Vernis Skrevet 4. februar 2021 #1 Del Skrevet 4. februar 2021 Hei. Strikker min første genser. Den har raglanfelling. I oppskriften står det at jeg skal felle to masker på hver side av merkene, totalt 8 masker på en omgang. Betyr det at jeg skal strikke to masker sammen på hver side av merket (=reduksjon på en maske og side) eller skal jeg strikke sammen 2 masker to ganger på hver side (=reduksjon på to masker på hver side)? Hilsen nybegynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Del Skrevet 4. februar 2021 Strikk sammen to før merket og strikk sammen to etter merket = 2 m felt på høyre skulder bak (eller der du begynner å felle) gjør det samme igjen = 2 m felt på høyre skulder foran gjør det samme igjen = 2 m felt på venstre skulder foran gjør det samme igjen = 2 m felt på venstre skulder bak Nå har du felt 8 masker tilsammen på omgangen Anonymkode: 6259c...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vernis Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 4. februar 2021 Jaaa. Selvsagt! Nå gikk det et lys oop her. 😀 Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Del Skrevet 4. februar 2021 Vernis skrev (7 minutter siden): Jaaa. Selvsagt! Nå gikk det et lys oop her. 😀 Tusen takk for hjelpen! Ikke alltid så lett å tenke klart, har vært der selv 😄 Lykke til! Anonymkode: 6259c...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå