Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 4 måneder og en uke. De siste to dagene har hun vært så rar.

Hun har begynt å sikle mer, kommer akkurat som små bobler av og til i sikkelet.

Hun sover mer enn vanlig, men bråvåkner og gråter plutselig før hun sovner igjen etter å ha blitt roet litt ned. Vil ikke ta puppen ofte, gråter og kaver, men roer seg når hun endelig tar tak.

Hun virker mindre blid, er litt mer "tom" om hun feks ligger i babygymmen. Titter mer vekk når vi forsøker å tulle med henne. Pludrer mindre. Men har perioder med smiling og pludring, men mindre enn tidligere. 

Hun spiser godt, har våte bleier. Har ikke feber og virker ikke syk/smertepåvirket. Er bare generelt mer apatisk enn tidligere, men har som sagt perioder hun er "seg selv".

Kan dette være utviklingstrinn, tenner? Eller bør jeg bekymre meg og kontakte lege? Er sikkert overdramatisk, men er redd hun plutselig skal sovne inn (selv om jeg forstår at dette ikke er reelt). Er ikke likt henne dette.😭

Anonymkode: b7242...423

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner

Anonymkode: c559c...2b5

• Liker 1
Skrevet

Eller har noen ristet henne? Shaken baby......?

Skrevet

Takk for svar. Håper det er tenner😬

Nei, hun har ikke blitt ristet.

• Liker 2
Skrevet

Tenner 

Anonymkode: b2dba...779

Skrevet

Tenner?

Anonymkode: 14ddb...172

Skrevet

Takk for svar. :) Er dette typiske tegn på tenner? Når jeg tenker på det har hun hendene mye i munnen også. Men er det ikke litt tidlig? Skal sjekke munnen hennes når hun våkner☺

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar. :) Er dette typiske tegn på tenner? Når jeg tenker på det har hun hendene mye i munnen også. Men er det ikke litt tidlig? Skal sjekke munnen hennes når hun våkner☺

Alle mine fikk tenner ved 4mnd og noen uker.

Skrevet

Min jente er fem måneder og har begynt å få tenner. Og samtidig med det begynte hun å sikle en masse. Så det henger visst sammen (har jeg blitt fortalt).

Skrevet

Høres ut som tenner ja. 😊

Skrevet

Kanskje det er mye stress på jobben hennes

Anonymkode: 03358...78b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...