AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Del Skrevet 4. februar 2021 Hvordan fungerer kontantkort og hvor mye koster det? Er det sånn Som det fungerte før i gamle dager? Jeg tenkte på å kjøpe en av de aller billigste mobilene og få nytt sim kort og ett nytt mobil nummer. Som en telefon nummer 2 i tilfelle den jeg har blir ødelagt. Anonymkode: 0ca1d...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Del Skrevet 4. februar 2021 Det fungerer mer eller mindre som før. Sist jeg bestilte et nytt kontantkort tror jeg at jeg betalte 99 og fikk da 50 kroner i saldo, men er litt usikker på det. En forskjell nå og for en del år tilbake, er at alle kontantkort SKAL registreres på person, ved bruk av personnr. Bestilte på nett og fikk i posten i løpet av noen dager, men man kan også kjøpe "startpakke" (med simkort) på en del butikker, Narvesen mm. Anonymkode: 0debf...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Del Skrevet 4. februar 2021 Kontantkort kan du kjøpe som før, men hos f.eks Telia kan du velge mellom kronesaldo eller å kjøpe kontantkort á abonnementene deres. Som ekstra tlf anbefales jo ringesaldo, men du mæ huske å fylle opp saldoen (selv om ingenting er brukt) årlig for å holde SIM aktivt. Men om du er redd for at nåværende sim skal bli ødelagt kan du bestille et tomt sim som du aktiverer ved behov 😊 Anonymkode: 565e8...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Del Skrevet 4. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: fylle opp saldoen (selv om ingenting er brukt) årlig for å holde SIM aktivt. Viktig å ha med, siden det er snakk om en reservetelefon som sikkert da blir liggende med lite forbruk. Telenor har 15 mnd, husker ikke hvor jeg har kontantkort fra nå, men det er en annen leverandør, og de har 18 mnd (talkmore muligens?). Uansett, viktig å sjekke, og muligens velge leverandør basert på hvem som har lengst periode uten at du må fylle. Og man får da SMS som varsel i forkant, som har reddet meg fra å få det deaktivert (bruker kontantkort kun til mottak av SMS-er, IT-relatert). Anonymkode: 0debf...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå