fjær Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Digger serien... morsomme folk, selv om Linn Skåber ikke er min favoritt... Digger Egil
Gjest Lawyam Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Ja, Egil er helt topp. MÅ se på Nytt på Nytt f.ex når han er der. Mange fine folk der denne sesongen. Så 1.episode i natt og den var gøyal.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 En elendig norsk adapsjon av en britisk serie. Anonymkode: 666dd...404 2
fjær Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: En elendig norsk adapsjon av en britisk serie. Anonymkode: 666dd...404 Synes ikke det er elendig.. taskmaster er fantastisk. Den amerikanske er elendig... 36 minutter siden, Lawyam said: Ja, Egil er helt topp. MÅ se på Nytt på Nytt f.ex når han er der. Mange fine folk der denne sesongen. Så 1.episode i natt og den var gøyal. Har sett episode 1 og 2.. Egil er knallherlig 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 Jeg er overraska, jeg liker Linn😂 Hun er så lik meg i personlighet. Anonymkode: 6d0c1...521 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 Åååå s.3 har begynt! 😄 Har bare sett hvem som er med og Linn og Egil er jo kjempe artige! 😃 Gleder meg! Kommer til å savne Calle da. Anonymkode: 13167...c73 10
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 fjær skrev (1 time siden): Digger serien... morsomme folk, selv om Linn Skåber ikke er min favoritt... Digger Egil Omvendt her. Jeg takler ikke Egil, elsker Linn! Anonymkode: 6bca2...7c1 10
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 Elsker kongen befaler 😂 innser litt hvor lite løsningsorientert jeg hadde vært på noen oppgaver men 😂 Anonymkode: 161a3...d89 10
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 Foretrekker når det kun er komikere og at det er laget på sommeren. Anonymkode: 10c13...bf6 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #10 Skrevet 5. februar 2021 Savner hun pene unge kvinnen som var med tidligere sesonger Anonymkode: 07d2b...f22 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #11 Skrevet 5. februar 2021 Gleder meg til resten av sesongen En fantastisk cast i år Elsket Jenny i "lysoppgaven" Anonymkode: e1a60...8d6 5
helloAdele Skrevet 5. februar 2021 #12 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Savner hun pene unge kvinnen som var med tidligere sesonger Anonymkode: 07d2b...f22 Maria Stavang? Hun var jo ekstremt lite løsningsorientert og gjorde aldri noe særlig ut av oppgavene... 1
helloAdele Skrevet 5. februar 2021 #13 Skrevet 5. februar 2021 Så første episode nå, litt skuffa over castingen egentlig. Syntes egentlig det sa sitt med den første ballongoppgaven når alle unntatt én gikk for den åpenbare løsningen med å sprekke en og en ballong, selv om det åpenbart mest effektive ville vært å samle alle ballongene på et sted og prøve å sprekke dem på likt. Det viser at det ikke er så mange kreative hoder med denne sesongen og at mange oppgaver antagelig vil bli løst på den "letteste" måten. Jeg synes det er gøy med deltakere som er løsningsorienterte og gjerne har litt konkurranseinstinkt, og her stryker både Linn, Egil og Trond. Føler Linn har tatt litt over rollen Maria Stavang har hatt de tidligere sesongene som litt useriøst, lat, bryr seg ikke så mye om å vinne. Synes det er dårlig TV jeg da men kanskje noen liker det... Jenny virker som hun har konkurranseinstinktet på plass,, men litt mer usikker på hvor løsningsorientert hun er. Hun fikk jo totalt sjokk når hun så at Erik hadde løst ballongoppgaven på, som om det ikke falt henne inn at det kunne være en annen løsning... Erik derimot er perfekt kandidat! Kreativ, løsningsorientert og stoooort konkurranseinstinkt! Han er fantastisk casting Ylvis-brødrene og Jon Almaas er i samme kategori. Tenk alle de i samme sesong da 😍 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #14 Skrevet 5. februar 2021 Castingen for s3 er ikke bra. Konseptet trenger flere deltakere med et visst konkurranseinstinkt, noe minst tre synes å være blottet for. Follestad har, som de fleste idrettsutøvere, et ekstremt vinnerinstinkt. Problemet er at han er lite morsom og ukarismatisk. Merker jeg savner Calle. Han løste oppgavene på kreativt vis, samtidig som han er veldig sjarmerende og morsom. Calle er noe så unikt som en behagelig kjendisbergenser (ikke masete som Ylvis og Hundvin). Anonymkode: 10c13...bf6 10
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #15 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Castingen for s3 er ikke bra. Konseptet trenger flere deltakere med et visst konkurranseinstinkt, noe minst tre synes å være blottet for. Follestad har, som de fleste idrettsutøvere, et ekstremt vinnerinstinkt. Problemet er at han er lite morsom og ukarismatisk. Merker jeg savner Calle. Han løste oppgavene på kreativt vis, samtidig som han er veldig sjarmerende og morsom. Calle er noe så unikt som en behagelig kjendisbergenser (ikke masete som Ylvis og Hundvin). Anonymkode: 10c13...bf6 Nei, castet er ikke bra. Savner både Jon og Calle her, Follestad fremstår som en lite artig type. Linn Skåber kommer til å fjase bort det meste i prat. Jenny Skavlan er ikke så kul som hun tror hun er (OK, jeg er veldig lite fan fra før av) og Hegerberg er en litt for forsiktig og engstelig type til å passe 100% inn i dette konseptet, selv om han virker som en ålreit kar. Fausa Aurvåg kan ikke bære programmet alene. Dessverre. Anonymkode: fe705...504 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #16 Skrevet 8. februar 2021 Jenny prøver litt for hardt å være morsom. De andre funker veldig bra i programmet 😄 Anonymkode: 1d350...382 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #17 Skrevet 8. februar 2021 Har sett 1 episode og den var mer underholdende enn forrige sesong. Liker ikke hun skavlan dama, hun er så usikker på seg selv. Men ellers var det bra. Anonymkode: 9ab19...66f 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #18 Skrevet 8. februar 2021 Jenny: kul. Jeg liker henne Linn: overrasket positiv. Liker henne også Erik: kanskje litt lite humor, men veldig konkurranseinstinkt og kan bli morsom å ha der Trond: fin type. Liker han som skuespiller. I mine øyne Norges beste. Liker han godt her. Egil: kan godt bli bytta ut mot en ylvisbror Anonymkode: 6d0c1...521 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #19 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 23.02): Foretrekker når det kun er komikere og at det er laget på sommeren. Anonymkode: 10c13...bf6 Det vet du ikke. Anonymkode: aa4c0...6dd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #20 Skrevet 8. februar 2021 Enig i at casten er litt dårlig, men jeg er ikke enig at det bare er Follestad som har konkurranseinstinkt og er kreativ. Trond har jo tydelig også konkurranseinstinkt og er underholdende. Det var jo f.eks bare han og Jenny som løste lys-oppgaven. Jeg digger Egil til vanlig, men er hittil ikke imponert over han i dette programmet. Anonymkode: 4a53a...619
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå