AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Det er min tur til å hoste Kahoot over Teams med vennegjengen på lørdag, og jeg trenger sårt noen tips til spørsmål. For de som ikke vet, er Kahoot en quiz med fire svaralternativer som går på tid. Tar godt i mot både dagsaktuelle spørsmål (politikk, nyheter, kultur), men også gjerne "lurespørsmål" og gåter som man blir stressa over, som gjerne har et "ja, selvsagt"-svar. Tusen takk på forhånd. 🤓 Anonymkode: 87f73...c97
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er min tur til å hoste Kahoot over Teams med vennegjengen på lørdag, og jeg trenger sårt noen tips til spørsmål. For de som ikke vet, er Kahoot en quiz med fire svaralternativer som går på tid. Tar godt i mot både dagsaktuelle spørsmål (politikk, nyheter, kultur), men også gjerne "lurespørsmål" og gåter som man blir stressa over, som gjerne har et "ja, selvsagt"-svar. Tusen takk på forhånd. 🤓 Anonymkode: 87f73...c97 Du kan spørre om hva slags nye tiltak som gjelder😅 Man skal være ganske oppdatert for å følge med. Feks. Kan du gi klem til en beboer på sykehjem som har fått vaksine, selv om du kan være smittebærer selv? 😂 Eller musikkquiz om du vil 😅 Anonymkode: 7beb4...2a0 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Hvilken person er hovedpersonen i Ravi sin nye låt (en viss Kari J.) (Sjekk Latter på Facebook, den er der.) 😂😅 Anonymkode: dd7c9...2e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå