Gå til innhold

Utro kone, hvilke tegn bør jeg se etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som oppdaget det, hvordan? 

Anonymkode: 2fe8e...de3

Skrevet

En jeg kjenner fant kvitteringer i bilen med kjøp nær en ex på to dager da hun sa hun var et annet sted. Det ga mistanke. Observasjon der ga bekreftelse. Felt av sin egen "samlemani" på kvitteringer altså.

Anonymkode: 8f5df...fc6

• Liker 7
Skrevet

Jeg oppdaget det da, gamle Kona mi ble gravid. Jeg var kjempe glad da henne fortalte meg at henne var gravid. og vi bestemte oss, for og beholde barnet. vel jeg hadde en ganske bra jobb på den tiden, og bestemte meg for og innrede det gamle kontoret mitt, brukte sikkert 40000 totalt på alt, fortalte familie og kollegaer om at jeg skulle bli far. når dagen kom, og henne måtte føde, så var jeg med henne hele kvelden/natten, men da barnet kom, var det ikke hvit. Jeg og min kone er etnisk norske, og dette kom som et sjokk. det ble helt svart for meg og jeg løp ut fra sykehuset. Jeg har senere fått vite at kona mi hadde vært utro med en som pleide og levere pizza til oss. det må være den flaueste og mest nedtrykkende tingen som har skjedd meg, men jeg har heldigvis fått en ny kone siden den tiden og vi har 2 pene døtre sammen.

Anonymkode: 50d82...f1c

• Liker 13
Skrevet

Tenker det er ikke noen fasit på oppførselen. Noen er svært forsiktig og «normal» i oppførsel, mens andre endrer atferd; typ trener, nye klær, sminker seg mer enn vanlig 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 87766...b60

Skrevet

Så du vet ikke om hun er utro men bare prøver å finne noe (hva som helst) å ta henne på? 

Anonymkode: 5f9e4...a8b

• Liker 7
Skrevet

Humørsvingninger, strålende humør når alt er på stell med elsker, men dårlig samvittighet og elskverdig oppførsel - og elendig humør når det floker seg.

Nytt undertøy, brukt undertøy og skifting av undertøy, dusjing og intimbarbering.

Har sikkert en plass for kommunikasjon, alt fra snap til en eller annen app. Alt slettes daglig så du må være på for å finne noe. 
Stiller endel spørsmål rundt din gjøren og laden - som forsikringer/planlegging.

Anonymkode: 778a0...867

• Liker 3
Skrevet

Jeg gjør 90% av disse «hemmelige tegnene» støtt og stadig, puler ingen på si. 

Anonymkode: e280e...ba6

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dere som oppdaget det, hvordan? 

Anonymkode: 2fe8e...de3

Sikker på at dette ikke handler om deg selv, men vil ha tips å råd på hvordan du skjule det uten å bli avslørt?

Anonymkode: 0997b...1cb

• Liker 6
Gjest Dævendøtte
Skrevet

vi har 2 pene døtre sammen.

Viktig at de ble pene ja, gratulerer! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sikker på at dette ikke handler om deg selv, men vil ha tips å råd på hvordan du skjule det uten å bli avslørt?

Hvorfor bryr du deg?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

😂😂

Anonymkode: c06f8...009

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor bryr du deg?

Still deg selv det spørsmålet ettersom du selv har svart i tråden også😉.. For som oftes så omhandler slike type tråder om TS selv og ikke om det tema som blir opprettet.

• Liker 1
Skrevet

Nå var min utro partner en mann, men jeg svarer likevel. 

Jeg oppdaget det ved at han stadig jobbet overtid. Pleide ikke å jobbe overtid før, men i denne perioden var det nesten hele tiden. Ble til slutt mistenksom. Skulle låne kortet hans for å handle en dag, og i lommeboken hans fant jeg to kinobilletter den ene dagen han "jobbet overtid". Og jeg hadde ikke vært på kino på evigheter.. i tillegg var han plutselig veldig blid, veldig opptatt av å ta seg godt ut, og veldig, veldig overbeskyttende ovenfor mobilen. 

Da sjekket jeg til slutt meldinger. Fant flere meldinger om kafébesøk og diverse. 

