AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Jeg har en mannlig bestevenn og hele tiden driver han å sender seksuelle meldinger til meg. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det? Hver gang vi kjører en tur så prøver han å ta meg på låret og slikt og han vet jo at jeg har kjæreste? Begynner å bli lei av at han gjør sånt og jeg blir veldig såret siden jeg ikke vil miste vennskapet, men ikke vil såre han? Og kjæresten min hva sier jeg til han? Hjelp meg!? Anonymkode: 23026...2c9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Det er ingen bestevenn. Ingen venn i det hele tatt. Dropp ham. Anonymkode: db3d3...fdf 22
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Hei, her ville jeg gått direkte på politianmeldelse. Også så kjærsten din kan ha forståelse. Menn er ekle, og er du heldig får du erstatning også for krenkende adferd. Anonymkode: 1c296...575
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 Dette er selvsagt ikke greit. Har du prøvd å si tydelig i fra til ham? Hvordan reagerte hna eventuelt på det? Dersom adferden fortsetter etter at du tydelig har gitt beskjed, hadde ikke dette vært et vennskap jeg hadde følt meg trygg i. Anonymkode: cc55a...65f 2
Gjest byråkrati Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 Han forsøker groome deg. Han ønsker å pule deg. Han gjør små ting som han tenker virker ufarlige slik at du ikke "kan" reagere. Sannsynligvis ender det med voldtekt en gang. Han er flink på å støtte deg og fremstå som en god venn, det er slik han manipulerer og har manipulert alle rundt seg siden han var ung. Hva hadde du sagt om kjæresten din sa han hadde ei venninne som drev og gnukket på han og sendte nakenbilder hele tiden? Du hadde kanskje sagt at han burde blokkere og ignorere henne? Slutte være venn med henne? Eller? Tenker du det er nomal, sunn oppførsel hos voksne mennesker? En normal, intelligent person tror at det er normalt og greit å sende seksuelle meldinger og klå på mennesker med kjæreste som åpenbart ikke er interessert?
jabx Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har en mannlig bestevenn og hele tiden driver han å sender seksuelle meldinger til meg. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det? Hver gang vi kjører en tur så prøver han å ta meg på låret og slikt og han vet jo at jeg har kjæreste? Begynner å bli lei av at han gjør sånt og jeg blir veldig såret siden jeg ikke vil miste vennskapet, men ikke vil såre han? Og kjæresten min hva sier jeg til han? Hjelp meg!? Anonymkode: 23026...2c9 Han er ikke en venn. Han vil ligge med deg. Han har kun kontakt med deg fordi han vil pule deg. Endret 4. februar 2021 av jabx 5
Gjest royalD Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, her ville jeg gått direkte på politianmeldelse. Også så kjærsten din kan ha forståelse. Menn er ekle, og er du heldig får du erstatning også for krenkende adferd. Anonymkode: 1c296...575 lol, er ikke det og dra det litt langt?. Han er vel bare hypp på henne, hu får si ifra at hu ikke er interessert tenker heller jeg, hvis henne ikke har sakt at det ikke er greit, og at man ikke er interessert på den måten, så kan man ikke vite.
Firfisla Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 Slik holder ikke en bestevenn på. Han respekterer ikke deg, og han respekterer ikke forholdet ditt. Du kan ikke la han fortsette med dette fordi du er redd for at han blir såret. Han har ingen rett til å ta seg til rette slik. 5
mjaus Skrevet 4. februar 2021 #10 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei, her ville jeg gått direkte på politianmeldelse. Også så kjærsten din kan ha forståelse. Menn er ekle, og er du heldig får du erstatning også for krenkende adferd. Anonymkode: 1c296...575 politianmeldelse for å sende seksuelle meldinger å prøve å stryke på låret? No offence.. men tviler politiet ville tatt det seriøst Ta heller rådet av de andre her. Dropp han.. han ser ikke på deg som en bestevenninne 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #11 Skrevet 4. februar 2021 Han gjør dette, og du påstår at han er en venn? Hvorfor vil du være venn med noen som grafser og flørter på melding? Ærlig talt, jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk godtar slik oppførsel fra andre. Du må ordne deg en ryggrad og stå opp for deg selv. Det er jo veldig tydelig at han ikke bare vil være venn, men vil knulle deg. Og du er redd fordi du er redd for å miste ham som venn? Du har allerede mistet ham som venn, og det er hans skyld fordi HAN DRIVER OG GRAFSER P0 DEG! Anonymkode: 167a6...793 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 Han er sikkert din bestevenn, men også tiltrukket av deg. Du må si ifra på en hyggelig måte. Anonymkode: 45529...a21 3
PM75 Skrevet 5. februar 2021 #13 Skrevet 5. februar 2021 Si nei. Enkelt og greit. En venn respekterer det.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #14 Skrevet 5. februar 2021 Han vil ut av friendzonen. Ikke slipp han ut. Anonymkode: 298b0...7c4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #15 Skrevet 5. februar 2021 En bestevenn er en du kan snakke med om alt. Altså kan du være helt åpen og ærlig med han om at du opplever dette som ubehagelig og respektløst, og at han må slutte. Hvis han ikke gjør det, må du faktisk kutte kontakten og få deg noen nye venner! Anonymkode: 67a11...a42 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #16 Skrevet 5. februar 2021 Enig med politi anmeldelse. Dette er ikke i orden i det hele tatt! Anonymkode: 81620...ac2
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. februar 2021 #17 Skrevet 5. februar 2021 Han er venn med deg fordi han vil ha sex med deg. Er nesten ikke mulig å ha en mannlig venn uten at han vil i buksa på deg, det er min erfaring i allefall. Synd at det er slik ❤️ Du må si ifra til han på en ordentlig måte. Si at han må slutte med dette fordi du har kjæreste og at han er kun en venn for deg, ikke noe mer enn det Menn trenger som ofte at man sier ting rett ut uten å gå rundt grøten,
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #18 Skrevet 5. februar 2021 Mysticgirl skrev (2 minutter siden): Han er venn med deg fordi han vil ha sex med deg. Er nesten ikke mulig å ha en mannlig venn uten at han vil i buksa på deg, det er min erfaring i allefall. Synd at det er slik ❤️ Du må si ifra til han på en ordentlig måte. Si at han må slutte med dette fordi du har kjæreste og at han er kun en venn for deg, ikke noe mer enn det Menn trenger som ofte at man sier ting rett ut uten å gå rundt grøten, Alt er ikke så svart/hvitt. Min opplevelse er omvendt! Anonymkode: 45529...a21 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. februar 2021 #19 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alt er ikke så svart/hvitt. Min opplevelse er omvendt! Anonymkode: 45529...a21 Nå er jo TS sin venn ute etter henne seksuelt og kanskje noe mer, så definitivt er hennes venn ute etter noe mer enn bare vennskap. Jeg sa også NESTEN IKKE MULIG, pga de fleste menn som blir venn med jenter vil noe mer, ER MIN ERFARING. Selvsagt kan andre ha andre erfaringer og har aldri sagt det var svart/hvitt. Jeg sa i de fleste tilfeller
Fiffig Skrevet 5. februar 2021 #20 Skrevet 5. februar 2021 Du må jo sette grenser for deg selv. Det kan nesten virke som han tester deg? Du sårer ingen ved å sette grenser. Det er her problemet ligger. Jeg har alltid hatt en del mannlige venner, og dette har vært alfa og omega; å gjøre klart hvor grensa går. Jobb mot den ideen om at det sårer noen at du setter grenser. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå