AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Hei, i januar så bestilte jeg bursdagsgave til min kjæreste som fylte år i starten av februar. Denne gaven hadde forventet ankomsttid 15.02. For to dager siden så fikk min kjæreste en hentekode, hun stusset litt på det. siden hun ikke hadde bestilt noe de siste mnd. Når hun kommer for å hente ut pakken, så ser de bak kassen at pakken står i mitt navn, men hentekoden ble sendt til hun. Og det sto at det var hun som skulle hente i systemet. Hun fikk altså da hente ut pakken min ut fra posten. Men jeg forstår ikke hvordan dette kan skje? Det er første gang jeg bestiller fra denne siden, men når jeg ser på kontaktinfo så er all kontaktinfo på meg. Så jeg forstår ikke hvordan min kjæreste har fått hentekode, når hennes telefonnummer ikke står oppført noen plass. Står heller ikke registrert i telefonkatalogen. Jeg har tatt kontakt med butikken, men de er litt trege på svar. Anonymkode: 578f4...b8b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Hvordan betalte du? Jeg støtte på forviklinger en gang jeg skulle hjelpe moren min å bestille et plagg på nett. Vi logget inn på hennes bruker på nettsiden, bestilte, og fikk en hentemelding til min adresse. Jeg hadde ikke lagt merke til at når vi sjekket ut kom klarna opp i mitt navn (info var lagret i nettleseren), og det var deres adresseinfo som ble brukt når den ble sendt. Anonymkode: 16114...fcc
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Når noen skulle sende meg en pakke skrev de mobilnummeret til samboeren min ved en feil. Samboeren fikk hentekode. Anonymkode: bc2d1...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå