AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Del Skrevet 4. februar 2021 Fikk akkurat konstatert MA på første tidlig ultralyd, som visstnok må ha skjedd i 8. uke. Vil gjerne holde motet oppe, så vil høre hvilke erfaringer andre har med å prøve etterpå? Har dere lyktes? Dette var vårt første forsøk og vi trodde altså vi lyktes allerede i første prøveperiode, men så har det gått galt underveis. Vi er over tretti, så føler at klokka tikker... Men vil ikke miste motet. Anonymkode: a9c8b...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Del Skrevet 4. februar 2021 Etter en prøvetid på 3 år så rakk jeg akkurat å fylle 40 når jeg ble gravid med nr 2. Ble dessverre MA her å, stoppet opp 8+2. Tok kirurgisk abort i juni. Ble gravid igjen i november. Håper det ordner seg for dere, fryktelig tungt å gå gjennom❤ Anonymkode: 732f2...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Del Skrevet 4. februar 2021 Jeg hadde en MA i oktober og ble gravid igjen allerede i slutten av november. Venter fortsatt på TUL da og er i uke 10 nå, så er veldig redd for at det samme har skjedd igjen eller om det har gått bra.. Anonymkode: d740e...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mebeforeyou Skrevet 4. februar 2021 #4 Del Skrevet 4. februar 2021 Over 20 år siden, men MA i uke 13. Fikk to barn etter det som gikk normalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Del Skrevet 4. februar 2021 MA oppdaget i uke 12, hjertet startet nok aldri å slå. Ble gravid på ny 3-4 mnd etterpå hvor alt gikk som det skulle. Anonymkode: ffec3...946 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Del Skrevet 4. februar 2021 Hei! Trist å høre at du har mistet. Jeg hadde MA i sommer i fjor,oppdaget på tidlig ultralyd, utviklingen stoppet i uke 7. Måtte gjennom medisinsk abort og det var noen tunger dager og uker etter det. Fikk mensen etter ca 40 dager. Ble gravid igjen måneden etter. Er 20 uker nå❤Ønsker deg masse lykke til og sender en god klem❤ Anonymkode: d591b...00f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Del Skrevet 5. februar 2021 Fikk konstatert MA uke 8+6, ble gravid igjen tre mnd senere. For de aller aller fleste er det kun denne ene MAen og man blir fint gravid igjen etterpå. Men prøv å ikke gå helt i kjelleren om du ikke blir gravid på første forsøk denne gangen, dere hadde veldig flaks som ble gravide så raskt og det trenger verken ha noe med alder eller MA å gjøre om det tar lenger tid denne gangen 😊 Anonymkode: d2a22...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #8 Del Skrevet 5. februar 2021 Hadde en MA nøyaktig for 2 år siden i dag♥️ var da 16+4. Fikk vite at hjertet hadde sluttet å slå rundt uke 13. Har etter det hatt en SA( i høst). Anonymkode: 270bf...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #9 Del Skrevet 5. februar 2021 Hadde en MA i uke 11, hvor fosteret var 6 uker stort. Hadde noen rare menssykluser etterpå og ventet litt med å prøve igjen, men ble gravid på 2. Prøveperiode da vi startet å prøve igjen. Er nå 13 uker på vei og alt ser fint ut😊 Anonymkode: 7e7a6...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. februar 2021 #10 Del Skrevet 5. februar 2021 Trist å høre at du opplever en MA nå Stor klem! Det er mange som lykkes etter MA. At man opplever det betyr ikke at det er noe feil med deg eller mannen, det var embryoet som ikke utviklet seg riktig og det stoppet opp. Ingen grunn til at det skulle skje igjen Jeg hadde en MA i uke 9 i sommer. Er fortsatt prøver etter den igjen, ikke gravid ennå. Men jeg har også opplevd tre andre aborter i tillegg til denne (SA'er og senabort), og har 3 barn. Så bare ikke gi opp, så vil du også få oppfylt mammadrømmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 5. februar 2021 #11 Del Skrevet 5. februar 2021 Medisinsk abort etter MA i mars i fjor, hadde siste menstruasjon før graviditet i mai. Dette går bra 💗 Lett å si nå, men når barnet ditt kommer, så kommer dere til å være så glade for at det var nettopp dét barnet som kom 💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #12 Del Skrevet 5. februar 2021 Takk for alle oppmuntrende ord og egne historier! 😊 Jeg har fått tilbake litt av motet i dag, og ser fremover til vi kan begynne å prøve igjen. De har heldigvis vært fine og tydelige i helsevesenet på at det ikke er noe som tilsier at vi ikke skal kunne lykkes en neste gang. Det gjør det lettere å tenke videre, man må jo justere planen i hodet, men sånn er det jo. Anonymkode: a9c8b...54c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #13 Del Skrevet 5. februar 2021 Jeg fikk bekreftet MA i desember. Skulle vært ni uker, ble estimert til seks. Hadde første ordentlige menstruasjon nå, og jeg vet ikke helt om jeg er klar til å bli gravid igjen, for jeg er ikke klar til å gå gjennom en ny MA. Anonymkode: b6720...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #14 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk bekreftet MA i desember. Skulle vært ni uker, ble estimert til seks. Hadde første ordentlige menstruasjon nå, og jeg vet ikke helt om jeg er klar til å bli gravid igjen, for jeg er ikke klar til å gå gjennom en ny MA. Anonymkode: b6720...8cb Skulle vært ni uker på meg også, men hadde visst slutta å vokse midtveis uka før. Jeg er definitivt heller IKKE klar til å gå gjennom en ny MA, men jeg må nesten ta sjansen om jeg vil ha barn. Det var utrolig vondt, så klart, men jeg kjenner allerede en veldig trang til å prøve igjen. Jeg vet at jeg ikke kommer til å ta noe for gitt denne gangen. Anonymkode: a9c8b...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå