Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt å date en mann. Fint utseende og veldig snill, men han er ung ufør grunnet kronisk utmattelse(ME). Oog han er bosatt på hytte uten vann og strøm. Jeg hadde gått for han om han hadde utdannelse og jobb, men kjenner helt ærlig på at jeg syns situasjonen hans er litt lite attraktiv. 
hva mener andre?

Anonymkode: f83aa...c59

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hva mener andre?

Hvilken rolle spiller det?

Jeg synes det er veldig usexy å hele tiden måtte få bekreftelse fra andre på alt mulig. Det er ditt liv. 

Anonymkode: 9eef8...b78

• Liker 28
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hva mener andre?

Skal andre trenge å mene noe om det? Det er ditt valg. Du kan selv bestemme om du ønsker en med jobb og utdannelse uten å bli dømt. 

• Liker 10
Skrevet

Det eneste jeg hadde mislikt er hytte uten strøm og vann

Anonymkode: ff470...d9d

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har nettopp begynt å date en mann. Fint utseende og veldig snill, men han er ung ufør grunnet kronisk utmattelse(ME). Oog han er bosatt på hytte uten vann og strøm. Jeg hadde gått for han om han hadde utdannelse og jobb, men kjenner helt ærlig på at jeg syns situasjonen hans er litt lite attraktiv. 
hva mener andre?

Andre mener at du skal bestemme selv

Lykke til 🙂

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken rolle spiller det?

Jeg synes det er veldig usexy å hele tiden måtte få bekreftelse fra andre på alt mulig. Det er ditt liv. 

Der var vi gode på å svare det samme synkront:)

• Liker 1
Skrevet

hva mener andre?

Det er smak og behag. Men jeg tenker du ikke skal bedømme han ut ifra situasjon, herav utdannelse og jobb. Men han burde jo ha en viss funksjonsevne i hverdagen. Det burde kanskje veie tungt. 

Anonymkode: 1f938...5e6

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke hatt noe imot situasjonen om han ellers var en match. 

• Liker 1
Skrevet

Mann med ME hadde nok blitt for usexy for meg. Hytte uten strøm og vann hadde funket om det hadde vært for en kort periode.

Anonymkode: ca1cd...2c6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

hva mener andre?

Jeg mener at du har rett i din følelse av å være dømmende. Du kunne jo bare droppet fyren, i stedet legger du ut om han her inne. Hvorfor? 

Anonymkode: d41ab...eb3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

hva mener andre?

Syns at dette burte du ha tenkt over når du fikk informasjonen, og evt tatt med han. 

Skrevet

Jeg mener at du har rett i din følelse av å være dømmende. Du kunne jo bare droppet fyren, i stedet legger du ut om han her inne. Hvorfor? 

Det er jo akkurat det kg er til for 🤦‍♀️

Anonymkode: 67ff9...3c5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo akkurat det kg er til for 🤦‍♀️

Anonymkode: 67ff9...3c5

Ehhh...nei.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mann med ME hadde nok blitt for usexy for meg. Hytte uten strøm og vann hadde funket om det hadde vært for en kort periode.

Anonymkode: ca1cd...2c6

Hva er det som er usexy med at en mann sliter med utmattelse? Det kan ramme hvem som helst. 

• Liker 7
Skrevet

Har møtt kule folk som har ME. Hytte uten strøm og vann ville jeg ikke bodd på. Dessuten så vil jeg reise og kose meg.

Anonymkode: 1e61e...81b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

hva mener andre?

Og dette kom du på etter å ha datet han??

Syntes ikke dette er spennende jeg heller, men hadde såklart ikke gått på dater for så å finne ut at situasjonen ikke var noe. Han har sikkert tenkt: "endelig en som ser meg og ikke dømmer kun ut fra situasjonen min.... "

Anonymkode: ae91e...fa0

• Liker 1
Skrevet

Hvis hele KG er enige om at dette bør du gå for, biter du i det sure eplet da og bærer/ tiner vann og hogger ved for denne mannen resten av livet da? Fordi vi mener det?

Anonymkode: 09e03...83f

• Liker 5
Skrevet

I tillegg så trenger du ingen annen grunn enn at du ikke er forelsket i ham. Hadde du vært det så hadde du vel ikke spurt her.

Anonymkode: 1e61e...81b

• Liker 1
Skrevet

Han løper hvertfall ingen steder..  

Anonymkode: ae91e...fa0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...