tussi84 Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Som du kan få fordeler av? Jeg tenker feks det kan være fint å kjenne noen som er: Frisør - kanskje gratis klipp, eller redusert pris. Bilmekaniker - kan kanskje fikse bilen rimeligere Bilskyndig: har peiling på hvilke biler som er bra og dårlig ved kjøp. Advokat: skal selvfølgelig ikke brukes gratis for å gå til sak, men enn kan feks spørre om lover og regler i en situasjon, eller rådføre seg vedr situasjon. Elektriker: kan kanskje gjøre elektrisk arbeid rimeligere i huset for deg. Flere yrker eller interesser? Kjør på. (Bare for gøy)
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 En prostituert prest? Anonymkode: 173af...a55
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Jeg syns det er en uting at folk forventer å få gratis fagarbeid eller ting til rabattert pris fordi man er i samme venne/omgangskrets. Spesielt de som forventer dette men ikke er i jobb selv, og aldri kan gi tjenesten tilbake. Har man venner som er rørleggere, bilmekanikere, fotograf, frisør, lege, kokk eller hva som helst, så spør gjerne om hjelp men betal dem slik du ellers ville gjort! Ikke legg føring på at de må gi deg rabatt, det er faktisk dette de lever av. Anonymkode: 4e781...241 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Sykepleier. Fikk god hjelp til sårstell etter operasjon, det var gull! Anonymkode: 2e344...9d5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 Kunne ikke falle meg inn å bruke venner for å få gratis/billigere tjenester. Anonymkode: bc544...2a6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 Jeg ble kjent med min beste venninne da vi jobbet sammen som frisør. Nå er ingen av oss frisør lengre, men vi klipper håret på hverandre og har gjort det i 10 år. Ellers kan jeg ikke si jeg bruker så mye av utdannelsen til mine venner til gratis arbeid. Men vi rådfører oss med min far som er snekker når vi pusser opp huset. Anonymkode: 488dd...ffd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå