Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken linje er best mtp. jobbsikkerhet? Elektro eller data? Vil studere en av de to, men usikker på hvilken. 

Vil jobbe med ha muligheten til å jobbe i high-tech selskap med utvikling, sikkerhet, programmering f.eks.

Anonymkode: b3fcb...153

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 600 utviklings jobber på finn, fikk jobb etter 12 dager. Informatikk utdanning da, så egentlig ikke ingeniør

Anonymkode: b3c42...df9

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er 600 utviklings jobber på finn, fikk jobb etter 12 dager. Informatikk utdanning da, så egentlig ikke ingeniør

Anonymkode: b3c42...df9

Nice. Jeg vil bli ingeniør

Skrevet

Elektro, tror jeg. Onkelen min er dataingeniør og har fortalt om ganske dårlig arbeidsmarked, i tillegg til en lønn som ikke tilsvarer utdanningen.  

Anonymkode: bedd6...bbc

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nice. Jeg vil bli ingeniør

Vi du jobbe med programmering er data best. Men er mye jobber som elektro også.

Anonymkode: 65c8e...241

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvilken linje er best mtp. jobbsikkerhet? Elektro eller data? Vil studere en av de to, men usikker på hvilken. 

Vil jobbe med ha muligheten til å jobbe i high-tech selskap med utvikling, sikkerhet, programmering f.eks.

Det kommer an på hva slags jobb du velger å etter avsluttet utdanning. Går du for å være selvstendig næringsdrivende med konsulentvirksomhet, f.eks. så er jo jobbsikkerheten så som så. Går du for jobb i det offentlige, så er jo stillingsvernet ganske sterkt. 

Det lønner seg stort sett alltid å studere det du liker best selv. Da er det størst sjanse for å bli ordentlig god. Og i tillegg er det størst sjanse for å trives i jobben. (Vinn-vinn) 

Anonymkode: 89664...e43

• Liker 1
Skrevet

Data er helt klart mest etterspurt. Men det må være en utdanning som fokuserer på programmering

Anonymkode: 720b0...00e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...