Gjest Pulchra Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Bare skrelte og kokte poteter i saltvann sånn at fuktigheten blir litt dratt ut av de for mer smak og så stekte jeg kjøttdeig og hadde i en boks med tomater fra extra-serien og så litt dill, brukte rundt halve posten med poteter da 1 kg, hva lager dere idag da? :p
Pixxie Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Tacofredag hos meg! Med vanlig lefser ost og hele pakka🙈 3
Gjest Pulchra Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Pixxie skrev (9 minutter siden): Tacofredag hos meg! Med vanlig lefser ost og hele pakka🙈 wow hørtes veldig godt ut
MarianneE Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nachos👅 Anonymkode: 5ce5f...3f9 Her og! 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 Det blir lavkarbo pizza (av cloud bread deig) til meg i dag. 🍕🍕🍕🍕🍕 Anonymkode: c5968...3c0 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 Spaghetti og kjøttboller i tomatsaus. Anonymkode: a14da...90c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #8 Skrevet 5. februar 2021 Kosemat? Jeg forbinder ikke mat med kos på den måten, men i dag har jeg lyst på burger, så da lager vi det Vi lager burger med rent kjøtt, bruker hjemmelagd pitabrød i stedet for burgerbrød, og putter masse grønt i. Jeg har lite dressing på min. Det blir visst pommes og bernaise ved siden av også i dag, så det er litt ekstra, men jeg er sulten så det blir topp Anonymkode: 7883b...bb9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #9 Skrevet 5. februar 2021 Skal snart lage taco, det har jeg ikke spist på evigheter, så gleder meg 🥰 Bakte også en god sjokoladekake tidligere i dag, som det blir et stykke av i dag og resten av helgen. Anonymkode: 25c45...f7c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #10 Skrevet 5. februar 2021 Cajun style fish tacos i dag. Panert tosk med spisskummin, chili, kayenne, paprika, løk, med mer. Slaw med rødkål, spisskål, vårløk, avokado, lime og chili. Schiracsa aioli. Tortilla, jalapenos, lime og koriander. Anonymkode: 07fb5...da6 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #11 Skrevet 5. februar 2021 Retten jeg aldri blir lei av, denne lasagnen 😋 Oppskrift fra Trines matblogg: https://trinesmatblogg.no/recipe/vegetarlasagne-med-spinat-og-feta/ Anonymkode: 09e4c...484 1
The Kavorka Skrevet 5. februar 2021 #12 Skrevet 5. februar 2021 Dill, faktisk. Hvordan passer det i retten? Jeg må si jeg syns det høres litt merkelig ut... I dag har jeg bare varmet rester av sheperd's pie. Jeg skal dra å øve snart, så hadde ikke tid til å lage noe. Men jeg regner med at jeg lager meg noe godt i morgen! 2
Gjest Lunaris Skrevet 5. februar 2021 #13 Skrevet 5. februar 2021 Pulchra skrev (3 timer siden): Bare skrelte og kokte poteter i saltvann sånn at fuktigheten blir litt dratt ut av de for mer smak og så stekte jeg kjøttdeig og hadde i en boks med tomater fra extra-serien og så litt dill, brukte rundt halve posten med poteter da 1 kg, hva lager dere idag da? 😛 Det så godt ut! Blir krydret kylling med nudler her i dag.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #14 Skrevet 5. februar 2021 Jeg har denne i ovnen: https://www.nrk.no/mat/langtidskokt-chili-con-carne-1.12371709 Anonymkode: aef3b...c71
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #15 Skrevet 5. februar 2021 Idag blir det pasta bolognese. Vi pleier å ha taco, nachos, hvitløksmarinert scampi eller pizza, men nå prøver jeg meg på hjemmelaget bolognese. Fireåringen ville ha pasta 😊 Anonymkode: 5c2da...50d
Gjest Pulchra Skrevet 5. februar 2021 #16 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Kosemat? Jeg forbinder ikke mat med kos på den måten, men i dag har jeg lyst på burger, så da lager vi det Vi lager burger med rent kjøtt, bruker hjemmelagd pitabrød i stedet for burgerbrød, og putter masse grønt i. Jeg har lite dressing på min. Det blir visst pommes og bernaise ved siden av også i dag, så det er litt ekstra, men jeg er sulten så det blir topp Anonymkode: 7883b...bb9 Jeg liker best sunn mat jeg da, gode smaksløker 😛
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #17 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Kosemat? Jeg forbinder ikke mat med kos på den måten, men i dag har jeg lyst på burger, så da lager vi det Vi lager burger med rent kjøtt, bruker hjemmelagd pitabrød i stedet for burgerbrød, og putter masse grønt i. Jeg har lite dressing på min. Det blir visst pommes og bernaise ved siden av også i dag, så det er litt ekstra, men jeg er sulten så det blir topp Anonymkode: 7883b...bb9 Jeg håper dere blander inn litt fett i de burgerne også, slik at de ikke blir tørre. Anonymkode: 61308...d92 1
Gjest Trynefaktor Skrevet 5. februar 2021 #18 Skrevet 5. februar 2021 Tacofredag her igjen. Ungene er fornøyd, jeg er ganske lei.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #19 Skrevet 5. februar 2021 Vi skal også slippe oss ut. Ungene ville ha pølse så jeg lager kjøttpølser, hjemmelaga potetstappe og en frisk salat. Anonymkode: 01ae0...3d5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #20 Skrevet 5. februar 2021 Enchiladas med crispy chicken, tik tok-varianten! Lært av tenåringen 😃 Veldig godt og lettvint! Anonymkode: e2028...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå