Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg trenger råd angående en situasjon med en jente jeg har vert av og på med de siste 5 år, vi har hatt korte perioder der ting har vert litt rart, da hun holder avstand. Men så er hun på igjen.

Nå er hun på avstand, har ikke hørt fra henne på 2 dager. Hun sa hun var sliten og trengte hvile. Det er garantert ingen andre involvert Vi skulle egentlig funnet på noe i dag.

Kan jeg sende henne en melding ala ,

Hei, hvordan går det med deg ? Skal vi finne på noe sammen ? Savner deg Klem

For mange er sikkert rådet, spill spillet, men det er ikke meg. Foretrekker åpenhet.

Hva tenker dere ?

Anonymkode: 06b5a...c12

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heilt einig. Ikkje spel noko spel, kjem aldri langt med det.

Men ville verkeleg vurdert om det er noko å satse på med eit av/på-forhold over 5 år?!

• Liker 3
Skrevet

Send melding hvis du har lyst. Men ikke legg press på svar eller at dere må finne på noe snart. Hvis du ikke skjønner hvorfor hun vil ha disse av-periodene, så spør! Hva med fremtiden? Kanskje du vil snakke om det etterhvert før du kaster bort hele livet på å vente forgjeves.

Anonymkode: 1be86...ce3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva tenker dere ?

Jeg tenker at i stedet for å sende melding til henne, så bør du heller komme deg vekk og finne en bra dame som er der hele tiden. Du kaster bort livet ditt, hvis du skal være med en som er hot&cold.

Og du har bare ett liv, bare én ungdomstid - ikke kast det bort!

• Liker 7
Skrevet

Gi henne fred i 2 dager, må da være lov å ha litt tid for seg selv selv om man er i et forhold. 

Ha et liv utenom henne også, fokuser på ditt og så kommer hun når hun er klar. 

Anonymkode: bd631...9f0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Gi henne fred i 2 dager, må da være lov å ha litt tid for seg selv selv om man er i et forhold. 

Ha et liv utenom henne også, fokuser på ditt og så kommer hun når hun er klar. 

Anonymkode: bd631...9f0

Det der er ikke et sunt forhold.

Anonymkode: cec1e...7b5

• Liker 2
Gjest Skogsalv
Skrevet

Dersom hun ikke har helseproblemer,  og derav trenger hvile ( fysisk eller psykisk ) , så er hun ikke særlig interessert.  En mann vi er tiltrukket av og liker GIR energi,uansett hvor slitne vi er fredag kl.16. Vi lader opp batteriene med kroppskontakt ,samtaler,hyggelige aktiviteter og god sex.  

Utifra oppførselen hennes ,så virker det som at hun kjeder seg i relasjonen, men lar deg henge rundt når hun har behov . Hun ser deg mest sannsynlig ikke som husband materiale.  Da ville hun vært om deg. 

Dette er ikke bra for deg,kjære TS. Du fortjener bedre. 

Skrevet
Skogsalv skrev (4 timer siden):

Dersom hun ikke har helseproblemer,  og derav trenger hvile ( fysisk eller psykisk ) , så er hun ikke særlig interessert.  En mann vi er tiltrukket av og liker GIR energi,uansett hvor slitne vi er fredag kl.16. Vi lader opp batteriene med kroppskontakt ,samtaler,hyggelige aktiviteter og god sex.  

Utifra oppførselen hennes ,så virker det som at hun kjeder seg i relasjonen, men lar deg henge rundt når hun har behov . Hun ser deg mest sannsynlig ikke som husband materiale.  Da ville hun vært om deg. 

Dette er ikke bra for deg,kjære TS. Du fortjener bedre. 

Jeg håper ikke du har rett, men er redd du har det!

Skrevet

La henne være i fred nå. Hun har forklart at hun er sliten. Respekter det. To dager er ingenting. Hvis to dager, er representativt for hva du kaller at hun viser avstand, så er det ikke å holde avstand. Men én annen sak er om dere passer sammen, hvis du opplever to dager som avstand. Da er du veldig intens. Mens hun trenger litt mer space i et forhold av og til.  Ikke verre enn det. Men hvis du ikke klarer å gi henne det innimellom, blir det veldig slitsomt for begge, og neppe liv laga på sikt. Jeg er nok som dama di. Hadde tørnet hvis jeg ikke fikk tid alene av og til. Tid til å tenke, savne,. Hadde ikke maktet  det, hvis typen var så krevende at jeg ikke fikk to dager for meg selv, uten at det ble mas. Og hun har jo forklart at hun er sliten, hun har ikke bare forsvunnet. 

Anonymkode: 4dc33...54f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...