Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har brukt lenger tid på nummer to enn nummer en? 

Anonymkode: 38ffe...26d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg å på... 😅 

Skrevet

Nr 1 brukte 4 timer, nr 2 11 timer.

Anonymkode: 86dc8...bbc

Skrevet

Ikke like fort. Jeg er registrert med under 8 timer på første og 12-18 på den andre.

Anonymkode: 79d6b...68a

Skrevet

Godt å høre at det ikke alltid går fortere med andremann! 

Første var ute 2t og 10 minutter etter at jeg fikk første rier, merket ikke tegn på fødsel før det. Så om det liksom skal gå fortere med neste er jeg redd jeg ikke rekker komme opp av senga en gang 🙈

Anonymkode: fad4b...099

Skrevet

Venninne hadde styrtfødsel med første. Fikk beskjed om at med nummer to måtte hun kjøre til sykehuset med en gang hun kjente noe, 25 minutts reisevei. Nummer to kom 15 minutter etter ankomst på sykehuset. Ved en tredjemann må hun regne med at hun ikke vil nå frem til sykehuset i følge lege.

Anonymkode: 1ace7...5a3

Skrevet

Nr 1 var ute 1 t og 15 min etter første lille murring i korsryggen. Nr 2 brukte 3 timer fra første murring. 

Anonymkode: e637e...eb8

Skrevet

Første fødsel tok ca 2 timer og andre fødsel tok ca 1 time. Det går visst som oftest fortere andre gang, uten at det er noen garanti. Mormoren min hadde en svært raskt første fødsel, mens de to andre var lengre. Hos meg var det latensfasen som var borte ved andre fødsel. Førte gang hadde jeg en periode med mildere rier først før det "sa pang" og riene kom i ett, andre gang startet det rett på de tette riene. Jeg tror aktiv fødsel var omtrent like lang (hadde full åpning ved ankomst til sykehuset første gang og 6-7 cm andre gang).

Anonymkode: dc593...013

Skrevet

Var i fødsel i 1 time med nr.1 og ble beregnet som styrtfødsel. Nr. 2 kom enda raskere, på bare 15 minutter. Men nr.3 brukte 4 timer. Så det kan være forskjell ja.

Skrevet

Brukte 1 time på første, 2 timer på andre. Andre var igangsatt så det kan ha noe å si 😊

Skrevet

35 t på første, 2 på andre og 1.5 på tredje. Dette fra første tegn til barnet var ute. Andremann kom 10 min etter ankomst sykehuset, fordi vi ikke skjønte at det gikk så fort... Tok ingen sjanser med tredje, så reiste med en gang! 😉

Anonymkode: e559c...b5e

Skrevet

1 time på første, 1,5 på andre :)

Anonymkode: 23c92...261

Skrevet

Hadde ikke styrtfødsel med første, men ganske rask og intens fødsel til å være førstegangs. Stormrier fra start og 6 timer fra første tegn hjemme. Andre fødsel tok minst det dobbelte, er ikke helt sikker fordi det tok så lang tid før jeg skjønte at det var rier jeg hadde. Med andre ord en ganske annen opplevelse enn første fødsel 😅 men fra 5 cm til hun var ute tok det bare 1,5 time, så det dro seg godt opp mot slutten.

Anonymkode: cb925...e2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...