AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Har vært litt turbulent med kjæresten i det siste. Tenkte i kveld da han kommer hjem fra jobb/trening å overraske han med god mat og god vin. Men, før vi spiser tenkte jeg gi han en skikkelig kroppsmassasje....ja, hele kroppen. Jeg er god til å massere og han elsker å bli massert. Iom at det har vært litt opp og ned i det siste er det veldig lenge siden jeg har gjort det. Tenkte gi han en øl da han kommer (han er glad i det) og ta han med til soverommet. Spise etterpå. Han er ikke veldig romantisk av seg, så vet ikke om det bare blir litt kleint? Har aldri gjort noe sånt før, er jo litt sånn romantisk kliss føler jeg 🙄 Hva tenker dere, ville dere satt pris på det? Anonymkode: 22b62...846 3
MortenMinstelønn Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Dette må du ikke finne på! Alle menn hater sånt. (Ironi) 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Hadde personlig satt stor pris på noe slikt Anonymkode: 7040e...796 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Mannen hadde elsket det. Jeg hadde hatet det da jeg hadde sett på det som forventning til sex. Vet han hadde prøvd seg selv om han hadde lovet på forhånd at han ikke forventet seg det. Anonymkode: 899cd...258 1
Flaksefuglen Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 Det hørtes utrolig hyggelig ut, kjør på! Det bør han bli glad for 😁 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannen hadde elsket det. Jeg hadde hatet det da jeg hadde sett på det som forventning til sex. Vet han hadde prøvd seg selv om han hadde lovet på forhånd at han ikke forventet seg det. Anonymkode: 899cd...258 Jada, vet jo at det blir sex også, men det er helt i orden. Menn er menn 😆 Anonymkode: 22b62...846 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 MortenMinstelønn skrev (3 minutter siden): Dette må du ikke finne på! Alle menn hater sånt. (Ironi) Ja, var det jeg var redd for 😆😆😆😆 Anonymkode: 22b62...846 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #8 Skrevet 5. februar 2021 Om jeg ikke var forelsket lengre hadde det jo vært litt kjipt. Fordi man må fake liksom. Men ellers: ja! Men om det er sånn «2 sekunders massasje før hånda er på underlivet» så tenker jeg man kan droppe massasjen. Elsker massasje, hater luremassasje Men kanskje greit å legge opp til noe som fungerer om man er trøtt og sliten? Anonymkode: a7fbb...392 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #9 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Om jeg ikke var forelsket lengre hadde det jo vært litt kjipt. Fordi man må fake liksom. Men ellers: ja! Men om det er sånn «2 sekunders massasje før hånda er på underlivet» så tenker jeg man kan droppe massasjen. Elsker massasje, hater luremassasje Men kanskje greit å legge opp til noe som fungerer om man er trøtt og sliten? Anonymkode: a7fbb...392 Ikke lure massasje, tar jo hele baksiden først, bare skikkelig god massasje. Anonymkode: 22b62...846
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #10 Skrevet 5. februar 2021 Takker aldri nei til massasje 😁 Anonymkode: 88070...5d1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #11 Skrevet 5. februar 2021 Jeg kunne faktisk blitt skikkelig irritert om det har vært dårlig stemning over tid. Jeg hater å late som alt er bra om det ikke er det. Anonymkode: 74bbc...fb6 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #12 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kunne faktisk blitt skikkelig irritert om det har vært dårlig stemning over tid. Jeg hater å late som alt er bra om det ikke er det. Anonymkode: 74bbc...fb6 Ting er blitt bedre, derfor jeg ønsker å gjøre dette nå. Anonymkode: 22b62...846 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #13 Skrevet 5. februar 2021 Jeg hadde satt pris på det, kjæresten er god til å massere men får sjeldent oppleve det Bare la han dusje og sånt etter trening først kanskje? Og som andre sier, så lenge stemningen begynner å bli bedre er det greit, men er det dårlig stemning når han kommer hjem virker det veldig krampeaktig. Anonymkode: 894a2...8b9 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #14 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Mannen hadde elsket det. Jeg hadde hatet det da jeg hadde sett på det som forventning til sex. Vet han hadde prøvd seg selv om han hadde lovet på forhånd at han ikke forventet seg det. Anonymkode: 899cd...258 Men er det så fælt å ha sex med mannen sin? Om du føler det, så må du gjøre noe med det. Jeg vet det kan være mange grunner til at du føler det. Jeg har vært der selv, der jeg ikke ville ha sex med mannen min. Jeg gikk ut av forholdet etterhvert. Anonymkode: 2eb63...43e 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #15 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde satt pris på det, kjæresten er god til å massere men får sjeldent oppleve det Bare la han dusje og sånt etter trening først kanskje? Og som andre sier, så lenge stemningen begynner å bli bedre er det greit, men er det dårlig stemning når han kommer hjem virker det veldig krampeaktig. Anonymkode: 894a2...8b9 Han skal selvfølgelig få dusje først 😆 Anonymkode: 22b62...846
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #16 Skrevet 6. februar 2021 Ts her. Det ble knall suksess 🥰 Han ble så glad og ga utrykk for hvor mye han satt pris på det. Anonymkode: 22b62...846 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #17 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mannen hadde elsket det. Jeg hadde hatet det da jeg hadde sett på det som forventning til sex. Vet han hadde prøvd seg selv om han hadde lovet på forhånd at han ikke forventet seg det. Anonymkode: 899cd...258 Stakkars fyr. Anonymkode: 054df...6f6 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #18 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ts her. Det ble knall suksess 🥰 Han ble så glad og ga utrykk for hvor mye han satt pris på det. Anonymkode: 22b62...846 Åå, så kjekt 😍 Anonymkode: a9cf5...6a0
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #19 Skrevet 6. februar 2021 Massasje er jo ikke kleint eller romantisk kliss i det hele tatt, en vanlig del av et normalt sexliv for meg - og jeg har aldri møtt noen som ikke har likt det 😃 Anonymkode: d9b12...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå