Gå til innhold

Daten svingte en pendel over maten, for å sjekke om han kunne spise den..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en lunchdate i går med en fyr jeg liker, og har tidligere før korona hatt som ff i nachtspielfylla.

Vi er naboer rett over gangen for hverandre, har begge hjemmekontor og lite kontakt med andre nå, så tenkte det var koronasafe.

Jeg laget suppe med rundstykker og melkefritt smør til, siden han ikke tåler melkeprodukter.

Da vi satt ved bordet sa jeg at smøret og var melkefritt. 

Da tok han frem en slags pendel i en lenke, og svingte over smøret for å se om han tålte det, og det gjorde han ikke!

Jeg sa igjen at smøret var uten melk, men da sa han at dette var hans måte å sjekke om ingrediensene var godkjente??!

Han svingte også pendelen over suppen og den var godkjent, men ikke rundstykkene, så de spiste han bare litt av.

Jeg mistet appetitten både for han og maten, og var glad da han gikk 🙄

Synd for fyren er eye candy utenpå, men tydeligvis ganske sprø innvendig.

Har noen vært borti noe lignende?

Anonymkode: a5d59...f8e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Little britan?

Anonymkode: 34918...493

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Little britan?

Hva mener du?

Ts

Skrevet

Har en venn som er like koko, sikkert derfor vi er venner 😂  Han reiser ut i skogen for å ligge på bakken og samler elektroner. I følge han er det bra for immunforsvaret. 

jaja, han har mange andre gode egenskaper, er en pålitelig fyr og vi har mye gøy sammen. 

Anonymkode: 67f57...453

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva mener du?

Ts

Hørtes ut som noe en av figurene i den serien kunne funnet på.

Anonymkode: 1732a...fae

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hørtes ut som noe en av figurene i den serien kunne funnet på.

Anonymkode: 1732a...fae

xtly

Skrevet

:ler:

Anonymkode: a6448...c26

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Da tok han frem en slags pendel i en lenke, og svingte over smøret for å se om han tålte det, og det gjorde han ikke!

Jeg sa igjen at smøret var uten melk, men da sa han at dette var hans måte å sjekke om ingrediensene var godkjente??!

Tinnfolie på hattehylla hans. Folk tror på mye rart.......

Skrevet

Det er bare sært 😅 Veldig på kanten til frekt. Bare tenk deg å spise ute med han.

Eller hvis dere får barn. Sitter hele gjengen der med hver sin pendel 😂

Anonymkode: 2864e...b5b

• Liker 18
Skrevet

😂😂 huff altså. Det var det 

Skrevet

Herlighet! Jeg skulle til å si at det var bra han røpte seg så tidlig. Men så nå at dere har vært ff tidligere? Var han helt normal da?

Anonymkode: 6e0e5...1be

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Har en venn som er like koko, sikkert derfor vi er venner 😂  Han reiser ut i skogen for å ligge på bakken og samler elektroner. I følge han er det bra for immunforsvaret. 

jaja, han har mange andre gode egenskaper, er en pålitelig fyr og vi har mye gøy sammen. 

off-topic, men...... hehehehe - "Han reiser ut i skogen for å ligge på bakken og samler elektroner." hehehe ;D Det skulle vært mange flere av slike! ;D

Anonymkode: a7cc0...713

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ikke sikkert det er så dumt, men ikke for elektronene.

Skogen er stappfull av bakterier som kan være gode for oss. I tillegg er det skikkelig beroligende å ligge i lyng og bare være til.

• Liker 5
Skrevet
Illuminatum skrev (3 minutter siden):

Ikke sikkert det er så dumt, men ikke for elektronene.

Skogen er stappfull av bakterier som kan være gode for oss. I tillegg er det skikkelig beroligende å ligge i lyng og bare være til.

La oss ikke glemme fordelene med et flåttbitt eller 16 også👏👏👏😳

Anonymkode: 39b93...ff4

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Herlighet! Jeg skulle til å si at det var bra han røpte seg så tidlig. Men så nå at dere har vært ff tidligere? Var han helt normal da?

Jeg pleide å svinge innom han på vei hjem fra byen hvis jeg hørte han hadde nach, da endte vi til sengs og gikk over gangen til meg selv etterpå.

Han har virket normal når jeg har hatt ølbrillene på.

Ts

• Liker 4
Skrevet

Enda en veldig merkelig tråd. Samme person som oppretter alle sammen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg pleide å svinge innom han på vei hjem fra byen hvis jeg hørte han hadde nach, da endte vi til sengs og gikk over gangen til meg selv etterpå.

Han har virket normal når jeg har hatt ølbrillene på.

Ts

😂😂takk ts, var litt deppa helt til jeg leste tråden din nå😀

Anonymkode: f0d3b...d14

• Liker 2
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Han "svingte pendelen" for å se om han tålte det han fikk servert.

(Beklager ts, jeg klarte ikke å dy meg.)

Anonymkode: cc8df...608

• Liker 3
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

jaja, han har mange andre også gode egenskaper, er en pålitelig fyr og vi har mye gøy sammen. 

Tillater meg å rette deg litt her.

Jeg hadde gått med en gang TS. Herremalla, det der er ikke for meg. Enhver sin greie, men ikke sammen med meg 😄 

Anonymkode: a952e...eea

• Liker 2
Skrevet

:hoho:

Anonymkode: 8cd2a...56c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...