Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en liten en på 11 mnd hjemme. De siste dagene føler jeg at han kjeder seg med meg. Det er bare oss to, og har vært mye bare oss pga corona. Er vi hjemme, så vil han helst sitte oppå meg eller rett ved siden av. Leker er sånn passe spennende en liten stund, tv er sånn passe spennende. Han liker musikk da. 

Når vi er på besøk hos andre liker han å krabbe rundt og utforske, da kan han gjerne krabbe litt vekk fra meg, men liker likevel å ha meg i nærheten. Er vi et sted der det finnes leker er de plutselig spennende, står TVen på er det plutselig spennende. 

Er det noen som har noen tips til hva vi to kan finne på hjemme? Dette er jo ikke akkurat tiden å dra rundt på besøk til folk. Det er fortsatt noen måneder igjen til oppstart i barnehage. 

Anonymkode: caf7b...701

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ruller på lekene. Altså bytt ut lekene med jevne mellomrom. Små barn synes nye leker er spennende, så om alt er fremme hele tiden blir lekene fort kjedelige. Mine har vært glad i bøker på den alderen, og også sånne glorete leker med masse lys og lyd. 

Anonymkode: 29fb6...b6f

• Liker 1
Skrevet

Borte/bø liker min veldig godt. Bak gardiner og tepper. Heng tepper over spisebord og stoler og lag hytter og tunnel. Trill en ball gjennom. Fyll plastbokser med tørkede erter osv, teip godt igjen. Lag sensoriske leker selv. Ellers er store esker artig. Kasseroller han kan slå på med trebestikk og sleiver.  

Anonymkode: 79d0b...7cf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Borte/bø liker min veldig godt. Bak gardiner og tepper. Heng tepper over spisebord og stoler og lag hytter og tunnel. Trill en ball gjennom. Fyll plastbokser med tørkede erter osv, teip godt igjen. Lag sensoriske leker selv. Ellers er store esker artig. Kasseroller han kan slå på med trebestikk og sleiver.  

Anonymkode: 79d0b...7cf

Ja, borte/bø liker min og, men bak gardinen kan jo være en ny og spennende vri. Tusen takk for tips 😊 

Anonymkode: caf7b...701

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...