norw Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Er meningen at jeg skal dra på jobb i Oslo i morgen, fra Nordre Follo. Det er ingen restriksjoner på det? Reiser med tog. Er ikke en spesielt viktig jobb, men en jobb som en arbeidsgiver oppfordrer meg til å gjøre i jobblokalet i Oslo, ikke på hjemmekontor i Nordre Follo.
Gjest Mikaela24 Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 norw skrev (Akkurat nå): Er meningen at jeg skal dra på jobb i Oslo i morgen, fra Nordre Follo. Det er ingen restriksjoner på det? Reiser med tog. Er ikke en spesielt viktig jobb, men en jobb som en arbeidsgiver oppfordrer meg til å gjøre i jobblokalet i Oslo, ikke på hjemmekontor i Nordre Follo. https://www.nordrefollo.kommune.no/koronavirus/smittevern-i-nordre-follo/reiserad/ Nordre Follo kommune har krav om hjemmekontor for alle som har mulighet til dette.
norw Skrevet 5. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2021 Jeg får ta sjansen på å reise, og hvis det oppstår problemer får jeg si at det var arbeidsgivers forslag. Har vært utelukkende hjemmekontor siden november, men skal jobbe med noe utenom det vanlige i morgen. Takk.
Anbefalte innlegg