Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker folk om dette? Liker nemlig en yngre gutt, tenker egt ikke så mye over alderen når det bare er oss, men er det andre der føler jeg det blir litt rart om jeg flørter med han liksom😂

litt teit spørsmål ik😅

Anonymkode: ad7a4...f35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gammel er du/han?

Anonymkode: b81b3...4bb

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på hvor stor aldersforskjell det det er/hvor ung han er. Jeg er forelsket i kompisen min, jeg er 26 og han er 22 år. Jeg tenker ikke over alderen vår, for meg er det ikke noe problem. Men det kunne skapt litt problemer hvis jeg vil ha barn nå, og han vil vente til han er 35. 

Anonymkode: 36b8c...3ce

Skrevet

Aldersforskjell er en ting. 10 års forskjell er liksom ikke sååå farlig hvis du er 60 og han er 50, men siden du skriver gutt og jente i stedet for mann og kvinne gjetter jeg på at dere er litt yngre. For eksempel hvis du er 20 og han er 10, så er det noe helt annet, selv om aldersforskjellen er nøyaktig den samme. 

Anonymkode: 5f7e0...50b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Aldersforskjell er en ting. 10 års forskjell er liksom ikke sååå farlig hvis du er 60 og han er 50, men siden du skriver gutt og jente i stedet for mann og kvinne gjetter jeg på at dere er litt yngre. For eksempel hvis du er 20 og han er 10, så er det noe helt annet, selv om aldersforskjellen er nøyaktig den samme. 

Anonymkode: 5f7e0...50b

Men jo yngre man er, jo mer vekt legger man på aldersforskjellen.

Han er 7 uker og 5 dager yngre enn meg - hjelp! 😱

Nei, TS, du må nesten si hva alderen er. 

Anonymkode: fc96e...3e7

• Liker 1
Skrevet

Her er samboer 25 og jeg, kvinne er 28. Merker ikke noe til det, som regel føles det som om han er eldst. 

Anonymkode: 8afe0...c31

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva tenker folk om dette? Liker nemlig en yngre gutt, tenker egt ikke så mye over alderen når det bare er oss, men er det andre der føler jeg det blir litt rart om jeg flørter med han liksom😂

litt teit spørsmål ik😅

Anonymkode: ad7a4...f35

Formelen er som følger:

Du tar guttens alder, ganger den med to og trekker fra 12. Det er den øverste grensen for hvor gammel jente han kan knulle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...