AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Forplikter det litt siden man skal bli svigerinner? Er man slem om man takker nei? Hvis man bare har kjent henne i to år? Ps det er ikke forventninger om utdrikningslag eller taler, bare selve forloverrollen under bryllupet Anonymkode: 0b796...7b8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Kanskje hun ikke har så mange å spørre? Jeg hadde takket ja Anonymkode: d7ec8...3d7 19
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forplikter det litt siden man skal bli svigerinner? Er man slem om man takker nei? Hvis man bare har kjent henne i to år? Ps det er ikke forventninger om utdrikningslag eller taler, bare selve forloverrollen under bryllupet Anonymkode: 0b796...7b8 Hvorfor vil du si nei? Liker du henne ikke? Anonymkode: 74f79...f0a 4
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forplikter det litt siden man skal bli svigerinner? Er man slem om man takker nei? Hvis man bare har kjent henne i to år? Ps det er ikke forventninger om utdrikningslag eller taler, bare selve forloverrollen under bryllupet Anonymkode: 0b796...7b8 Liker du henne og dere har et godt forhold? Hvis ja, så hadde jeg takket ja. Og lykken er jo å slippe unna taler og utdritningslag
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor vil du si nei? Liker du henne ikke? Anonymkode: 74f79...f0a Joda hun er en trivelig dame hun. Men som sakt vi har bare kjent hverandre i to år og møttes kanskje bare.12 ganger? Også vet jeg ikke om det er lov at jeg signerer på den erklæringen. Jeg kan jo ikke garantere 100 % at hun ikke er gift fra før selv om sjansen er veldig liten. Og det er vel straffbart og fengselsstraff for å gi falsk forklaring? Anonymkode: 0b796...7b8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 To år er jo ikke kort tid å ha kjent noen? Hadde skjønt det om det var 2 mnd Anonymkode: 44a9c...54f 7
kaleidoskop Skrevet 5. februar 2021 #8 Skrevet 5. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Joda hun er en trivelig dame hun. Men som sakt vi har bare kjent hverandre i to år og møttes kanskje bare.12 ganger? Også vet jeg ikke om det er lov at jeg signerer på den erklæringen. Jeg kan jo ikke garantere 100 % at hun ikke er gift fra før selv om sjansen er veldig liten. Og det er vel straffbart og fengselsstraff for å gi falsk forklaring? Anonymkode: 0b796...7b8 😂 Ja du kan risikere å komme i fengsel med å være forlover. Hun har garantert ikke særlig med venner. Ta det som et kompliment. Kanskje du kan ta henne med ut på en øl som "utdrikningslag" ta initiativ til å bli litt bedre kjent. 16
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #9 Skrevet 5. februar 2021 Bare si ja. Hun spør jo deg fordi hun tydeligvis ikke har så mange å spørre.. Hvis det ikke er snakk om utdrikningslag og masse forpliktelser annet enn å skrive under på papirer. Da unngår du å såre henne, og vil beholde et godt forhold til din bror. Kanskje det kan være starten på et langt vennskap? Anonymkode: 15b32...d9e 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #10 Skrevet 5. februar 2021 kaleidoskop skrev (2 minutter siden): 😂 Ja du kan risikere å komme i fengsel med å være forlover. Hun har garantert ikke særlig med venner. Ta det som et kompliment. Kanskje du kan ta henne med ut på en øl som "utdrikningslag" ta initiativ til å bli litt bedre kjent. 🙃Man kan komme i fengsel for å avgi falsk forklaring, ikke for å være forlover i seg selv🥄 Anonymkode: 0b796...7b8 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #11 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): To år er jo ikke kort tid å ha kjent noen? Hadde skjønt det om det var 2 mnd Anonymkode: 44a9c...54f Jeg synes det er litt kort 😅 men jeg vurderer det absolutt! Anonymkode: 0b796...7b8
Firfisla Skrevet 5. februar 2021 #12 Skrevet 5. februar 2021 Gjør det du føler for, du.🙂 Du er ikke slem hvis du takker nei. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #13 Skrevet 5. februar 2021 Skulle forresten stå uriktige opplysninger, ikke falsk forklaring Ts Anonymkode: 0b796...7b8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #14 Skrevet 5. februar 2021 Du erklærer jo bare at hun ikke er gift så vidt du vet. Altså, det er ingen som med 100% sikkerhet kan si at noen andre ikke er gift, med mindre de har fotfulgt dem siden de ble atten. Høres helt uproblematisk ut å takke ja til dette, det innebærer jo fint lite for deg. Anonymkode: 9a104...0ff 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #15 Skrevet 5. februar 2021 kaleidoskop skrev (13 minutter siden): 😂 Ja du kan risikere å komme i fengsel med å være forlover. Ts, bare så du vet det, dette er ironi.. Anonymkode: f9d4c...2a0 2
Daria Skrevet 5. februar 2021 #16 Skrevet 5. februar 2021 Har du noen som helst grunn til å mistenke at hun har plane om å begå bigami? Hvis ikke er du en god kandidat i kategorien for tidenes tynneste og mest paranoide unnskyldning... Jeg ville sett en sånn forespørsel som en tillitserklæring og et ønske om å bygge et godt forhold. Det ville sittet veldig langt inne å si nei til sånt nesten uansett hvem som spurte, og særlig når det kom fra en som var i ferd med å bli en del av min nærmeste familie. 9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #17 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts, bare så du vet det, dette er ironi.. Anonymkode: f9d4c...2a0 Næææ sier du det. Gratulerer, du har lært deg et nytt ord 🥳 Anonymkode: 0b796...7b8 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #18 Skrevet 5. februar 2021 Ro deg ned, bare si ja. Kanskje de skal ha et lite bryllup eller føler det er mest riktig å ha deg som forlover? 2 år er jo lenge, hadde skjønt om det kun var 2 mnd liksom men.. Anonymkode: 45a2b...a03 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #19 Skrevet 5. februar 2021 Jeg skjønner ikke at det er noe å dvele over jeg, selvsagt stiller man! Anonymkode: 385a1...46e 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #20 Skrevet 5. februar 2021 Jeg ville lurt veldig på hva slags begrunnelse du skulle brukt for å takke nei. Det kan jo være mange grunner til at de spør. Lite bryllup med bare de nærmeste? (Covid-style) Hyggelig gest til deg, kanskje med ønske om å gjøre forholdet tettere. (Dere skal jo i teorien være i familie resten av livet.) De vil ha forlovere fra familien istedenfor venner som "kommer og går". Et nei vil jo lett oppleves som en avvising av henne som familiemedlem, og dermed indirekte en fornærmelse av din egen bror. Det kan være greit å strekke seg litt for å skape et godt forhold til noen i så nær familie. Ville du blitt fornærmet hvis broren din og hun spurte deg om du ville være fadder for barnet deres også? Eller er det mer greit fordi det da også er broren din som spør? Anonymkode: 330c9...97e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå