Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sykepleier på sykehjem og prøver å gjøre en god jobb. Det føles i perioder som jeg gir alt og jobber ræva av meg. Derfor er det trist når noen få forsurer miljøet og ikke samarbeider bra. Flere som har opplevd dette? På avdelingen jeg jobber, er vi til vanlig to ansatte, det er derfor viktig at man samarbeider godt. Føler mye på at jeg hele tiden må hevde meg og være krass mot visse kolleger 🙁

Anonymkode: 4a55a...163

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 ansatte? På et sykehjem? En pasient der da?

Anonymkode: 56ff8...f04

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

2 ansatte? På et sykehjem? En pasient der da?

Anonymkode: 56ff8...f04

Ts skriver avdelingen.

Og ja, det er ofte dårlig arbeidsmiljø på sykehjem. Spesielt hvis sykepleiere «hevder» seg mot hjelpepleiere og assistenter.

Anonymkode: 07898...e7b

• Liker 7
Skrevet

Ja, jeg kommer aldri til å jobbe på et sykehjem igjen. Opplevde akkurat det vedkommende over meg skriver med sykepleiere som hevder seg over hjelpepleiere og assistenter. Jeg var medisinstudent, men kommer heller ikke til å jobbe der som medisinstudent med lisens eller lege. Helt ferdig i det miljøet. 

Anonymkode: dfffc...163

• Liker 7
Skrevet

Sykepleiere ser ned på hjelpepleiere (de er late, dumme og kan ikke annet enn å skifte bleier og gå med søppel) og hjelpepleiere ser ned på sykepleiere (de er late, pretensiøse og kan ikke annet enn å stå og telle tabletter). Det er en evig runddans med konflikter, baksnakking og krig. Begge yrkesgruppene er like ille - på gruppenivå vel å merke, det finnes flotte enkeltpersoner i begge leire. Jeg råder INGEN til å jobbe på sykehjem. 

Anonymkode: a1f0e...f5f

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):