Gå til innhold

Denne brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://m.lightinthebox.com/no/p/a-linje-bryllupskjoler-besmykket-gulvlang-sateng-langermet-enkel-med-skerfer-baand-knapper-2020_p8417495.html?prm=1-2.3.5.31

Har hørt en del negativt om denne siden men også positivt. Men det står at stoffet er i sateng, det er jo ikke så ille det? Hadde forventet 100% polyester fra denne siden. Men det virker jo som kvaliteten er litt bedre? Tror dere den ser bra ut i virkeligheten? 

Anonymkode: 8b14e...4fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sateng kan jo fortsatt være polyester...

Anonymkode: 6020c...f25

• Liker 12
Skrevet

Jeg har bestilt derfra en gang for ca. 10 år siden. Kjolen jeg bestilte så akkurat ut som på bildet, og jeg var veldig fornøyd. Jeg var da en tenåring som aldri før hadde eid en så vakker kjole, så jeg var nok ikke så veldig kritisk - men det var ikke sånn at den luktet rart eller kjentes åpenbart billig ut, så jeg tenker den var verdt de 1000 kronene jeg betalte for den.

Bestilte den etter mine egne mål og den passet ganske bra, men ikke perfekt. Jeg har dessverre ikke kjolen her, ellers ville jeg dobbeltsjekket ting som sømmer og stoffkvalitet. Men ingen av kjolens paljetter falt av, så helt forferdelig kvalitet kan det umulig være.

Vet ikke om det hjelper deg så mye, da jeg bare har den ene erfaringen å vise til.

Legger med link til kjolen jeg kjøpte:
https://www.lightinthebox.com/en/p/sequined-bateau-neck-sweep-brush-train-evening-dress-inspired-by-evan-rachel-wood-at-the-emmys_p283066.html

• Liker 1
Skrevet

Men ja, sateng er ikke en type stoff, det er en betegnelse på hvordan stoffet er vevd. Så det kan fortsatt være polyester dersom det ikke er spesifisert.

• Liker 4
Skrevet

Til 1800 kr, så er der garantert polyester eller viskose sateng.Men, det kan være pent det, men litt klamt hvis det er varmt. Kjolen var jo veldig pen på bildet.

• Liker 2
Skrevet
Pinkee skrev (På 4.2.2021 den 21.35):

Til 1800 kr, så er der garantert polyester eller viskose sateng.Men, det kan være pent det, men litt klamt hvis det er varmt. Kjolen var jo veldig pen på bildet.

Polyester er som plast, klamt og fælt. Viskose synes jeg er behagelig.

Anonymkode: a0e4a...968

• Liker 1
Skrevet

Brudekjoler til 20-40000 er også ofte 100%polyester... 

De kjolene jeg har sett er dårlig kvalitet. Dårlige sømmer og passform... men nå jobber jeg i bransjen og ser mye så er nok mer kresen enn de fleste

Anonymkode: 5e2b1...c0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 18.39):

Brudekjoler til 20-40000 er også ofte 100%polyester... 

De kjolene jeg har sett er dårlig kvalitet. Dårlige sømmer og passform... men nå jobber jeg i bransjen og ser mye så er nok mer kresen enn de fleste

Du mener at man må over 40000 for å få en kjole av god kvalitet? 

Anonymkode: cbc91...84f

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Du mener at man må over 40000 for å få en kjole av god kvalitet? 

Anonymkode: cbc91...84f

Spørs hva du mener er god kvalitet? For er nesten alltid polyester uansett om kjolen koster 1000 eller 100 000.... så er overstoffet forskjellig

Skrevet

Skal man ha den kjolen så ser jeg for meg at man må ha en slank figur for å kle den. 

Anonymkode: 41f97...2b3

Skrevet (endret)

Hadde egentlig skrevet at jeg ville valgt noe mer kjent av enklere returmuligheter. Men den kjolen der, er jo et eventyr :rodmer:

Endret av Tradegy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...