Gå til innhold

Lager dere kosemat idag også?

Anbefalte innlegg

Gjest Pulchra
Skrevet

Bare skrelte og kokte poteter i saltvann sånn at fuktigheten blir litt dratt ut av de for mer smak og så stekte jeg kjøttdeig og hadde i en boks med tomater fra extra-serien og så litt dill, brukte rundt halve posten med poteter da 1 kg, hva lager dere idag da? :p

thumbnail_PART_1612529748089.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tacofredag hos meg! Med vanlig lefser ost og hele pakka🙈

• Liker 3
Gjest Pulchra
Skrevet
Pixxie skrev (9 minutter siden):

Tacofredag hos meg! Med vanlig lefser ost og hele pakka🙈

wow hørtes veldig godt ut

Skrevet

Nachos👅

Anonymkode: 5ce5f...3f9

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nachos👅

Anonymkode: 5ce5f...3f9

Her og!

• Liker 1
Skrevet

Det blir lavkarbo pizza (av cloud bread deig) til meg i dag. 🍕🍕🍕🍕🍕

Anonymkode: c5968...3c0

• Liker 1
Skrevet

Spaghetti og kjøttboller i tomatsaus. 

Anonymkode: a14da...90c

Skrevet

Kosemat? Jeg forbinder ikke mat med kos på den måten, men i dag har jeg lyst på burger, så da lager vi det :) 

Vi lager burger med rent kjøtt, bruker hjemmelagd pitabrød i stedet for burgerbrød, og putter masse grønt i. Jeg har lite dressing på min. Det blir visst pommes og bernaise ved siden av også i dag, så det er litt ekstra, men jeg er sulten så det blir topp :) 

Anonymkode: 7883b...bb9

Skrevet

Skal snart lage taco, det har jeg ikke spist på evigheter, så gleder meg 🥰 Bakte også en god sjokoladekake tidligere i dag, som det blir et stykke av i dag og resten av helgen.

Anonymkode: 25c45...f7c

Skrevet

Cajun style fish tacos i dag. 

Panert tosk med spisskummin, chili, kayenne, paprika, løk, med mer. Slaw med rødkål, spisskål, vårløk, avokado, lime og chili. Schiracsa aioli. Tortilla, jalapenos, lime og koriander. 

Anonymkode: 07fb5...da6

• Liker 3
Skrevet

Dill, faktisk.
Hvordan passer det i retten? Jeg må si jeg syns det høres litt merkelig ut... :P

I dag har jeg bare varmet rester av sheperd's pie. Jeg skal dra å øve snart, så hadde ikke tid til å lage noe. Men jeg regner med at jeg lager meg noe godt i morgen! 

• Liker 2
Gjest Lunaris
Skrevet
Pulchra skrev (3 timer siden):

Bare skrelte og kokte poteter i saltvann sånn at fuktigheten blir litt dratt ut av de for mer smak og så stekte jeg kjøttdeig og hadde i en boks med tomater fra extra-serien og så litt dill, brukte rundt halve posten med poteter da 1 kg, hva lager dere idag da? 😛

thumbnail_PART_1612529748089.jpg

Det så godt ut! Blir krydret kylling med nudler her i dag. 

Skrevet

Idag blir det pasta bolognese. Vi pleier å ha taco, nachos, hvitløksmarinert scampi eller pizza, men nå prøver jeg meg på hjemmelaget bolognese. Fireåringen ville ha pasta 😊

Anonymkode: 5c2da...50d

Gjest Pulchra
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Kosemat? Jeg forbinder ikke mat med kos på den måten, men i dag har jeg lyst på burger, så da lager vi det :) 

Vi lager burger med rent kjøtt, bruker hjemmelagd pitabrød i stedet for burgerbrød, og putter masse grønt i. Jeg har lite dressing på min. Det blir visst pommes og bernaise ved siden av også i dag, så det er litt ekstra, men jeg er sulten så det blir topp :) 

Jeg liker best sunn mat jeg da, gode smaksløker 😛

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg håper dere blander inn litt fett i de burgerne også, slik at de ikke blir tørre.

Anonymkode: 61308...d92

• Liker 1
Gjest Trynefaktor
Skrevet

Tacofredag her igjen. Ungene er fornøyd, jeg er ganske lei. 

Skrevet

Vi skal også slippe oss ut. Ungene ville ha pølse så jeg lager kjøttpølser, hjemmelaga potetstappe og en frisk salat. :)

Anonymkode: 01ae0...3d5

Skrevet

Enchiladas med crispy chicken, tik tok-varianten! Lært av tenåringen 😃 Veldig godt og lettvint! 

Anonymkode: e2028...7af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...