Gyda Skrevet 17. august 2005 #1 Del Skrevet 17. august 2005 Vil bare fortelle at nå har jeg prøvd Euroshopper sine tamponger (normal størrelse). 32 tamponger til kr 8,90!! Gjerrinknarken i meg tok overhånd, så jeg måtte bare prøve. Den er bra. Loer ikke. Anbefales. Heia Euroshopper!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #2 Del Skrevet 17. august 2005 Helt enig, jeg kjøper gjerne billigprodukter i stedet for de etablerte merkene. Og som regel er det akkurat like god kvalitet på billigproduktene i dagligvarebutikken. Man må jo betale ekstra for merkenavnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 17. august 2005 #3 Del Skrevet 17. august 2005 Har ikke prøve Europrice sine, men er godt fornøyd med tampongene fra First Price. De funker like bra og loer mindre enn o.b. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 17. august 2005 #4 Del Skrevet 17. august 2005 På Maxi koster OB Normal 8,- kr for en pakke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. august 2005 #5 Del Skrevet 17. august 2005 På OBS! her i byen koster en pakke OB Fleur normal 7,90! Og det har den gjort i mange måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. august 2005 #6 Del Skrevet 17. august 2005 ...men den inneholder jo bare 16 tamponger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 17. august 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 17. august 2005 Og Euroshopper sin loer ikke slik som ob og always gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå