AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Jeg hadde en lunchdate i går med en fyr jeg liker, og har tidligere før korona hatt som ff i nachtspielfylla. Vi er naboer rett over gangen for hverandre, har begge hjemmekontor og lite kontakt med andre nå, så tenkte det var koronasafe. Jeg laget suppe med rundstykker og melkefritt smør til, siden han ikke tåler melkeprodukter. Da vi satt ved bordet sa jeg at smøret og var melkefritt. Da tok han frem en slags pendel i en lenke, og svingte over smøret for å se om han tålte det, og det gjorde han ikke! Jeg sa igjen at smøret var uten melk, men da sa han at dette var hans måte å sjekke om ingrediensene var godkjente??! Han svingte også pendelen over suppen og den var godkjent, men ikke rundstykkene, så de spiste han bare litt av. Jeg mistet appetitten både for han og maten, og var glad da han gikk 🙄 Synd for fyren er eye candy utenpå, men tydeligvis ganske sprø innvendig. Har noen vært borti noe lignende? Anonymkode: a5d59...f8e 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Little britan? Anonymkode: 34918...493 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Little britan? Anonymkode: 34918...493 Hva mener du? Ts Anonymkode: a5d59...f8e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Har en venn som er like koko, sikkert derfor vi er venner 😂 Han reiser ut i skogen for å ligge på bakken og samler elektroner. I følge han er det bra for immunforsvaret. jaja, han har mange andre gode egenskaper, er en pålitelig fyr og vi har mye gøy sammen. Anonymkode: 67f57...453 13
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva mener du? Ts Anonymkode: a5d59...f8e Hørtes ut som noe en av figurene i den serien kunne funnet på. Anonymkode: 1732a...fae
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hørtes ut som noe en av figurene i den serien kunne funnet på. Anonymkode: 1732a...fae xtly Anonymkode: 34918...493
Gjest Alterego666 Skrevet 5. februar 2021 #8 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Da tok han frem en slags pendel i en lenke, og svingte over smøret for å se om han tålte det, og det gjorde han ikke! Jeg sa igjen at smøret var uten melk, men da sa han at dette var hans måte å sjekke om ingrediensene var godkjente??! Tinnfolie på hattehylla hans. Folk tror på mye rart.......
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #9 Skrevet 5. februar 2021 Det er bare sært 😅 Veldig på kanten til frekt. Bare tenk deg å spise ute med han. Eller hvis dere får barn. Sitter hele gjengen der med hver sin pendel 😂 Anonymkode: 2864e...b5b 18
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #11 Skrevet 5. februar 2021 Herlighet! Jeg skulle til å si at det var bra han røpte seg så tidlig. Men så nå at dere har vært ff tidligere? Var han helt normal da? Anonymkode: 6e0e5...1be 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #12 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Har en venn som er like koko, sikkert derfor vi er venner 😂 Han reiser ut i skogen for å ligge på bakken og samler elektroner. I følge han er det bra for immunforsvaret. jaja, han har mange andre gode egenskaper, er en pålitelig fyr og vi har mye gøy sammen. Anonymkode: 67f57...453 off-topic, men...... hehehehe - "Han reiser ut i skogen for å ligge på bakken og samler elektroner." hehehe ;D Det skulle vært mange flere av slike! ;D Anonymkode: a7cc0...713 4
Illuminatum Skrevet 5. februar 2021 #13 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Har en venn som er like koko, sikkert derfor vi er venner 😂 Han reiser ut i skogen for å ligge på bakken og samler elektroner. I følge han er det bra for immunforsvaret. Anonymkode: 67f57...453 Ikke sikkert det er så dumt, men ikke for elektronene. Skogen er stappfull av bakterier som kan være gode for oss. I tillegg er det skikkelig beroligende å ligge i lyng og bare være til. 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #14 Skrevet 5. februar 2021 Illuminatum skrev (3 minutter siden): Ikke sikkert det er så dumt, men ikke for elektronene. Skogen er stappfull av bakterier som kan være gode for oss. I tillegg er det skikkelig beroligende å ligge i lyng og bare være til. La oss ikke glemme fordelene med et flåttbitt eller 16 også👏👏👏😳 Anonymkode: 39b93...ff4 11
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #15 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Herlighet! Jeg skulle til å si at det var bra han røpte seg så tidlig. Men så nå at dere har vært ff tidligere? Var han helt normal da? Anonymkode: 6e0e5...1be Jeg pleide å svinge innom han på vei hjem fra byen hvis jeg hørte han hadde nach, da endte vi til sengs og gikk over gangen til meg selv etterpå. Han har virket normal når jeg har hatt ølbrillene på. Ts Anonymkode: a5d59...f8e 4
jabx Skrevet 5. februar 2021 #16 Skrevet 5. februar 2021 Enda en veldig merkelig tråd. Samme person som oppretter alle sammen?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #17 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg pleide å svinge innom han på vei hjem fra byen hvis jeg hørte han hadde nach, da endte vi til sengs og gikk over gangen til meg selv etterpå. Han har virket normal når jeg har hatt ølbrillene på. Ts Anonymkode: a5d59...f8e 😂😂takk ts, var litt deppa helt til jeg leste tråden din nå😀 Anonymkode: f0d3b...d14 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #18 Skrevet 5. februar 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Herlighet! Jeg skulle til å si at det var bra han røpte seg så tidlig. Men så nå at dere har vært ff tidligere? Var han helt normal da? Anonymkode: 6e0e5...1be Han "svingte pendelen" for å se om han tålte det han fikk servert. (Beklager ts, jeg klarte ikke å dy meg.) Anonymkode: cc8df...608 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #19 Skrevet 5. februar 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Har en venn som er like koko, sikkert derfor vi er venner 😂 Han reiser ut i skogen for å ligge på bakken og samler elektroner. I følge han er det bra for immunforsvaret. jaja, han har mange andre også gode egenskaper, er en pålitelig fyr og vi har mye gøy sammen. Anonymkode: 67f57...453 Tillater meg å rette deg litt her. Jeg hadde gått med en gang TS. Herremalla, det der er ikke for meg. Enhver sin greie, men ikke sammen med meg 😄 Anonymkode: a952e...eea 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå