Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Jeg trenger slike (eller noe i litt samme stil...) til brudekjolen min. De må være svarte, mørkebrune eller burgunder. Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt? Helst ikke nettbutikk, for jeg har litt "vanskelige" ben...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke (de har noen snørestøvletter på lillevinkel, men du ville jo ikke bestille fra nettbutikk, og jeg synes ikke de er pene i virkeligheten). Jeg ville egentlig bare si at det høres så kult ut med brudekjole og snørestøvletter, og lurer veldig på hva slags kjole du skal ha? :)

Skrevet

Tror jeg så noen slike støvletter i en skobutikk på Byporten. De var sorte og hadde snellehel, men de var ikke spesielt høye. Mener å huske at der er litt over ankelhøyde. Husker ikke hva butikken heter, men den ligger like ved Body Shop.

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Takk for tips!

Var på Lille Vinkel her om dagen uten å finne noe der, men ser jo at det er en svart støvlett på nettbutikken nå. Var det denne du mente, Cassiopeia?

http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=3481 (Klarer ikke å lage link...)

Den ser jo bra ut på bildet, og prisen er heller ikke avskrekkende, så jeg får dra og prøve å finne den i virkligheten i morgen. Hadde du sett den i virkeligheten? Krysser fingrene og hååååper at den ser bra ut og passer...

Ellers skal jeg sjekke ut butikken på Byporten; ikke lenge siden jeg var der og sjekket heller, men utvalget forandrer seg jo.

Brudekjolen min er i gul/gylden speilfløyel (overdel) og indisk silke (skjørt) med skikkelig, gammeldags snørekorsett og broderier foran på overdelen (kobbertråd og ravfarvede steiner). Min kommende kone skal ha tilsvarende kjole i en "skoggrønn" farge. Begge skal ha lange kapper med hette i speilfløyel, siden vielsen foregår ute på høsten.

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Dessverre... Den finnes bare i mitt og min kjæres hode, og på en tegning hos skredderen.

Skrevet

Det høres ut som en skikkelig fin kjole - håper du finner snørestøvlene.

Skrevet
Takk for tips!

Var på Lille Vinkel her om dagen uten å finne noe der, men ser jo at det er en svart støvlett på nettbutikken nå. Var det denne du mente, Cassiopeia?

http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=3481 (Klarer ikke å lage link...)

Den ser jo bra ut på bildet, og prisen er heller ikke avskrekkende, så jeg får dra og prøve å finne den i virkligheten i morgen. Hadde du sett den i virkeligheten? Krysser fingrene og hååååper at den ser bra ut og passer...

Ellers skal jeg sjekke ut butikken på Byporten; ikke lenge siden jeg var der og sjekket heller, men utvalget forandrer seg jo.

Brudekjolen min er i gul/gylden speilfløyel (overdel) og indisk silke (skjørt) med skikkelig, gammeldags snørekorsett og broderier foran på overdelen (kobbertråd og ravfarvede steiner). Min kommende kone skal ha tilsvarende kjole i en "skoggrønn" farge. Begge skal ha lange kapper med hette i speilfløyel, siden vielsen foregår ute på høsten.

Det er de ja, og jeg anbefaler VIRKELIG at du ser dem i virkeligheten før du bestiller. Jeg så dem i en skobutikk i går, og de var fæle (synes jeg). Lignet knapt på bildet (på bildet er de jo nyyydelige).

Kjolen høres fantastisk ut! :)

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Vi har vært og prøvd støvlettene nå, men de var for smale rundt leggen, dessverre... Men de hadde samme støvlett, bare kortere, som passa til oss begge! Juhu! (Ikke lett å finne sko til noen av oss; vi har begge "rare" bein og tykke legger.) De var 300 kr billigere enn de jeg hadde sett på nettet, og fantes i både sort, brunt og burgunder.

Jeg syntes de så like fine ut i virkeligheten, jeg, som på bildet, så jeg er veldig fornøyd nå!

Skrevet

Dette må jeg bare se bilde av, håper du legger ut bilder fra bryllupsdagen, høres flott ut det du/dere skal ha på! :)

Gjest seroxata
Skrevet

det var jo så jeg sitter og funderer på å kjøpe meg et par selv jo ;)

lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...