Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #1 Skrevet 17. august 2005 Jeg ønsker meg et par Dermalogica produkter og skal på ferie om et par måneders tid.. Er det verd å vente på å få kjøpt dem på tax free eller skal jeg bare bestille dem fra strawberrynet?
Shoegal Skrevet 17. august 2005 #2 Skrevet 17. august 2005 Tror jeg ville kjøpt fra lookfantastic.com eller essentialdayspa.com, med mindre du finner det du trenger til under 200 kr hos strawberrynet. Tax-free ville jeg ikke satset på. Jeg kan ikke huske å ha sett Dermalogica-produkter på Tax-free noe sted.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #3 Skrevet 17. august 2005 Synd de ikke skaffes på TAX FREE... Hvorfor anbefaler du de to andre kjøpsstedene i stedet for strawberrynet?
Shoegal Skrevet 17. august 2005 #4 Skrevet 17. august 2005 Synd de ikke skaffes på TAX FREE... Hvorfor anbefaler du de to andre kjøpsstedene i stedet for strawberrynet? ← De to andre har bedre utvalg og lave priser. Strawberrynet er bra dersom det du skal ha koster mindre enn 200 kr. Koster varen over 200 kr må du tolle. Det finnes imidlertid en ordning gjennom KG der du kan få refundert avgiften, men selv synes jeg det blir for tungvint. I utgangspunktet må man også fortolle varer over 200 kroner fra de andre nettbutikkene. Men disse har skjønt poenget, og skriver ned verdien, slik at du som regel slipper å tolle. Disse butikkene tar til gjengjeld et ganske høyt fraktgebyr, men siden man kan kjøpe en del om gangen uten å tolle, er det verdt det. Forøvrig synes jeg det er et stort pluss at lookfantastic har så kort leveringstid(ca 3 dager)
Fru Fomle Skrevet 17. august 2005 #5 Skrevet 17. august 2005 Starwberrynet har da mye bedre utvalg enn Lookfantastic.. OG mye lavere pris. Bestilte en Dermalogica booster fra SN i går, den var nesten 100 kr billigere enn hos LF. Ulempen hos SN er lang leveringstid og at det er litt tungvindt med å få tilbake tollutgifter (dog ikke verre enn å scanne kvitteringene og sende en liten mail). Men for en fantastisk service at de faktisk gjør det! Og de er kjemperaske med å svare også. Shoegal: SN skrev også ned verdien på pakkene før, men ble "avslørt" av tollerne. Og jeg synes det virker som en mer seriøs nettbutikk når de skriver riktig verdi enn de som ikke gjør det...
Fru Fomle Skrevet 17. august 2005 #7 Skrevet 17. august 2005 smak og behag det der, Fru Fomle ← Jepp, glad for at både LF og SN finnes! Men ikke like bra for kontoen...
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #8 Skrevet 17. august 2005 Hvordan fungerer denne tilbakebetalingen av toll? Og dekker denne også mva? Kan ikke finne noe om dette på strawberrynets sider...
Fru Fomle Skrevet 17. august 2005 #9 Skrevet 17. august 2005 Hvordan fungerer denne tilbakebetalingen av toll? Og dekker denne også mva? Kan ikke finne noe om dette på strawberrynets sider... ← Du finner info om det her Du sender dem kvitteringen på beløpet du betaler når du henter pakka på posten. De dekker mva også.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #10 Skrevet 17. august 2005 Takk for alle tisp.. Jeg regner med å bli stoppet i tollen.. alt jeg har bestilt fra andre steder har blitt stoppet (også pakker der summen på under 200 kr har stått på og vært reell.. )
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #11 Skrevet 18. august 2005 Tips: Jeg regnet ut og sammenlignet priser for Dermalogica på nettet for kun et par dager siden, og fant at www.SkinStore.com tilbød mest for pengene.
Gjest baregjest Skrevet 18. august 2005 #12 Skrevet 18. august 2005 Tips: Jeg regnet ut og sammenlignet priser for Dermalogica på nettet for kun et par dager siden, og fant at www.SkinStore.com tilbød mest for pengene.
Arwen Skrevet 18. august 2005 #13 Skrevet 18. august 2005 Tips: Jeg regnet ut og sammenlignet priser for Dermalogica på nettet for kun et par dager siden, og fant at www.SkinStore.com tilbød mest for pengene. ← Skriver de ned verdien da?
Gjest baregjest Skrevet 18. august 2005 #14 Skrevet 18. august 2005 Er litt usikker: har bestilt derfra en gang før i sommer, og da skrev de ned verdien, men da handlet jeg ikke for mye over 200Kr grensen. Nå handler jeg for MASSE, så blir spennende å se når jeg får pakken om noen dager....
Arwen Skrevet 18. august 2005 #15 Skrevet 18. august 2005 Tok ikke sjansen jeg, så bestiller fra lookfantastic. Vet hvertfall at det er trygt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå