Gå til innhold

Jeg går i joggebukse store deler av året

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går i joggebukse store deler av året. Det er min absolutte favorittbukse og jeg bruker det på butikken, hvis jeg bare skal hjem til nære venner og chille osv. Bruker det ikke når jeg skal på café osv, evt jobbintervju eller høytider 🤣. Er nøye på at joggebuksene skal være fine. Ikke utvasket og saggete, men forholdsvis nye eller velholdt, og helt ensfargede, uten striper o.l.

Er jeg trashy? Jeg er i 30-årene. Er vi i såfall flere? 🙋‍♀️

Anonymkode: c4fa2...422

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel joggebukse og tights de fleste mennesker bruker til fritidsbruk uansett kjønn og alder? Det er lov å være litt slask på fritiden. 

Anonymkode: 638e6...fad

• Liker 5
Skrevet

Synes det er veldig slaskeste, kunne aldri vist meg ute med det selv. Men hver sin lyst

Anonymkode: 7014c...5c7

• Liker 6
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva andre har på seg.

Anonymkode: deded...030

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg bruker denne joggedressen fra Day like mye hjemme som ute, den kan kles opp eller ned alt ettersom, bruke delene sammen eller hver for seg.. 

Men ja, jeg syns det er  fort litt for casual å leve i joggis.. og tidvis litt "trashy" hvis andre kler seg opp liksom, jeg ville ikke tatt noe slik på til jobbintervju for eksempel til en kontorjobb, men kunne kanskje vurdert det om intervjuet var i en barnehage liksom.. 

332828f3-0dd4-45b3-8555-8a8c8d59eaa0_683

Anonymkode: a7bf7...903

Skrevet

Jeg er som deg og går  joggebuske nesten  hele tiden. Synes det er mest komfortabelt og synes joggebukse kan være pent til hverdagsbruk. 

Er mann. 

Skrevet

Så lenge joggebuksen er fin og den matcher med antrekket ditt, så er det ikke trashy.

Er mye kulere å se noen med litt unik stil enn bare jeans og genser hele tiden .. snooork

Anonymkode: 1e671...545

• Liker 1
Skrevet

Jeg har selvtillit nok til å gå i joggebukse bestandig utenom jobb selv. Men helt enig, må være ren og uten knær og hull. Om vinteren bruker jeg til og med to samtidig for å holde på varmen. 

Anonymkode: 0e214...4e2

• Liker 2
Gjest Bet-t-ina
Skrevet

Jeg syns Fendi har mange kule joggebukser. Jeg kan dra på butikken i joggebukse etter treningen eller på kvelden. Men da slenger jeg på en stilig jakke og kule sko. 

Skrevet

Elsker joggebukse og tights, HJEMME. Ville aldri gått ute med det, til det er det et for slaskete plagg. Liker å se litt ordentlig og kledd ut, ikke som om jeg nettopp har ramlet ut av sengen :)

• Liker 2
Skrevet
Jolene skrev (13 timer siden):

Elsker joggebukse og tights, HJEMME. Ville aldri gått ute med det, til det er det et for slaskete plagg. Liker å se litt ordentlig og kledd ut, ikke som om jeg nettopp har ramlet ut av sengen :)

Synes du modellen ser ut som hun har ramlet ut av sengen da? 

https://www.ginatricot.com/no/klaer/bukser/sweatpants/sweatpants-875909000

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg går i joggebukse store deler av året. Det er min absolutte favorittbukse og jeg bruker det på butikken, hvis jeg bare skal hjem til nære venner og chille osv. Bruker det ikke når jeg skal på café osv, evt jobbintervju eller høytider 🤣. Er nøye på at joggebuksene skal være fine. Ikke utvasket og saggete, men forholdsvis nye eller velholdt, og helt ensfargede, uten striper o.l.

Er jeg trashy? Jeg er i 30-årene. Er vi i såfall flere? 🙋‍♀️

Jeg har gått nesten kun i joggebukser i flere år. 

Viktigste er komfort. 

Når alt kommer til alt er det jo totalt uvesentlig hva slags tøy man går med, det er det siste jeg gidder å bruke mye tid på i livet! 

Anonymkode: 01d80...549

• Liker 3
Skrevet

Med hjemmekontor så er det joggebukse hver dag, men litt mer formell over. Men nå på kald-vinter så er det helt innafor med ullgenser "on camera" 

Jeg er avdelingsleder i et stort firma, og har null problem med å gå på kiwi i joggebukse. Jeg flirer faktisk av de som dresser seg opp MASSE for å gå på kiwi, når jeg vet at de er hjemmeværende eller uføre. Matbutikken er ikke et utstillingsvindu, det er ikke der jeg skal prestere 😆

Anonymkode: 71ea1...155

• Liker 2
Skrevet

De eneste gangene jeg ikke bruker joggebukse er på date, fest, høytider eller andre settinger det er forventet at man har kledd seg skikkelig. Joggebukse er legendarisk

Anonymkode: f2f18...516

• Liker 4
Skrevet

Bruker det hjemme på fritiden. 

Anonymkode: 9a15c...1dc

Skrevet

Sist jeg brukte noe annet enn joggebukse var 18. Januar i en bursdag. Gangen før der var sikkert jul. Jobber i barnehage og liker å ha det behagelig. Da blir det joggebukse og ulltrøye! Eller bare ullundertøy nå på kaldeste vinteren. Er flinkere til å kle meg penere på sommers tid.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Med hjemmekontor så er det joggebukse hver dag, men litt mer formell over. Men nå på kald-vinter så er det helt innafor med ullgenser "on camera" 

Jeg er avdelingsleder i et stort firma, og har null problem med å gå på kiwi i joggebukse. Jeg flirer faktisk av de som dresser seg opp MASSE for å gå på kiwi, når jeg vet at de er hjemmeværende eller uføre. Matbutikken er ikke et utstillingsvindu, det er ikke der jeg skal prestere 😆

Anonymkode: 71ea1...155

Du har ikke tenkt på at det er da de har mulighet til å dresse seg opp så andre ser det. Kanskje er de ikke utenfor døren eller ser folk utenom den en turen til butikken. 

Utrolig nedlatende oppførsel å flire av andre pga påkledning uansett. Skremmende at du er leder.

Anonymkode: deded...030

• Liker 3
Skrevet

Jeg går i joggebukse vær dag helle året når jeg er hjemme i leiligheten, men jeg går sjeldent med det når jeg er ute.

Uansett gå med det du vil og ikke bry deg hva andre tenker om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...