AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Og de som velger å ha forholdet sitt offentliggjort er bare sååå teite fordi de ikke skjønner at livet ikke er på Facebook, men utenfor!? Fordi det fins nemlig folk som har vært samboere i over 5 år(!!) men fremdeles står som singel! De har skjønt noe, de!!! Og det må jo selvfølgelig påpekes og gnis ordentlig inn hvis noen faktisk har lyst å vise fram kjæresten sin... kjempeviktig! 🤷♀️ Anonymkode: 251f5...b23 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Nei, er man kul og trendy, så er det årevis siden man hadde facebook. Anonymkode: 5f107...2c2 30
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, er man kul og trendy, så er det årevis siden man hadde facebook. Anonymkode: 5f107...2c2 Jovisst, det glemte jeg nesten! Enda kulere dersom man verken har Facebook, snapchat eller Instagram!😱 Anonymkode: 251f5...b23 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jovisst, det glemte jeg nesten! Enda kulere dersom man verken har Facebook, snapchat eller Instagram!😱 Anonymkode: 251f5...b23 Helt klart. Ser ingen vits av å skryte av at man er kul enten man har den ene eller den andre statusen, så lenge livet foregår på internett. Anonymkode: 5f107...2c2 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 Jeg syns man er kul hvis man ikke er så jævla opptatt av hva andre mener er trendy og heller gjør det man selv har lyst til. Anonymkode: 33a15...030 32
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jovisst, det glemte jeg nesten! Enda kulere dersom man verken har Facebook, snapchat eller Instagram!😱 Anonymkode: 251f5...b23 Nei nei. Du er sykt teit hvis du skriver "Da var sønnen ankommet! Frisk, glad gutt på 3520 g, alt bra med mor og barn! *bilde av sønn*" på Facebook. Da er du rett og slett idiot i hodet. Poster du derimot bilde av middagen din på Instagram med #middag #trendy #pasta #vinter #kos #varme #urter #stue #interiør #koserseg #love #mat #kalorifattig #sofa #gulv Da er du trendy og kul! For Instagram er et kult sosialt medie, Facebook er bare sååååååå #2015. 🙄 Anonymkode: 1d7a7...2e9 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei nei. Du er sykt teit hvis du skriver "Da var sønnen ankommet! Frisk, glad gutt på 3520 g, alt bra med mor og barn! *bilde av sønn*" på Facebook. Da er du rett og slett idiot i hodet. Poster du derimot bilde av middagen din på Instagram med #middag #trendy #pasta #vinter #kos #varme #urter #stue #interiør #koserseg #love #mat #kalorifattig #sofa #gulv Da er du trendy og kul! For Instagram er et kult sosialt medie, Facebook er bare sååååååå #2015. 🙄 Anonymkode: 1d7a7...2e9 Anonymkode: 5f107...2c2 4
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. februar 2021 #8 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei nei. Du er sykt teit hvis du skriver "Da var sønnen ankommet! Frisk, glad gutt på 3520 g, alt bra med mor og barn! *bilde av sønn*" på Facebook. Da er du rett og slett idiot i hodet. Enda verre er det om det er mormor som skriver dette. Før mamma og pappa har lagt det ut
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #9 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg syns man er kul hvis man ikke er så jævla opptatt av hva andre mener er trendy og heller gjør det man selv har lyst til. Anonymkode: 33a15...030 Sant det! Men man er enda kulere hvis man ikke er så jævlig opptatt av hva andre er så jævlig opptatt av at folk er så jævla opptatt av å være kul og nå mistet jeg helt hva jeg skulle si. Anonymkode: 251f5...b23 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #10 Skrevet 5. februar 2021 Godt å høre at jeg er trendy, vært sammen i 2.5 år uten noen tegn til det på Facebook. Anonymkode: 07229...485 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #11 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Godt å høre at jeg er trendy, vært sammen i 2.5 år uten noen tegn til det på Facebook. Anonymkode: 07229...485 Du fortjener jo en diplom!👏👏 🤷♀️ Anonymkode: 251f5...b23
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #12 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du fortjener jo en diplom!👏👏 🤷♀️ Anonymkode: 251f5...b23 Du fanget ikke sarkasmen min ser jeg 😄 Anonymkode: 07229...485 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #13 Skrevet 5. februar 2021 Facebook er blitt en plattform for godt voksne, for min del foreldregenerasjonen (er i midten av tjueårene)... Jeg har ikke forholdet mitt på FB, har vært sammen i 5 år. Men har noen bilder av oss to sammen på IG. Det er hvertfall vanlig i mine kretser. Har ikke noe imot at andre legger det på FB men føles helt unaturlig ut for meg bare. Anonymkode: 3f26c...0a8 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #14 Skrevet 5. februar 2021 Jeg har ingenting om status på fb, er i forhold og det trenger jeg ikke dele noen plass🤷🏼♀️ Jeg synest det er teit når kjærester feks gratulerer hverandre med dagen på fb🙈 seriøst, snakker de ikke sammen?? Anonymkode: 27969...f3b 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #15 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du fanget ikke sarkasmen min ser jeg 😄 Anonymkode: 07229...485 Ops! Ikke like lett å lese tonefall over tekst, nei! 😂 Anonymkode: 251f5...b23
SnartMammaLykke Skrevet 5. februar 2021 #16 Skrevet 5. februar 2021 Har vært sammen med samboer i 6 år, og orker ikke å ha det på Facebook 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #17 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Facebook er blitt en plattform for godt voksne, for min del foreldregenerasjonen (er i midten av tjueårene)... Jeg har ikke forholdet mitt på FB, har vært sammen i 5 år. Men har noen bilder av oss to sammen på IG. Det er hvertfall vanlig i mine kretser. Har ikke noe imot at andre legger det på FB men føles helt unaturlig ut for meg bare. Anonymkode: 3f26c...0a8 Du er jo grei. At du ikke hyler ut i protest når noen ønsker å vise fram sin kjære er i samme kategori som veganere som ikke føler behov for å "shame" kjøtteterne. Respekt. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ingenting om status på fb, er i forhold og det trenger jeg ikke dele noen plass🤷🏼♀️ Jeg synest det er teit når kjærester feks gratulerer hverandre med dagen på fb🙈 seriøst, snakker de ikke sammen?? Anonymkode: 27969...f3b Hm, akkurat den kan jeg faktisk være enig i 😂 de sitter ved siden av hverandre på sofaen men skriver lange kjærlighetserklæringer på fb istedenfor?🤔 Anonymkode: 251f5...b23
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #18 Skrevet 5. februar 2021 SnartMammaLykke skrev (Akkurat nå): Har vært sammen med samboer i 6 år, og orker ikke å ha det på Facebook Grattis Anonymkode: 251f5...b23
Gjest Alterego666 Skrevet 5. februar 2021 #19 Skrevet 5. februar 2021 Dette stemmer sikkert dersom man er opptatt av å være kul og trendy. Da er man mest sannsynlig også opptatt av å definere de fleste som mindre trendy enn en selv. Det siste er kanskje trendy, men ikke kult.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #20 Skrevet 5. februar 2021 Ja, men spesielt kul er de ikke. Alle skjønner jo at personer som insisterer på å ikke stå i forhold på face selv om de gjerne har både samboer og unger, gjerne insisterer på det fordi de føler seg usikker på sitt forhold, ønsker å ikke skremme bort nye interessenter eller andre lite edle greier. Skjønner meg ikke på folk som finner seg i at partner "skjuler dem". Det er ALLTID fishy. Anonymkode: 05186...079 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå