Gå til innhold

Åpne skuffer og skap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du en sånn som alltid har skuffer og skap litt på gløtt? Ikke alle men noen? 

Anonymkode: 1d099...57e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei? Om det forekommer så er det en ubevisst handling fra min side.

Anonymkode: a9840...174

Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det? Det ser jo bare rotete ut :) 

Skrevet

Det er ikke jeg som er sånn - det er skapene... :fnise: Jeg har gamle plassbygde skap som gjerne blir stående litt på gløtt med mindre de lukkes med kraft og bestemthet. Nye skap som kan åpnes og lukkes med en finger står aldri åpne.

Skrevet

Nei

Skrevet

Nei. De åpner og lukker seg selv. Det er meget sensitive. 

Anonymkode: d9104...72a

Skrevet
Daria skrev (2 timer siden):

Det er ikke jeg som er sånn - det er skapene... :fnise: Jeg har gamle plassbygde skap som gjerne blir stående litt på gløtt med mindre de lukkes med kraft og bestemthet. Nye skap som kan åpnes og lukkes med en finger står aldri åpne.

Jeg har også slike skap, men de lukkes likevel :) Det irriterer meg når de står åpne :P 

Skrevet

Alle skuffene og skapene mine står vid åpne. På den måte slipper jeg å kaste bort tid på å åpne dem, og jeg kan med en gang se hva som er i skapet, så jeg slipper å lete etter ting.

Jeg har en IQ på 153.

Anonymkode: eeeff...bd7

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nja, hender jeg er sløv med å dra skyvedøragarderobedøra helt igjen på mårran 

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg har noen skapdører på soverommet som ikke vil lukke seg så de står åpne, men ellers synes jeg det ser rotete ut og er unødvendig å ha skap og skuffer åpne. 

Synes også at det er irriterende når døren til badet ikke er lukket, men det er mest fordi det blir kaldt og egentlig sløseri. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...