AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Er det noen som vet om noen legit synske personer i Rogaland? Jeg ønsker å bli spådd om min fremtid. Anonymkode: ef25d...812
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Nei, det er det ikke. Grunnen er det det ikke er noen som er "legit" synske noe sted. Anonymkode: 973e6...d73 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er det ikke. Grunnen er det det ikke er noen som er "legit" synske noe sted. Anonymkode: 973e6...d73 Hvorfor er du i min tråd om du ikke tror på synske personer? Vennligst forlat tråden. Anonymkode: ef25d...812 3
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Det finnes ingen synske personer i Rogaland eller noe annet sted i verden. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 Aragorn ll Elessar skrev (3 minutter siden): Det finnes ingen synske personer i Rogaland eller noe annet sted i verden. OMG... Hvorfor klikker du deg inn på slike tråder og i tillegg kommenterer dette her? Har dere fritidsproblemer eller noe? Anonymkode: ef25d...812 1
Rogadame Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 Jeg bor i Rogaland , men synske personer fins ikke. Det er rip-off! Og vi skriver ikke i tråden for å irritere deg, men prøver å forhindre at du kaster bort pengene dine . 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 Jeg anbefaler å heller bruke pengene dine på time hos terapeut som er profesjonell og utdannet til det hvis du vil snakke om følelser og tanker om framtida Anonymkode: bb50f...e3b 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #9 Skrevet 5. februar 2021 Rogadame skrev (5 timer siden): Jeg bor i Rogaland , men synske personer fins ikke. Det er rip-off! Og vi skriver ikke i tråden for å irritere deg, men prøver å forhindre at du kaster bort pengene dine . Jeg spør fordi jeg ikke ønsker en useriøs en. Nå får dere heller respektere at andre tror på noe annet enn dere... AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg anbefaler å heller bruke pengene dine på time hos terapeut som er profesjonell og utdannet til det hvis du vil snakke om følelser og tanker om framtida Anonymkode: bb50f...e3b Jeg kan sikkert anbefale deg mye jeg også, men det var ikke det jeg spurte om. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gogga😃 Anonymkode: 49603...729 Hvor holder denne personen til? Anonymkode: ef25d...812 1
Havfruen Miranda Skrevet 14. februar 2021 #10 Skrevet 14. februar 2021 Tror det er noen som er sensitive og jobber som medium på storhaug i det bygget som heter Oransjeriet. Ikke bry deg om de som ikke er enig med deg! Heldigvis trenger du ikke deres tillatelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå