AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Atter en gang har han slengt fra seg «runkepapir» på gulvet på soverommet.. jeg har sagt fra før at jeg HATER det! Onaner i vei, for guds skyld det er sunt, men RYDD! Kan jeg slenge fra meg en brukt tampong der det passer meg for å markere et poeng? Eller blir det for nasty..🙈 Anonymkode: 7d737...e49 3
Humle Brumle Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Selfølgelig er det nasty. Jeg hadde ikke tolerert verken runkepapir eller brukte mensprodukter slengt rund av en person jeg bor med. Du få stramme han opp eller Kanskje gå fra han?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Hadde så jævlig lagt en blodig tampong/blodig toalettpapir et annet sted enn søpla/toalettet bare for å høre ham så «æsj, du er disgusting». Skal love deg du slipper å se mer runkepapir etter det. Anonymkode: 6f1e7...d65 9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Humle Brumle skrev (1 minutt siden): Selfølgelig er det nasty. Jeg hadde ikke tolerert verken runkepapir eller brukte mensprodukter slengt rund av en person jeg bor med. Du få stramme han opp eller Kanskje gå fra han? 🤣 «dump han» hylekoret blir ikke tatt hensyn til denne gang. Vennligst informer resten av sekten😊 Anonymkode: 7d737...e49 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde så jævlig lagt en blodig tampong/blodig toalettpapir et annet sted enn søpla/toalettet bare for å høre ham så «æsj, du er disgusting». Skal love deg du slipper å se mer runkepapir etter det. Anonymkode: 6f1e7...d65 Haha haar så lyst. Må sove på det. Står opp før han i morgen, så mulig han får seg en fin overaskelse! Hvor bør jeg legge den? På min side av sengen i parallell linje med hans fornøyelsespapir? På badet? Anonymkode: 7d737...e49
Skruf#2 Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 Spoiler Hvilken gris en mann er du sammen med❓ Jeg er mann selv og har levd i noen år og onanert i mange av dem men aldri kastet rundt med brukt papir‼️ Legg gjerne brukte tamponger/ bind så han må se dem. Hvis han da ikke tar signalet er det lite å samle på! Spoiler Spoiler 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 Legg en blodig tampong åpent på et dopapir på gulvet ved senga. Plis oppdater her i morgen. Hadde klikka i vinkel om kjæresten min hadde sædpapir liggende Anonymkode: 6f1e7...d65 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Legg en blodig tampong åpent på et dopapir på gulvet ved senga. Plis oppdater her i morgen. Hadde klikka i vinkel om kjæresten min hadde sædpapir liggende Anonymkode: 6f1e7...d65 😅 men er det ikke en litt voldsom hevn? Ligger litt sammenbrettet papir ved hans side av sengen. Skjønner jo hva papiret er brukt til å får der bekreftet når jeg løfter det opp å snoker.. er en blodig tampong fair game i retur? Eller blir det for meget? Føler en snytepapir gir mer lik motvekt egentlig 😅 Anonymkode: 7d737...e49
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 Hvis du synes det er voldsomt brukt saft eller ketchup? Du får frem poenget uansett Anonymkode: 191d2...fe1 1
LillEve Skrevet 4. februar 2021 #10 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 😅 men er det ikke en litt voldsom hevn? Ligger litt sammenbrettet papir ved hans side av sengen. Skjønner jo hva papiret er brukt til å får der bekreftet når jeg løfter det opp å snoker.. er en blodig tampong fair game i retur? Eller blir det for meget? Føler en snytepapir gir mer lik motvekt egentlig 😅 Anonymkode: 7d737...e49 Jeg syns ikke det er for mye.. Begge deler kommer ut av kroppen deres, og jeg ser ingen grunn til at den ene skal være eklere enn den andre sånn egentlig. Det var jo tross alt han som startet 🤷♀️ Da får du tydeliggjort poenget ditt, haha 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #11 Skrevet 4. februar 2021 Ville lagt et brukt bind så du slipper at blodet smitter over på underlaget. Både blod og sæd er kroppsvæsker der nede fra, vi bare læres opp til å skamme oss mer og synes mensblod er eklere enn sæd, sånn generelt Anonymkode: 0317c...153 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 Kunne ikke brydd meg mindre. Herregud så mye pripne damer på dette forumet. Det er sæd! Din store kjærlighet sin sæd, det er da ikke ekkelt. Anonymkode: 36d69...db2 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #13 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du synes det er voldsomt brukt saft eller ketchup? Du får frem poenget uansett Anonymkode: 191d2...fe1 Byr gjerne på eget mensblod, må bare bruke natten til å bryte barrieren 🤓 Anonymkode: 7d737...e49
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #14 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kunne ikke brydd meg mindre. Herregud så mye pripne damer på dette forumet. Det er sæd! Din store kjærlighet sin sæd, det er da ikke ekkelt. Anonymkode: 36d69...db2 Da går det vel fint med hans store kjærlighet sin menstruere tampong og? Som fikk litt dårlig tid å inne rakk å kaste den før hun måtte løpe til jobb🤷🏼♀️ Anonymkode: 7d737...e49 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #15 Skrevet 5. februar 2021 Gud, jeg er så glad kjæresten min er enda mer opptatt av å ha det reint og ryddig enn meg. Anonymkode: f26ba...616
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #16 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha haar så lyst. Må sove på det. Står opp før han i morgen, så mulig han får seg en fin overaskelse! Hvor bør jeg legge den? På min side av sengen i parallell linje med hans fornøyelsespapir? På badet? Anonymkode: 7d737...e49 Ta ned dolokket og legg den der. Da må han fjerne det før han får tissa! Anonymkode: 5bacd...03a 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #17 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ta ned dolokket og legg den der. Da må han fjerne det før han får tissa! Anonymkode: 5bacd...03a Ville også lagt det på badet 😂, men ved siden av doen. Da kan det ha vært en " forglemmelse " ,og du fremstår ikke like nasty 🙈 Samtidig som du får tatt " samtalen" 😎 Anonymkode: 4d401...50f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå