AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Hvis jeg er ute og handler en dag og går litt rundt på senteret så stivner jeg helt når jeg kommer hjem. Lysken på høyre side stivner helt og jeg sliter med å gå. Er dette vanlig så tidlig? Hva kommer det av er det bekken? er mindre vondt dager jeg er helt rolig.. men skal jeg bare sitte hjemme fra nå og til fødsel?😪 Anonymkode: f1a7a...ed3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Jeg har hatt mest bekkensmerter på ene siden, ja. Kan godt være det og ja, det kan komme så tidlig. Du burde kanskje ta det litt mer med ro Anonymkode: 12441...bcc
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Dere som starter slike tråder, vet dere egentlig hva det vil si å ha ekstreme smerter? Det du opplever nå er smerte. Anonymkode: 7b697...bf2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dere som starter slike tråder, vet dere egentlig hva det vil si å ha ekstreme smerter? Det du opplever nå er smerte. Anonymkode: 7b697...bf2 Neppe Men man har jo ulikt referansepunkt og smerteterskel. Samboeren min har hatt nyrestein, da snakker vi dritvondt. Jeg har ikke opplevd noe i nærheten engang, så ekstreme smerter vet jeg ikke hva er. Synes bekkenløsningssmerter er vondt ja, men det er ikke konstant og begrenser seg hvis jeg begrenser aktiviteten. Det verste med bekkensmerter er at det hemmende og at man frykter det varer resten av svangerskapet og kanskje blir kronisk. Men ekstremt er å ta hardt i for min del, ja Anonymkode: 12441...bcc
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som starter slike tråder, vet dere egentlig hva det vil si å ha ekstreme smerter? Det du opplever nå er smerte. Anonymkode: 7b697...bf2 Det finnes nok mye som er verre. Det gjør det alltid. Men for meg når jeg står på kjøkkenet og lager middag og plutselig låser seg helt og ikke klarer å gå et skritt på grunn av store smerter og må støttes av samboer til nærmeste stol, så føles det for meg ekstremt. Litt på grunn av det psykiske aspektet og. Blir ganske redd også. Anonymkode: f1a7a...ed3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 Hør med jordmor, det er ofte vanskelig å vite fordi kroppen er rar og innvollene forskjøvet. Jeg fikk noen merkelige, og for meg ekstreme, smerter i siden når jeg var 25 uker på vei. Viste seg å være nyrebekkenbetennelse og fødte en uke senere. Anonymkode: 65605...38f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvis jeg er ute og handler en dag og går litt rundt på senteret så stivner jeg helt når jeg kommer hjem. Lysken på høyre side stivner helt og jeg sliter med å gå. Er dette vanlig så tidlig? Hva kommer det av er det bekken? er mindre vondt dager jeg er helt rolig.. men skal jeg bare sitte hjemme fra nå og til fødsel?😪 Anonymkode: f1a7a...ed3 Hjelper det å slappe av? Så slapp av. Drit i arbeidsgiver, folks forventninger og artikler om spreke gravide som springer beina av seg i øst og vest frem til termin. Blir du trøtt, sliten, får vondt, ring legen og si du trenger hvile. Ja for hjelper hvile på plagene er det akkurat det kroppen trenger. Og de idiotene som mener gravide skal leve og opptre akkurat som ikke-gravide kan bare holde kjeften og snart leve med at vi gravide gjør hva f vi ønsker og vil til ungen er ute. Anonymkode: d1cc3...a81 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå