AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Har en liten her som har fått mme nesten fra start.. vi innførte fast føde ved 4 mnd alder. Nå er han snart 6 mnd, og jeg har kjøpt inn litt mat for 6 mnd +. må denne maten innføres sakte? Eller kan jeg gi et halvt glass om gangen? Han er vandt til en skål med grøt og et halvt glass med søtpotet/gulrot om dagen fra før.. 😃 Anonymkode: 460ec...84b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en liten her som har fått mme nesten fra start.. vi innførte fast føde ved 4 mnd alder. Nå er han snart 6 mnd, og jeg har kjøpt inn litt mat for 6 mnd +. må denne maten innføres sakte? Eller kan jeg gi et halvt glass om gangen? Han er vandt til en skål med grøt og et halvt glass med søtpotet/gulrot om dagen fra før.. 😃 Anonymkode: 460ec...84b Så artig følger tråden 😊 Anonymkode: 5ae35...b89
Thea82 Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Min jente nærmer seg 6 måneder, og vi er også begynt på fast føde. Men utenom kjøtt og fisk, er det vel ikke så stor forskjell på 6+ maten? Min jente spiser 2 porsjoner grøt og en porsjon mos pr dag, så jeg tenkte bare å legge til litt ekstra ingredienser (kjøtt og fisk) i mosen nå når hun blir 6 måneder. Og begynne å variere litt mer ifht grøt (nå får hun kun hirse og bokhvete). Så lenge magen henger frem går jeg relativt hurtig frem ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Jeg ville ha gitt så mye som baby orker å spise. Magen er godt vant med fast føde, når du nå har gitt det i ca 2 mnd. Anonymkode: b11f5...262 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå