AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Ser jeg ikke kan utsette det mer og trenger nok lesebriller. Men det er så mange kjeder å velge melom. Så hvilken anbefaler du ig hvorfor? Er ute etter drn som er rimligst på enkel lesebrille. Både når det kommer til synstest og utvalg av rimlige, men gode briller. Anonymkode: ab24a...7ae
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Ingen med erfaring på godt og vondt? Anonymkode: ab24a...7ae
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Brilleland og Specsavers er begge rimeligere. Det kommer veldig an på butikkene og ikke kjedene når det gjelder hvem som er best. Jeg jobber som optiker og får endel misfornøyde kunder fra Specsavers. Anonymkode: 0b512...16a
Wenda Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Jeg pleier å vente til Specsavers har kampanjer før jeg kjøper nye briller. Min erfaring er at det blir billigst (uten at jeg har undersøkt så ekstremt nøye) Har alltid vært veldig fornøyd med dem, både med synsundersøkelser og briller jeg har kjøpt
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 Jeg har brukt Specsavers i Oslo, fornøyd med de jeg var hos. På Manglerud. Anonymkode: d4f31...8d3
Gjest Blondie65 Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 Jeg har brukt Brilleland i svært mange år. Og jeg er fornøyd med dem og anbefaler dem gjerne videre. Jeg har ingen erfaring med Specsavers, men hvis det var slik at det ble lettere for meg å komme til den ene kjeden fremfor den andre ville jeg vurdert bytte.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 Takk. Da sjekker jeg i første omgang ut Specsavers 👍 TS Anonymkode: ab24a...7ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå