AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Kjøper dere gave til deres kjære på Valentinsdagen? I så fall, hva kjøper dere? Anonymkode: b8218...126
kaleidoskop Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 En kommersiell dag for å støtte handelsstanden. Nei, kjøper i utgangspunktet ikke gave. Når det er sagt er jeg veldig for å støtte små lokale bedrifter. Så hvis man må handle anbefaler jeg den lokale knekkebrødbakeren, den lille masøren på hjørnet, den selvstendige fotografen i bygda, bakeriet, frisøren. Altså de små bedriftene som ikke er en kjede. De med unike, gode varer. Kanskje litt dyrere, men så mye bedre. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 3 minutter siden, kaleidoskop said: En kommersiell dag for å støtte handelsstanden. Nei, kjøper i utgangspunktet ikke gave. Når det er sagt er jeg veldig for å støtte små lokale bedrifter. Så hvis man må handle anbefaler jeg den lokale knekkebrødbakeren, den lille masøren på hjørnet, den selvstendige fotografen i bygda, bakeriet, frisøren. Altså de små bedriftene som ikke er en kjede. De med unike, gode varer. Kanskje litt dyrere, men så mye bedre. Enig med deg! Vi har en lokal baker i nærheten som driver for seg selv, virkelig verdens hyggeligste mann! Kjøper et sjokoladehjerte på stang fra bakeren og gir det til min mann i år (og et til mamma for morsdag) Anonymkode: 0672a...41f 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøper dere gave til deres kjære på Valentinsdagen? I så fall, hva kjøper dere? Anonymkode: b8218...126 Ja. Det er en selvfølge. Skal gaven kjøpes til mann eller dame? Anonymkode: 42f1c...16d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Det er en selvfølge. Skal gaven kjøpes til mann eller dame? Anonymkode: 42f1c...16d Ts her Jeg tenkte å kjøpe til min kjære mann.. Men vet ikke hva.. Anonymkode: b8218...126
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 Ja, det gjør jeg. Kjøper fiskeutstyr så han er klar for sesongen 😊 Lager litt god mat og vi koser oss sammen. Jeg syns det er greit å ha en "tvangsdag" sammen der vi koser oss maks. Har vi det fire dager i måneden så ikke store forskjell bortsett fra gaven 😅 Anonymkode: 3c044...0da
kaleidoskop Skrevet 5. februar 2021 #8 Skrevet 5. februar 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her Jeg tenkte å kjøpe til min kjære mann.. Men vet ikke hva.. Anonymkode: b8218...126 Siden du tenker å kjøpe noe foreslår jeg ut grade forslagene jeg kom med å støtte lokale. Skikkelig god frokost, brød fra bakern, egg og syltetøy fra bonden, skikkelig digg skinke fra slakteren. Jeg lover deg at disse tingene som er dobbelt så dyr, smaker dobbelt så godt. Kjærestefotografering hos fotografen. En time massasje, kanskje parmasasje for dere begge. Jo da, man kan også gi hverandre massasje som leder til xxx. Men skal man virkelig slappe av og nyte den timen er masør veldig deilig. Det er forskjell på hva folk liker å motta av gaver. Selv er jeg mest glad i opplevelser og god mat. Fremfor en ting. Smykker er fint det, men ikke helt for meg. Hvis du og mannen derimot er mer tingpersoner, så gi han noe han ønsker seg. Jeg hadde synes et kort med fine ord også hadde holdt. Eller bare være Ekstra kjærester denne dagen. God mat, romantisk film. Her deles det ut gaver til jul og bursdag. Som er vanskelig nok å finne på noe til. Så skal man skvise inn en dag til med gaver. Du er jo selv ideløs ts?! 19 minutter siden, AnonymBruker said: Denne 👆🏻 får jeg ikke bort. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #9 Skrevet 5. februar 2021 Vi kjøper ikke noe til hverandre på valentines, men jeg kan finne på å diske opp med en ekstra god dessert, og han lager en ekstra god middag. Vi bidrar ikke til kjøpe-presset. Anonymkode: c946e...9d4 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #10 Skrevet 5. februar 2021 Nei, feirer ikke valentinsdagen. Kjøper gave til bursdag og jul, samt innimellom bare fordi Anonymkode: f8983...9f5 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #11 Skrevet 5. februar 2021 kaleidoskop skrev (2 timer siden): Siden du tenker å kjøpe noe foreslår jeg ut grade forslagene jeg kom med å støtte lokale. Skikkelig god frokost, brød fra bakern, egg og syltetøy fra bonden, skikkelig digg skinke fra slakteren. Jeg lover deg at disse tingene som er dobbelt så dyr, smaker dobbelt så godt. Kjærestefotografering hos fotografen. En time massasje, kanskje parmasasje for dere begge. Jo da, man kan også gi hverandre massasje som leder til xxx. Men skal man virkelig slappe av og nyte den timen er masør veldig deilig. Det er forskjell på hva folk liker å motta av gaver. Selv er jeg mest glad i opplevelser og god mat. Fremfor en ting. Smykker er fint det, men ikke helt for meg. Hvis du og mannen derimot er mer tingpersoner, så gi han noe han ønsker seg. Jeg hadde synes et kort med fine ord også hadde holdt. Eller bare være Ekstra kjærester denne dagen. God mat, romantisk film. Her deles det ut gaver til jul og bursdag. Som er vanskelig nok å finne på noe til. Så skal man skvise inn en dag til med gaver. Du er jo selv ideløs ts?! Denne 👆🏻 får jeg ikke bort. Ts her Vi pleier å lage god mat og dessert sammen. Men kunne bare tenke meg å kjøpe en liten ting bare for å ha en liten oppmerksomhet. Så tenkte kanskje noen hadde noe tips 🙂 Anonymkode: b8218...126
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #12 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts her Vi pleier å lage god mat og dessert sammen. Men kunne bare tenke meg å kjøpe en liten ting bare for å ha en liten oppmerksomhet. Så tenkte kanskje noen hadde noe tips 🙂 Anonymkode: b8218...126 Kjøp han en parfyme. Anonymkode: 42f1c...16d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #13 Skrevet 6. februar 2021 Nei, han har bursdag et par dager etter, så det føles litt rart å skulle gi en ekstra gave bare fordi det er valentinsdag. Anonymkode: 47c54...9eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå