AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Er det noe med diagnosen å gjøre? Medisinen? Barnet mitt er 10 år. Sover veldig lett. Våkner ofte, sier hun ikke er trøtt. Tips? Anonymkode: 003a3...7b0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Ingen som vet? Anonymkode: 003a3...7b0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Har hun alltid vært sånn eller har dette startet etter medisinoppstart? Mitt barn er like gammel og har alltid slitt med oppvåkninger om natten. Men da han prøvde ut medisin var det helt grusomt. Våknet opp flere ganger pr. natt og fikk ikke sove. Vi gikk på jobb med maks 1 timers søvn pr natt en stund.. Vi måtte avbryte utprøvning, og da gikk han tilbake til normalen. Drøft dette med legen fordi det kan absolutt være en svært negativ bivirkning av medisin. Er det Ritalin hun bruker? Hvis hun alltid ha svært slik anbefaler jeg madrass på gulvet på deres soverom. Slik kan hun tusle inn til dere på natten og forsøke å sove der uten å vekke alle. Anonymkode: 2c434...a14
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Hva slags kosthold har barnet? Anonymkode: f94ee...4ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå