AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Jeg la ut en tråd på "samliv og kjærlighet" uten å få noen svar, så prøver her. Hadde en fyr på lunchdate i går som ikke tåler melkeprodukter. Jeg hadde laget mat uten melk og trodde alt var ok. Før han spiste svingte han en slags pendel over maten for å finne ut om den var bra for han, og pendelen ga han svaret. Han kunne ikke spise det melkefrie smøret fordi det var prosessert, og pendelen ga han det riktige svaret. Spurte ikke hvordan det virket, for ville ikke gjøre narr av han. Kan noen forklare meg? Anonymkode: e81a2...3b4
Momma Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Haha, nå så jeg måltidet deres for meg, og måtte faktisk le høyt! Jeg har dessverre ingen gode råd. 5
MarianneE Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Personlig hadde jeg ikke hatt en fremtid med en slik mann 13
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 Han vil nok gå langt her i livet... Dump han som du ville dumpe muggetesmør. Anonymkode: beeb1...63a 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #8 Skrevet 5. februar 2021 Spør om å låne pendelen hans for å finne ut av om du skal date han videre. Den sier garantert nei. Anonymkode: dec48...e64 10
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #9 Skrevet 5. februar 2021 Hehe han er en pendler 😂 har dessverre ingen råd. Anonymkode: b970f...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #10 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg la ut en tråd på "samliv og kjærlighet" uten å få noen svar, så prøver her. Hadde en fyr på lunchdate i går som ikke tåler melkeprodukter. Jeg hadde laget mat uten melk og trodde alt var ok. Før han spiste svingte han en slags pendel over maten for å finne ut om den var bra for han, og pendelen ga han svaret. Han kunne ikke spise det melkefrie smøret fordi det var prosessert, og pendelen ga han det riktige svaret. Spurte ikke hvordan det virket, for ville ikke gjøre narr av han. Kan noen forklare meg? Anonymkode: e81a2...3b4 En pendel vil svare det du ønsker selv. Jeg har testet det og det fungerer hver eneste gang. Det er bare å tenke at den skal pendle til høyre og dermed vil du gjøre ørsmå bevegelser med armen slik at pendelen svinger til høyre. Bevegelsene er små og umerkelige, men nok til å få pendelen i ønsket retning. Så det er ikke noe som helst mystisk svar pendelen gir, den gir deg akkurat det svaret du vil ha selv, bevisst eller ubevisst. Det er en logisk og naturlig forklaring på fenomenet, men noen ønsker å tro at det er en "åndelig energi" som styrer pendelen gjennom dem, de blir da et medium. Anonymkode: 428c0...f8f 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #11 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En pendel vil svare det du ønsker selv. Jeg har testet det og det fungerer hver eneste gang. Det er bare å tenke at den skal pendle til høyre og dermed vil du gjøre ørsmå bevegelser med armen slik at pendelen svinger til høyre. Bevegelsene er små og umerkelige, men nok til å få pendelen i ønsket retning. Så det er ikke noe som helst mystisk svar pendelen gir, den gir deg akkurat det svaret du vil ha selv, bevisst eller ubevisst. Det er en logisk og naturlig forklaring på fenomenet, men noen ønsker å tro at det er en "åndelig energi" som styrer pendelen gjennom dem, de blir da et medium. Anonymkode: 428c0...f8f Det er jo egentlig ganske uhøflig mot den som har stått og laget mat med omtanke. Kjøpte dyrt Berit Nordstrand smør som jeg aldri hadde kjøpt ellers... Ts Anonymkode: e81a2...3b4 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #12 Skrevet 5. februar 2021 Yeah, det der hadde jeg ikke gidda i en partner:P Anonymkode: 662f5...8da
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #13 Skrevet 5. februar 2021 Haha 😂 Artig som venn (som alle overreligiøse), men litt restriktivt som partner med mindre man tror på det samme, akk som med kristne og muslimer Anonymkode: b69bc...55b 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #14 Skrevet 5. februar 2021 Det blir takk og farvel for min del. Jeg kan takle mye, men dette blir for svevende for meg. Ts Anonymkode: e81a2...3b4 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #15 Skrevet 5. februar 2021 Han kan jo bare fortsette med pendlingen sin, det vil han nok også. Det kunne ikke jeg klart å forholde meg til i lengden. Og hvis han ikke kan spise mat som er prosessert, hva kan han spise da? Bare rene grønnsaker og frukt? Det er en lang diskusjon hva som er prosessert og ikke. Slitsomt menneske, spør du meg. Anonymkode: 228f2...09f 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #16 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo egentlig ganske uhøflig mot den som har stått og laget mat med omtanke. Kjøpte dyrt Berit Nordstrand smør som jeg aldri hadde kjøpt ellers... Ts Anonymkode: e81a2...3b4 Enig, det er veldig uhøflig! Finn deg en jordnær kar i stedet. Anonymkode: 428c0...f8f 2
Drizzt Skrevet 5. februar 2021 #17 Skrevet 5. februar 2021 (endret) Eh, nei. Det kunne jeg ikke levd med. Hva er neste - pendelen skal bestemme alt for ham? Da evner han ikke ta en beslutning på egen hånd og en sånn mann orker jeg ikke. Endret 5. februar 2021 av Drizzt 2
Mezzosoprena Skrevet 5. februar 2021 #18 Skrevet 5. februar 2021 Jeg hadde aldri i verden klart å ta en mann som dette seriøst! 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #19 Skrevet 5. februar 2021 Jeg er relativt alternativ av meg, men akkurat det hadde grensen min gått også. Hadde sikkert begynt å le, for jeg hadde jo gått ut i fra at han hadde tullet med meg. Anonymkode: a72d0...02a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #20 Skrevet 5. februar 2021 Hvor finner dere alle disse raringene jeg leser om her på KG? Det er jo mange normale, hyggelige og kjekke menn som er single. Anonymkode: 91a6c...840
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå