AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Selv bryr jeg meg faktisk om hvordan jeg forlater kjøkkenet eller stua, fordi det skal komme andre etter meg å lage seg mat, eller oppholde seg der. Har jeg sølt, ja da vasker eller tørker jeg opp etter meg med en gang. Har jeg laget meg middag, rydder jeg også bort tingene mine og pleier å vaske grytene før jeg spiser. Det tar ikke mer enn 2 minutt, og maten er fortsatt varm. Er søppelet fullt, går jeg og tømmer det og setter i ny pose. Har jeg brukt tallerker osv settes det inn i oppvaskmaskina med en gang. Det settes ikke på kjøkkendisken eller i vaskekummen. Når man er over 18 år er man jammen meg voksen nok til å ta hensyn til andre. Jeg skjønner bare ikke helt hvordan noen kan tro at det er greit å forlate kjøkkenet eller stua etter seg slik at det ser ut som en svinesti? Da synes jeg faktisk at man ikke bør bo med andre, når man ikke klarer noe så grunnleggende som å rydde opp etter seg selv. Dagens utblåsning. Anonymkode: 3a728...468 3
Gjest theTitanic Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Det er ikke vanskelig, men når du gladelig gjør jobben så er det mye enklere for de andre.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Mange har dessverre vokst opp i den tro at det finnes en kjøkkenhjelp i hvert eneste hjem som tryller kjøkkenet rent og ryddig, kaster boss, setter på og tømmer oppvaskmaskin osv. I de fleste tilfeller er vaskehjelpen bedre kjent som mamma, og når de da flytter hjemmefra regner de med at det følger med en mamma på kjøkkenet... Anonymkode: da655...015
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå