Karamellpudding Skrevet 8. februar 2021 #21 Skrevet 8. februar 2021 Likte den bedre enn jeg hadde forventa. Terningkast 4. Absolutt ingen Oscar-kandidat, men helt grei undeholdning. 2
Tradegy Skrevet 8. februar 2021 #22 Skrevet 8. februar 2021 (endret) Hèlt grei, vil jeg si Kunne med fordel vært enda mørkere. Men altså, den jævla grevlingen (som i utenfor leiligheten) har gitt meg varige mèn Den hvesinga gjorde at jeg fikk frysninger, og nå hører jeg den lyden over alt Liker Steinar Sagen, men han ER mer Tommy enn Jan Egil, for meg Endret 8. februar 2021 av Tradegy 4
Mkigjen Skrevet 8. februar 2021 #23 Skrevet 8. februar 2021 Syns han rødhåra i samtalegruppa er morsom, ellers ok serie 1
Nevian Skrevet 8. februar 2021 #24 Skrevet 8. februar 2021 Han som spiller det vanvittige dra-til-trynet gjør en kjempejobb - Hvorfor tror du han gjorde dette? - Sjalusi! Se på meg (drar opp skjorta), Jeg vasser i mus! 7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #25 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 15.17): Dårlig serie, lo ikke en eneste gang.. Skuffa over Steinar, liker han i RR og Side om side, men dette her var labre greier... Anonymkode: f6c79...f87 Enig. Bortsett fra «wawa faaa» hahah ler av det enda 😂😂 men ja, wawa serie.. Anonymkode: 14f21...a31 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #26 Skrevet 8. februar 2021 Nevian skrev (20 minutter siden): Han som spiller det vanvittige dra-til-trynet gjør en kjempejobb - Hvorfor tror du han gjorde dette? - Sjalusi! Se på meg (drar opp skjorta), Jeg vasser i mus! Ouh for en type 🙄 Det verste er at det er mange som han. Jeg har vært på date med en. Han synes jeg var flink til å lytte (ikke så rart, slapp ikke til)! Anonymkode: f70a3...2ab 7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #28 Skrevet 8. februar 2021 1 hour ago, Nevian said: Han som spiller det vanvittige dra-til-trynet gjør en kjempejobb - Hvorfor tror du han gjorde dette? - Sjalusi! Se på meg (drar opp skjorta), Jeg vasser i mus! Haha, ja, og når en av jentene de henger med kaster opp så sier han noe sånt som "Puss tenna dine før du suger kuken min da", holdt på å daua Anonymkode: 32793...03a 3
Gjest Trynefaktor Skrevet 8. februar 2021 #29 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ouh for en type 🙄 Det verste er at det er mange som han. Jeg har vært på date med en. Han synes jeg var flink til å lytte (ikke så rart, slapp ikke til)! Anonymkode: f70a3...2ab Ja, det er mange av ham. Jeg datet en lik i 1998-99 en gang 🤪
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #30 Skrevet 8. februar 2021 Nevian skrev (2 timer siden): Han som spiller det vanvittige dra-til-trynet gjør en kjempejobb - Hvorfor tror du han gjorde dette? - Sjalusi! Se på meg (drar opp skjorta), Jeg vasser i mus! Ja det var døddskult å se, han spilte jo en sånn snill og forsiktig karakter i SKAM, så dette var jo en helt annen side enn jeg er vant til haha Anonymkode: bd7e0...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #31 Skrevet 8. februar 2021 Tough cookie skrev (1 time siden): Hvilken kanal går den på? Nrk nett tv i allefall Anonymkode: bd7e0...8cb
Gjest EndaEnGang Skrevet 8. februar 2021 #32 Skrevet 8. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Ja det var døddskult å se, han spilte jo en sånn snill og forsiktig karakter i SKAM, så dette var jo en helt annen side enn jeg er vant til haha Anonymkode: bd7e0...8cb Du burde se Skitten snø på NRK Der spiller han også en helt annen rolle enn karakteren i SKAM, og gjør en ganske god jobb.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #33 Skrevet 8. februar 2021 EndaEnGang skrev (2 minutter siden): Du burde se Skitten snø på NRK Der spiller han også en helt annen rolle enn karakteren i SKAM, og gjør en ganske god jobb. Takk for tips,det skal jeg sjekke ut! Anonymkode: bd7e0...8cb
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #34 Skrevet 8. februar 2021 Jeg lo så jeg grein av den knulledokka og den parterapien. Anonymkode: a0eb6...69d 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #35 Skrevet 9. februar 2021 Nevian skrev (12 timer siden): Han som spiller det vanvittige dra-til-trynet gjør en kjempejobb - Hvorfor tror du han gjorde dette? - Sjalusi! Se på meg (drar opp skjorta), Jeg vasser i mus! Veldig troverdig. Ikke ofte jeg får lyst til å dra til noen, men..... 🤨 Anonymkode: fd10c...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #36 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk for tips,det skal jeg sjekke ut! Anonymkode: bd7e0...8cb Den har nokså grov skildring av voldtekt så hvis det ikke er din greie så har du fått en headsup Men veldig bra serie Anonymkode: 30665...540
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #38 Skrevet 9. februar 2021 Den er veldig morsom og bra synes jeg. Anonymkode: 27048...a32 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #39 Skrevet 10. februar 2021 Veldig fin, likte den kjempegodt! Jeg kjente igjen et og annet fra RR, så det var ikke vanskelig å høre at Steinar har skrevet manuset. Var en del referanser ute og gikk der også. Taxi Driver, selvsagt. Og Saga Noren fra Broen, og siste scenen nede på havna var mistenkelig lik labyrintscenen i The Shining. Flere? Forresten; den episoden på politistasjonen hvor han får all maten og blir sittende å spise alene, det tror jeg er det såreste jeg har sett på tv på svært lenge. Jeg fikk så vondt i hele meg! Anonymkode: e6e14...b86 4
Gjest Saph Skrevet 10. februar 2021 #40 Skrevet 10. februar 2021 Liker at den har korte episoder. Syns mange serier har så lange episoder. Det sagt så gir jeg den en 3 av 6. Helt grei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå