutselig dumpet av samboer gjennom to år. En uke etterpå er han på tinder, og leter etter «livsglad jente» som han så fint skrev i bioen. Vi hadde normal relasjon og normalt sexliv rett frem til bruddet. Men han mente at jeg ikke viste nok forståelse og kjærlighet.
Har noen noe mening om han faktisk er ute etter kjæreste eller bare bekreftelse?

Helt knust og livredd for at han skal finne en ny.

Anonymkode: 6bb4d...2c6

Hvorfor er du livredd for at han skal finne en ny kjæreste?, han er jo ikke interessert i deg mer.
det beste du kan gjøre er og leve videre og ikke tenke på han mer.

Anonymkode: eb23a...442

• Liker 1
Skrevet

Hva han er ute etter er det vanskelig å si. Men det er ikke utenkelig at han faktisk vil ha en kjæreste. Han fant bare ut at du ikke var rett for ham.

Når det er sagt har vi det litt dårlig i ekteskapet vårt, og jeg har vurdert skilsmisse. Og for min egen del ville det nok gått en god stund før jeg var klar for noe nytt forhold igjen. Men Tinder-konto kunne jeg sikkert hatt relativt kjapt (selv om "et par uker" var litt knapt).

Anonymkode: e993b...390

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...