En av dagene han "jobbet overtid" tok jeg en råsjans, å dro ned til jobben. Der var han ikke. Dro deretter ned til kafeen han hadde nevnt på melding, og der var han, med ei dame som kjente oss begge, og som visste veldig godt at vi var i et forhold... ventet til de skulle dra, og da de sto å kosa seg på utsiden av kafeen, gikk jeg bort å skjelte begge to ut til noter. 

Jeg tror at en utro kvinne vil oppføre seg noenlunde likt. Altså en oppførsel som viker fra normalen. 

Anonymkode: e7b21...5e3

• Liker 17
Skrevet (endret)

Dette er hva en bekjent lærte i ettertid av at samboeren var utro: 

-plutselig nye eller andre interesser. Plutselig trener personen mer, får en ny hobby, synes plutselig det er ok å jobbe overtid. Oftere venninnekvelder enn før.
-nytt undertøy. Økt intimbarbering. Dusjing på «unormale» tidspunkt. 
-nye klær. Ny eller «finere» stil.
-mer/oftere bruk av sminke (hvis personen vanligvis feks pleier å gå på butikken uten sminke, men nå begynner med det)
-ekstra hyggelig hjemme. Mer sex. Som å på en måte kompensere for hva en har gjort eller for å tro at partneren ikke legger merke til at annet i forholdet er forandret.
-passer på mobil/iPad. Sitter plutselig mer eller lenger på mobilen. Legger den bort når partneren kommer. 

Endret av Luckiness
  • Liker 4
Skrevet

Tegnene du bør se etter er en sjalu og kontrollerende mann. Slikt får kvinner til å ikke føle seg elsket i forholdet, og det er gjerne første steget mot utroskap.

Anonymkode: 1def7...2c3

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg oppdaget det da, gamle Kona mi ble gravid. Jeg var kjempe glad da henne fortalte meg at henne var gravid. og vi bestemte oss, for og beholde barnet. vel jeg hadde en ganske bra jobb på den tiden, og bestemte meg for og innrede det gamle kontoret mitt, brukte sikkert 40000 totalt på alt, fortalte familie og kollegaer om at jeg skulle bli far. når dagen kom, og henne måtte føde, så var jeg med henne hele kvelden/natten, men da barnet kom, var det ikke hvit. Jeg og min kone er etnisk norske, og dette kom som et sjokk. det ble helt svart for meg og jeg løp ut fra sykehuset. Jeg har senere fått vite at kona mi hadde vært utro med en som pleide og levere pizza til oss. det må være den flaueste og mest nedtrykkende tingen som har skjedd meg, men jeg har heldigvis fått en ny kone siden den tiden og vi har 2 pene døtre sammen.

Anonymkode: 50d82...f1c

Troll til kvinnfolk !😆

Skrevet

Still deg selv det spørsmålet ettersom du selv har svart i tråden også😉.. For som oftes så omhandler slike type tråder om TS selv og ikke om det tema som blir opprettet.

Og hva er problemet med det?

• Liker 1
Skrevet

Om din kone er utro, så må du se i deg selv, kvinner er bare utro om mannen de er sammen med ikke strekker til.

Anonymkode: 6fed8...134

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Om din kone er utro, så må du se i deg selv, kvinner er bare utro om mannen de er sammen med ikke strekker til.

Anonymkode: 6fed8...134

si det til will smith 

Skrevet

-Nytt sexy undertøy (som du ikke ser noe til)

-Nye apper på telefonen for kommunikasjon.

-Hun blir stadig mer irritert på deg, Alt du gjør er feil (distansering)

-Sexlivet tørker opp.

-Byturer med venninner, og kun venninner. Ellers for sliten til å fine på noe med deg.

-Endret telefon oppførsel.

-Trener mer, doller seg opp mer, jobber mer. Endrer vaner.

-Plutselig intimfrisering selv om dere omtrent ikke har sex.

-Alle de små hintene om at hun er "usikker" eller i vtil om fremtid, er dette alt, generellt utilfreds.

-Slutter å planlegge langt frem mtp ferie, økonomi. 

-Lydløs telefon som er med hele tiden med skjerm ned eller vendt bort fra deg.

-Du veit hun av og til har sms kontakt med en kollega/venn.  Men det alt er slettet. Og kun hans SMS tråd er borte. Det burde ihvertfal være èn SMS fra en kollega. Men det er ingen.

Du kjenner at noe er "off" men det er umulig å sette fingeren på det.

Anonymkode: 043b0...abd

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...